1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Amanda966
Ik heb over het niet zoveel last van kwaaltjes zoals misselijkheid, hoofdpi ...
Je klinkt echt heel erg zwanger dus zou me geen zorgen maken😘😘😘😘😘 en dit hele emotionele zal ook beter worden als je in je tweede trimester komt!
4 maanden geleden
Ik ben nu 4+5. Vandaag misselijk na het eten, rugpijn. Af en toe een steekje en sneller moe
4 maanden geleden
Hier is het echt op en af, 4+3 als de berekening een beetje klopt.
Duizeligheidsvlagen
Mijn darmen lijken niets meer te doen+opgeblazen
Beroerdheid smiddags
Hoofdpijn
En als kers op de taart enorm zere borsten 😢🥹
Laten we hopen dat het gauw beter wordt 🫶🏼
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Eigenlijk vind ik niet dat ze veel doen. Voel me vandaag gelukkig wel beter ...
Aahww, al zijn kwaaltjes inderdaad een geruststelling, zodra ze ervoor zorgen dat je alleen in bed kunt blijven dan wil je eigenlijk zonder😅 Ik hoop dat je je snel beter voelt!
4 maanden geleden
Bedankt voor het delen iedereen dit is zo geruststellend!! Tip: op niet misselijke dagen: eet waar je zin in hebt zonder afstraffing ipv met een knoop in je maag van de stress te denken dat je niet meer zwanger bent! Geniet van de stiltes voor de storm!
4 maanden geleden
Ik kan zo een flinke tijd huilen om iets heel simpels wat me voorheen niet zo veel deed (ik vond het zielig dat er een cupcake was verbrand)😂 , ook slaap ik ineens heeeel veel in de middag op de bank. Soms voel ik zo af en toe ook eens een krampje maar meestal zijn ze zo weer weg😊 maar die borsten die in 2 weken al ruim 1,5 cup gegroeid zijn echt pffff voelt alsof ze op knappen staan… ben gewoon van een G naar een I gegaan🙄😬
4 maanden geleden
Reactie op Kirsten.:)
Ik kan zo een flinke tijd huilen om iets heel simpels wat me voorheen niet ...
Waar haal jij je bh's vandaan met die maat? Ik ben nu een 70H maar die zit ook al behoorlijk strak... dus ben op zoek naar groter 😂😅
4 maanden geleden
Reactie op babydreams
Waar haal jij je bh's vandaan met die maat? Ik ben nu een 70H maar die zit ...
Hahaha erg he die maten kan je soms echt negens halen… ik woon zelf in de Zaanstreek en haal ze bij de Wala in Wormerveer, je betaalt er voor maar echt de service en de soorten bh’s zijn echt super!!
Ik ben gemiddeld tussen de 65 en de 120 euro kwijt voor een bh. Maar je kan alles aangeven qua wensen qua kleuren en modellen maar ook als je een budget hebt. 😁
4 maanden geleden
Reactie op Kirsten.:)
Hahaha erg he die maten kan je soms echt negens halen… ik woon zelf in de Z ...
Oooooffff wat ver weg voor mij. Maar wij zijn denk ik nog wel een keer in Amsterdam deze zomer en anders moeten we er maar een dagje van maken. Dankjewel! 🥰
4 maanden geleden
Ik heb ook buikkrampen en af en toe misselijk. En ik heb het met vlagen heel koud. Opgezette buik. Verder heb ik altijd zere borsten direct na de eisprong en richting mijn menstruatie doet het altijd heel veel pijn, deze ronde bleef “de heel veel pijn” juist uit haha. Ik twijfelde daardoor of ik de eisprong überhaupt had gehad. Op 12 DPO een positieve zwangerschapstest.
En ik heb ook gewrichtspijn in mijn knieën en ellebogen vooral. Zijn er meer dames die dat hebben?
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLA1224
Ik heb ook buikkrampen en af en toe misselijk. En ik heb het met vlagen hee ...
Hi! Ik voel met je mee!
Gefeliciteerd met je positieve test 🫶🏼
Nu je het zegt, ik heb vooral vorige week hele zere knieën gehad wat voor mij “onverklaarbaar” was. Nu vooral slappe ledematen!
4 maanden geleden
Hi! Ik voel met je mee!
Gefeliciteerd met je positieve test 🫶🏼
Nu je he ...
Dank je wel, jij ook gefeliciteerd 🩷
Jaa gek he? Die gewrichtspijn is achteraf gezien mijn eerste symptoom haha.
4 maanden geleden
Zoveel honger die niet te stillen is dat ik op het punt van huilen sta.