1149 Reacties

5 maanden geleden

4+3 Gevoelige borsten Winderigheid Opgeblazen buik Emotioneel Krampen onderbuik

5 maanden geleden

3+4 - vooral vaak krampjes, vlakbij mn navel soms steekjes.. heeft iemand anders dat ook? - hoofdpijn - vlagen misselijkheid, maar vrij subtiel - heel moe, ik heb vaak dutjes gedaan afgelopen dagen en kan ook weer normaal in de avond slapen tot aan ochtend - maar ik heb dit niet en nooit gehad, gevoelige borsten... hoop dat het niet erg is dat ik dat niet heb?

5 maanden geleden

Ik ben 5+3 en ik ben erg vermoeid en snel overprikkeld merk ik. Slapen lukt dan weer niet goed, ben steeds heel vroeg wakker (eerder naar bed dus maar). Ik heb ook last van gevoelige borsten (bh uit na een dag is heftig!). Ik heb ook menstruatie achtige krampen en vind ‘t ook eng. Blij om te lezen dat ik daar niet alleen in ben!

5 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Sooow die winderigheid echt niet normaal. Maar heb jij een vroege test geda ...
Test net gedaan een heel licht streepje. Morgen weer testen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Sooow die winderigheid echt niet normaal. Maar heb jij een vroege test geda ...
Ik heb de easy@home dipstick gedaan op 10dpo. Op 11dpo een dipstick + digitaal, en vandaag op 12dpo dipstick. Maar eigenlijk zei ik 2 dagen voor mn eerste positieve test al tegen m’n vriend dat ik dacht dat ik zwanger was.. Wanneer is je nod? 2 juni? En hoe weet jij nu, zonder te testen, dat je zwanger bent? ☺️☺️

5 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Test net gedaan een heel licht streepje. Morgen weer testen 🥰
Oh ik lees dit nu pas sorry! Gefeliciteerd natuurlijk 🥰 kwam de winderigheid toch ergens vandaan😂

5 maanden geleden

Hele dag door krampen.. maar dit had ik ook bij de vorige zwangerschap. Echt vreselijk tho!

5 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

Hele dag door krampen.. maar dit had ik ook bij de vorige zwangerschap. Ech ...
Heb ik ook beetje op en af …voelt als lichte menstruatie krampen ofzo, bij jou ook?

5 maanden geleden

Reactie op XANX

Heb ik ook beetje op en af …voelt als lichte menstruatie krampen ofzo, bij ...
Dit heb ik ook elke x denk ik ow nu ga ik ongesteld worden.

5 maanden geleden

Pijnlijke tepels Misselijk (en overgeven) Diarree Niet kunnen slapen maar wel heel erg moe zijn Hopelijk blijft het hierbij en komt er niet meer bij kijken 🫣

5 maanden geleden

Reactie op XANX

Heb ik ook beetje op en af …voelt als lichte menstruatie krampen ofzo, bij ...
Ja exact! Als menstruatie. Vooral in de avond wanneer ik in slaap wil komen komt het. Het lichaam is hard aan het werk

5 maanden geleden

Moe, maar dan ook echt moe! Lichte menstruatie kraampjes, soms beetje rugpijn, en hongerig. Verder nog niets

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

3+4 - vooral vaak krampjes, vlakbij mn navel soms steekjes.. heeft iemand a ...
ik heb vandaag een nieuw symptoom, heb ineens veel heartburn

5 maanden geleden

Ik heb ook een beetje dat ik onrustig slaap of vaker wakker word in de nacht. Had ik voorheen niet🥲

5 maanden geleden

Ik moest vannacht hoesten en toen heb ik voor het eerst een beetje gekotst. Had gehoopt dat dit nog even zou duren eigenlijk. Ik weet niet exact hoelang ik zwanger ben, tussen de 3 en 4 weken

5 maanden geleden

4 + 4 nu. Ik ben ook echt onwijs moe. Daarnaast elke keer krampen onderin me buik, darmen zijn compleet van slag, maagzuur, pijnlijke borsten/tegels en kan om alles huilen😅

5 maanden geleden

Ik ben 4+3 en heb vooral hele gevoelige borsten, kom slecht uit m’n woorden soms, snel prikkelbaar en opvliegers 🥵😂

5 maanden geleden

Hier nu 4+4: - Misselijkheid al sinds een aantal dagen. Maar op en af en nog niet enorm extreem. (Vorige zwangerschap HG en toen begon de ellende bij 5+3) - Ik had last van krampen, trok naar m’n liezen. Maar dat is vandaag gelukkig wat minder! - Mijn borsten voelen ‘harder’ - Hoofdpijn Daarnaast heeeel de dag door een borrelbuik. 👌🏽😂 En veel honger!

5 maanden geleden

4+5 Erg moe Veel plassen Hoofdpijn Diarree Ochtends misselijk Gevoelige borsten

5 maanden geleden

4+4 Krampjes en steken onderin buik, ook ‘s nachts Gevoelige borsten Verhoogde rusthartslag 57 ipv 45 (volgens Garmin 😜) Hele gespannen kuitspieren sinds anderhalve week Vaak plassen