1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op chellebel03
Toch maak ik me ook wel een beetje zorgen om een buiten baarmoederlijke zwa ...
Hoi Chellebel, ik heb dit ook. Veel steken rechts, maar zit pas op 11 dpo. Wanneer krijg jij een echo?
4 maanden geleden
Hebben hier meerdere dames last van diarree? Ik ben nu precies 5 weken en sinds een week last van diarree. Moet wel zeggen dat ik bekend ben met pds
4 maanden geleden
Nou, vandaag 4+2 en voor het eerst meermaals overgegeven in de auto op weg naar huis van onze vakantie. Wat een feest was dat zeg 馃槀馃ゲ
4 maanden geleden
Reactie op Butterfly90
Hebben hier meerdere dames last van diarree? Ik ben nu precies 5 weken en s ...
Ja ik ook!! Niet heel vaak ofzo. Maar lijkt juist alsof die darmen harder werken ipv langzamer. Nu heb ik wel ook een spastische darm.
Nu 4 weken vandaag
4 maanden geleden
Nu valt het mij op dat ik sinds vrijdag eigenlijk niet meer goed slaap.
Ik heb ook het idee dat het tussen mijn oren zit omdat ik het sinds dien weet.
Herkennen jullie dit? Hoe gaan jullie er mee om?
4 maanden geleden
Reactie op sannnne97
Momenteel 5+4. De vermoeidheid wordt wat minder. Verder af en toe wat menst ...
H茅 wij lopen gelijk! Ik ervaar hetzelfde als jij. Niet echt veel klachten gelukkig
4 maanden geleden
Reactie op GirlyGirlx
Nu valt het mij op dat ik sinds vrijdag eigenlijk niet meer goed slaap.
Ik ...
Zelfde hoor. Maar dat komt ook doordat ik m'n blaas momenteel snel voel en daarvan wakker word, soms krampjes heb waarvan ik wakker word, ineens honger kan hebben 's nachts elke 2 uur en oh, ook weleens in het zweet wakker word 馃槀 En soms gewoon voor niks en dan uren wakker. Maar had ik al in de week voor de positieve test en nog voordat ik vermoedens had (dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden). Herkenbaar dus!
4 maanden geleden
Hoe kun je uitrekenen hoeveel weken + dagen je zwanger bent? Gisteren een positieve zwangerschapstest gehad voor mijn eerste kind. De klachten die ik tot nu toe ervaar zijn krampen in mijn benen en onderbuik en snel warm/koud hebben
4 maanden geleden
Reactie op Kinderwens1
Hoe kun je uitrekenen hoeveel weken + dagen je zwanger bent? Gisteren een p ...
Er zijn op internet heel veel tools! Het gaat op basis van je eerste dag van je laatste menstruatie als je regelmatig ongesteld bent 馃槉 als je op Google zoekt uitgerekende datum berekenen krijg je genoeg opties!
4 maanden geleden
3+6 klachten valt tot nu toe mee, in de middag/avond erg opgeblazen buik en af en toe wat menstruatie krampen
4 maanden geleden
4+2, af en toe buikkrampen of meer een rommelig gevoel in mijn buik en voel me af en toe opgeblazen. Ik heb veel oprispingen en lichte hoofdpijn. Verder gevoelige borsten.