1149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op chellebel03

Toch maak ik me ook wel een beetje zorgen om een buiten baarmoederlijke zwa ...
Hoi Chellebel, ik heb dit ook. Veel steken rechts, maar zit pas op 11 dpo. Wanneer krijg jij een echo?

4 maanden geleden

Hebben hier meerdere dames last van diarree? Ik ben nu precies 5 weken en sinds een week last van diarree. Moet wel zeggen dat ik bekend ben met pds

4 maanden geleden

Nou, vandaag 4+2 en voor het eerst meermaals overgegeven in de auto op weg naar huis van onze vakantie. Wat een feest was dat zeg 馃槀馃ゲ

4 maanden geleden

Reactie op Butterfly90

Hebben hier meerdere dames last van diarree? Ik ben nu precies 5 weken en s ...
Ja ik ook!! Niet heel vaak ofzo. Maar lijkt juist alsof die darmen harder werken ipv langzamer. Nu heb ik wel ook een spastische darm. Nu 4 weken vandaag

4 maanden geleden

Nu valt het mij op dat ik sinds vrijdag eigenlijk niet meer goed slaap. Ik heb ook het idee dat het tussen mijn oren zit omdat ik het sinds dien weet. Herkennen jullie dit? Hoe gaan jullie er mee om?

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Nu valt het mij op dat ik sinds vrijdag eigenlijk niet meer goed slaap. Ik ...
Zo herkenbaar! Ik slaap, sinds ik het weet, ook zo slecht! Veel draaien en wakker worden maar ook enorme zweetaanvallen 鈥榮 nachts 馃槄 verder helemaal geen kwaaltjes

4 maanden geleden

Ik ben 4+1 en ik heb eigenlijk nog nergens echt lastvan behalven soms beetje rommelbuik en me man vind me lekker vlambaar馃敟馃槀 bij mijn zwangerschap van mijn zoontje heb ik sws heel de zwangerschap niet echt veel kwaaltjes gehad dus hoop nu weer niet!馃馃徏

4 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Momenteel 5+4. De vermoeidheid wordt wat minder. Verder af en toe wat menst ...
H茅 wij lopen gelijk! Ik ervaar hetzelfde als jij. Niet echt veel klachten gelukkig

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Ik ben sinds gisteren/vandaag een warme buik en allemaal kleine rode vlekje ...
Ik die rode bloedvaatjes nu op m'n gezicht en h茅茅l gevoelige huid voor zonlicht.

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Nu valt het mij op dat ik sinds vrijdag eigenlijk niet meer goed slaap. Ik ...
Zelfde hoor. Maar dat komt ook doordat ik m'n blaas momenteel snel voel en daarvan wakker word, soms krampjes heb waarvan ik wakker word, ineens honger kan hebben 's nachts elke 2 uur en oh, ook weleens in het zweet wakker word 馃槀 En soms gewoon voor niks en dan uren wakker. Maar had ik al in de week voor de positieve test en nog voordat ik vermoedens had (dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden). Herkenbaar dus!

4 maanden geleden

Reactie op Butterfly90

Hebben hier meerdere dames last van diarree? Ik ben nu precies 5 weken en s ...
Hiii, ik heb dit ook! Ben ook bekend met pds en heb alleen maar diarre..

4 maanden geleden

Hoe kun je uitrekenen hoeveel weken + dagen je zwanger bent? Gisteren een positieve zwangerschapstest gehad voor mijn eerste kind. De klachten die ik tot nu toe ervaar zijn krampen in mijn benen en onderbuik en snel warm/koud hebben

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Hoe kun je uitrekenen hoeveel weken + dagen je zwanger bent? Gisteren een p ...
Er zijn op internet heel veel tools! Het gaat op basis van je eerste dag van je laatste menstruatie als je regelmatig ongesteld bent 馃槉 als je op Google zoekt uitgerekende datum berekenen krijg je genoeg opties!

4 maanden geleden

Reactie op berggeit

Ik ben 3+6 en heb een hele waslijst馃槄 Krampen/steekjes in buik en rug Misse ...
Ik heb hier ook last van! Vanochtend een positieve test en sinds 6 DPO alle door jou al genoemde klachten 馃

4 maanden geleden

Reactie op sannnne97

Momenteel 5+4. De vermoeidheid wordt wat minder. Verder af en toe wat menst ...
Same! We lopen gelijk 鈽猴笍

4 maanden geleden

Zelf ervaar ik ook wat krampen. Voor tips om er mee om te gaan kijk ik meestal online. Daar kom ik veel blogs tegen met tips.

4 maanden geleden

Reactie op ess11

Hiii, ik heb dit ook! Ben ook bekend met pds en heb alleen maar diarre..
Ik ook!!

4 maanden geleden

Hoi, 3+6 en af en toe wat krampjes, duizelig/draaierig, opgeblazen buik

4 maanden geleden

3+6 klachten valt tot nu toe mee, in de middag/avond erg opgeblazen buik en af en toe wat menstruatie krampen

4 maanden geleden

4+2, af en toe buikkrampen of meer een rommelig gevoel in mijn buik en voel me af en toe opgeblazen. Ik heb veel oprispingen en lichte hoofdpijn. Verder gevoelige borsten.