1149 Reacties
4 maanden geleden
Ben ik de enige die geen last van mijn borsten heb? Of ben ik nog te vroeg ...
Ik ook wel. Maar vooral als ik mijn bh uittrek of het koud heb馃槄 maar moet zeggen dat ik dat de laatste tijd ook had in de week voor mijn menstruatie. Dus niet specifiek zwangerschap gerelateerd bij mij, maar heeft wel te maken met de hormonen uiteraard.
4 maanden geleden
Reactie op MK-89
Ik heb het ook de hele dag koud 馃槄 zit steeds met dikke trui onder de deken ...
Ik zit ook al twee dagen in een dikke trui, dikke sokken en een dekentje!
4 maanden geleden
Reactie op Mama-sterEmma
Ik ook wel. Maar vooral als ik mijn bh uittrek of het koud heb馃槄 maar moet ...
Ik heb er geen last van, denk dat je mijn bericht verkeerd leest 馃槀馃槀
4 maanden geleden
Reactie op annelynnn
Same here. Ugg life hier met lange mouwen, trui erover..
Ja dus mijn man zegt net: je kan de kachel wel hoger zetten. Het is hier altijd 18 graden en ik keek en we zitten al op 19.5 馃ぃ
4 maanden geleden
Reactie op MiniMaart
Ik heb tot gisteren geen last van mijn borsten gehad, nu beginnen ze behoor ...
Oooh dan geniet ik er nog maar even van
4 maanden geleden
Ik heb t idee dat mn bh鈥檚 al een week te strak zitten. Die omvang kan nu toch niet al gegroeid zijn? Ook zit mn lievelingsbroek nu al niet meer lekker bij mn kruis en buik. Ben al ruim een week erg opgezet. Ik ben tussen de 5 en 6 weken ergens. Ben bang dat t moeilijk is om lang te verbergen. We hebben pas tegen de 11 weken een echo en willen het daarna pas vertellen. Maar denk dat ik al wel zwangerschapsbroeken aan kan馃槀
4 maanden geleden
Nog meer mensen die ongesteldheid gevoel hebben. Niet echt de krampen maar meer het zeurderige. Vind het niet zo fijn. Vond t fijner voor m鈥檔 gemoedsrust toen ik niets voelde 馃ぃ
4 maanden geleden
Reactie op Bluebird94
Ik voel ook nog niet echt vermoeidheid, vaak in avonden ook juist energiek. ...
Wat fijn! Ik lees zoveel dat vrouwen zich zo vermoeid voelen. Hopelijk blijft de energie haha. In ieder geval maar van genieten voor zolang het duurt. Wat mijn borsten betreft, die zijn wel continue (lichtelijk) gevoelig.
4 maanden geleden
Hebben meer mensen last van bruine afscheiding? Ik ben 6+2 maak me erg zorgenn..
4 maanden geleden
Ik heb er geen last van, denk dat je mijn bericht verkeerd leest 馃槀馃槀
Oh hahaha inderdaad 馃槀
4 maanden geleden
Reactie op Estyvdloosdrecht
Hebben meer mensen last van bruine afscheiding? Ik ben 6+2 maak me erg zorg ...
Ja ik sinds eergisteren avond maar gisterenavond weer niet en toen deze ochtend weer wel en einde middag nergens meer last van gehad. Maar nou moet ik zeggen dat het heel donker geel/lichtbruin is en echt mini minimaal. En dat kan komen door seks, hoesten, niezen noem maar op. (Kan zelf dag later pas tevoorschijn komen) kan door gesprongen vaatje komen. Sommige hebben t ook als begin van miskraam. Maar ik heb geen kramen etc en gene stolsels dus ga maar gewoon van het beste uit. Pas na de echo weten we meer 馃
4 maanden geleden
Heb oook sinds gisteren het gevoel alsof m鈥檔 baarmoeder aan t oprekken is dus wie weet heeft t daarmee te maken (ben vandaag 5+9)
4 maanden geleden
Ik heb al 2 nachten uuuren wakker gelegen. Gewoon echt niet in slaap kunnen komen. Ben nooit een goede inslapen geweest maar dit slaat alles. En als ik dan ergens die nacht gewekt werd door een geluid lag ik weer uren wakker. Heel vervelend en herken het niet van eerdere zwangerschap..
4 maanden geleden
Ik ben bijna 5 weken zwanger en ben echt iedere nacht rond 4 klaar wakker. Zo vervelend.
Daarnaast heb ik ook al dagen last van lichte menstruatie krampen en verschrikkelijke maagzuur.
M鈥檔 borsten waren wat gevoeliger maar nu niet meer. (Maakt me onzeker)
Ik heb woensdag een hele vroege echo.
4 maanden geleden
Ik slaap ook mega slecht 馃槳 word rond 5 uur wakker en daarna val ik niet meer in slaap.
4 maanden geleden
Reactie op Becky24
Ik heb t idee dat mn bh鈥檚 al een week te strak zitten. Die omvang kan nu to ...
Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Duurde tot een week of 8, veel last van rammelende en opgezette darmen. Maar daarna werd ik juist weer platter en gingen die broeken pas bij week 14 aan!