1149 Reacties

4 maanden geleden

Oh ja en slapeloosheid gehad vannacht. En door de dag heen erg moe.

4 maanden geleden

Vooral heeel erg moe 🥱😜. Verder alleen wat gerommel in de buik en een opgeblazen gevoel tot nu toe.

4 maanden geleden

4+3 en nu we thuis zijn van vakantie ineens minder symptomen terwijl ik gisteren nog moest overgeven in de auto. Borsten zijn minder vol (maar ik probeer dit te relativeren met het verschil in weer), ben nog wel vermoeid maar niet extreem hongerig vandaag. Koffie maakte me vanmorgen nog wel misselijk maar mijn sterke reukvermogen lijkt ook minder dan gisteren. Maakt me toch wat nerveus.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

4+3 en nu we thuis zijn van vakantie ineens minder symptomen terwijl ik gis ...
Bij mij wisselt het ook met de dag. Geen stress 🥰

4 maanden geleden

Ik ben 6+1 en ik heb heel erg last van duizeligheid, gister zelfs bij de huisarts geweest en bloed laten prikken. Bloeddruk was perfect dus even afwachten wat er uit het bloed komt, verwacht niks geks en dat het echt tijd nodig heeft voor mijn lichaam zich heeft aangepast aan de nieuwe situatie 🥰 dus doe ik rustig aan

4 maanden geleden

Bij mij wisselt het ook met de dag. Geen stress 🥰
Ik merkte het wisselen in eerste instantie met een afwisseling meer van symptomen. De ene dag die 3 symptomen, volgende dag weer 3 anderen, dan weer die van dag 1, etc. Maar dit had ik nog niet gevoeld. Zo'n eerste keer minder symptomen voelen schiet me direct naar mijn vroege miskramen. Maar ik vind het fijn om te lezen dat jij het ook hebt. Misschien moet ik er vandaag maar juist even van genieten haha ❤️

4 maanden geleden

Geen idee of het ook een symptoom is, maar normaal hoef ik m’n haar maar 2 keer per week te wassen en nu is het al na 2 dagen vettig. Herkenbaar? (Ben nu 6+2)

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Geen idee of het ook een symptoom is, maar normaal hoef ik m’n haar maar 2 ...
Ja! Ik doe normaal no poo en was het voor ik naar de kapper ga. Maar ik heb het gisteren gewassen want het was gewoon echt vies 🙈 mijn gezicht had voorheen ook een droge huid en dat heb ik nu helemaal niet

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Ik zelf heb dit nog niet. Merk wel dat me huid al iets minder droog is. Was heel grappig bij zwangerschap van collega dan gaf ik haar de complimenten over de dingen die vanaf die week dus verschil maakte toen 😂 nooit de link gelegd met een zwangerschap Moet wel zeggen dat het bizar voelt zoveel veranderingen. Nu ook niet echt idioot misselijk maar eetlust is zwaar naar beneden. Had ik allemaal niet verwacht 🙃

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Dit heb ik dus ook! Vreselijk, het lijkt de dag na wassen alweer vet te zijn. Normaal was ik het 2x per week, nu probeer ik het nog te rekken maar echt minimaal 3x per week.

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Jaa!! Dit heb ik dus ook.. heel vervelend maar is niet anders ben momenteel 5+4..

4 maanden geleden

Hebben jullie ook honger, maar... nergens zin in? 😂 mijn maag geeft honger signalen maar er is niks waarvan ik denk; ja dat wil ik nu eten.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Hebben jullie ook honger, maar... nergens zin in? 😂 mijn maag geeft honger ...
Hier exact hetzelfde. Honger - Eten - Misselijk. Heb wel mega trek in een mcchicken 😂

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Hier exact hetzelfde. Honger - Eten - Misselijk. Heb wel mega trek in een ...
Whahha ik heb gisteren de veggie whopper gehad onderweg naar huis. Had een vette jalapeno erop! Zou er normaal van moeten huilen maar mijn hemel wat was dat lekker 🤤 Eten maakt me nog lang niet altijd misselijk maar ik ben sowieso een lastige eter. Als ik het niet lekker vind of de structuur niet fijn vind krijg ik het niet weg. Mijn man is nu beschuitjes kaas aan het maken voor me 😇

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Whahha ik heb gisteren de veggie whopper gehad onderweg naar huis. Had een ...
Ik ook lekker een vegan whopper gisteren op hahaha. Had zoveel zin er in dat ik tussen werk door eentje ben haha ophalen 🤣

4 maanden geleden

Ik ook lekker een vegan whopper gisteren op hahaha. Had zoveel zin er in da ...
*high five* 🤣

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik heb de hele dag zin in goulash bitterballen 😂😂

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ja dat dus!!!! Echt hoeee. Normaal kan ik van alles eten maar nu picky as hell en niks is goed 🤪😂

4 maanden geleden

Maagkrampen de hele dag door en daardoor misselijkheid. Echt naar! Heb ook geen zin om te eten, maar probeer iets te eten , want het wordt er anders alleen maar erger van.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6+0 en ben een beetje onzeker of ik wel ‘misselijk genoeg’ ben. Heb het wel met vlagen een beetje. Verder ook geen eetlust en nergens zin in, maar als ik dan iets ga eten dan gaat dat meestal prima. Is dit herkenbaar voor jullie? Bij de zwangerschap van mijn dochtertje was ik in het eerste trimester ontzettend misselijk en mijn vorige zwangerschap werd een vroege miskraam. Vandaar de onzekerheid.