1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Colet_A
Ik ben nu 4+4 en heb echt de hele tijd waterige afscheiding. Ik voel gewoon ...
Ja dat herken ik wel .. 🤣
4 maanden geleden
Reactie op saelma90
(nog) niet nu, maar toen ik in verwachting was van mijn dochter. Rond week ...
Oh wat ben ik blij om te horen dat het niet de hele zwangerschap is 😅
4 maanden geleden
Reactie op NRJV05
Ik heb het ook, echt niet fijn!
Wat doe jij om de pijn te verzachten? Bij mij helpt het om af en toe mn ‘chill’-bh aan te doen
4 maanden geleden
Ik mag helaas 27 juni pas, ik heb al een zoontje van 15 maanden maar toen vond ik het wachten niet zo lastig, deze zwangerschap heb ik las van een heel licht roze bloedverlies wat me heel onzeker maakt.
4 maanden geleden
Reactie op jongemama21
Ik mag helaas 27 juni pas, ik heb al een zoontje van 15 maanden maar toen v ...
Ik heb precies hetzelfde heel licht roze bloedverlies na een toiletbezoek.. word er ook heel angstig van.
4 maanden geleden
Ik heb voor het eerst in een week weer zes uur (hoewel onderbroken) slaap gehad 😭🥹
4 maanden geleden
Reactie op babydreams
Ik heb voor het eerst in een week weer zes uur (hoewel onderbroken) slaap g ...
Een week? Nee, voor het eerst in 10 dagen! (Gaat lekker met mijn brein)
4 maanden geleden
Hey, ik ben nu 5+3, heb alleen gevoelige borsten en menstruatie achtige krampen (maar niet heel heftig). Verder heb ik juist veel energie en ben ik langer wakker dan normaal. Heeft iemand anders ook juist veel energie?
4 maanden geleden
Reactie op fleurtjebel
Hey, ik ben nu 5+3, heb alleen gevoelige borsten en menstruatie achtige kra ...
Ik voel ook nog niet echt vermoeidheid, vaak in avonden ook juist energiek. Gek hè?
Wij lopen precies gelijk! Bij mij zijn vandaag m’n borsten ineens weer bijna niet gevoelig, wisselt dat bij jou ook?
4 maanden geleden
Reactie op Lisa1S
Dat red ik dus niet eens.. gisteren m’n haar gewassen en nu is het bovenop ...
Ik heb dit dus ook sinds een week. Echt super irritant!! De dag van wassen prima maar dag erna is het al vettig.. ik was al aan het zoeken naar shampoos voor vet haar want dit is echt niet fijn.
4 maanden geleden
Reactie op kdc1997
Andere dames die het ook de hele dag koud hebben en droge prikkende ogen he ...
Ik heb de hele tijd warmteaanvallen en erna krijg ik het dan weer erg koud.
Verder zijn de krampen weg (waar ik ook weer van ga stressen 😅) en de misselijkheid is ook minder vandaag. Gisterennwas het heel heftif en nu plots weg? Borsten staan wel nog op knappen en nu ik dit schrijf denk ik weer wat krampjes te voelen 🤔
4 maanden geleden
Ben ik de enige die geen last van mijn borsten heb? Of ben ik nog te vroeg daarvoor met 4+5 week?
4 maanden geleden
Reactie op kdc1997
Andere dames die het ook de hele dag koud hebben en droge prikkende ogen he ...
Ik heb het ook de hele dag koud 😅 zit steeds met dikke trui onder de deken op de bank.
Toch veel wisselende klachten wat mij weer helemaal paniekerig maakt, ene dag weer erg misselijk en dan weer niet. Dan weer veel buikpijn en dan weer niet. Die onzekerheid na miskramen is echt heftig. Vandaag ook echt heel erg aanwezig die onzekerheid