1149 Reacties
4 maanden geleden
Heet! En ik moest net bijna huilen omdat ik de man die me in 2022 geholpen heeft met zonnepanelen uitkiezen miste. Niet op een romantische manier ofzo... Ik kan het niet uitleggen 😭
4 maanden geleden
Ik had vanaf 4 weken dat ik elke dag misselijk was .en als ik dan wat at was het weg. 10 min later weer heel erg misselijk dat had ik tot 3 dagen geleden. 3 dagen nergens last van gehad en sinds vandaag kan ik uren slapen. op de bank in bed zelfs in de auto ( als ik ergens geparkeerd sta). En mijn borsten zijn wat gevoelig vooral als ik in bed op mijn buik lig
4 maanden geleden
Reactie op RomyMM
🙋🏼♀️
Gister de tranen in mijn ogen bij een natuurdocu, en bijna aan het ...
Hahaha ja hier ook een zwak voor oude mensen.☝️ Huilen nadat ik een oude man inhaalde met de auto waar ik net naar had getoeterd omdat hij niet reed toen het groen werd. Ik vond het zo zielig.😅
4 maanden geleden
Ik had net ineens een hele scherpe bliksemachtige kramp in mijn eierstok waardoor ik even voorover klapte. En vervolgens lichte krampen. Ik ben nu helemaal in tranen en overbezorgd
4 maanden geleden
Ik heb niet zoveel kwaaltjes: opgeblazen buik, moe, heel soms misselijk, veel witte afscheiding,... dat is het zo wat!
4 maanden geleden
5+3. Gisterenavond hele scherpe steek in mijn eierstok gehad. Nu constant zeurende krampen in m'n baarmoeder en weinig klachten. Alleen iets meer hongerig dan normaal.
4 maanden geleden
Ik heb veel meer kwaaltjes dan de eerste zwangerschap. Misselijk, cravings, extreem moe, duizelig, nu al bandenpijn. Bij de eerste had ik helemaal geen symptomen en kwam ik er pas bij 11 weken achter dat ik zwanger was (onregelmatige cyclus door ontpillen). De zwangerschap is nu al heel anders, hopelijk krijg ik dat dit keer geen zwangerschaps ischias zoals bij de eerste
4 maanden geleden
Last van mijn borsten, opgeblazen gevoel dat nu veranderd in een soort spierpijn (alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan). En ik doe vaak een middagdutje.
4 maanden geleden
Hii! Ik ervaar gevoelige borsten en af en toe lage rugpijn. Vanmiddag had ik voor het eerst een ijzersmaak in mijn mond en ik ben verder echt met momenten heel vermoeid! Ik ben nu 4 + 5 dagen.
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Misselijkhei lijkt gelukkig weer weg. Ben wel heel erg buiten adem van wein ...
Haha ditttt! Misselijkheid komt en gaat met de dag. Gelukkig niet aan één stuk door he? 😂
Ik was vandaag indd ook echt buitenadem van 2 trappen lopen.... Terwijl ik normaal gesproken 4/5x per week in de sportschool sta. Nu niks van over hahaha
4 maanden geleden
Reactie op FebeVB
Hebben jullie al een positieve zwangerschapstest gehad op 3+4?
Ja op 3+2, maar dit was een hele vroege en een miniscuul streepje.