5+5 hier... De krampjes en opgeblazen buik van vorige week zijn minder, maar ik lig ook wel elke dag om 21u in slaap. Eerst maakten de krampen me bang en onzeker, nu het ontbreken ervan 🤦🏻♀️
Nou, sinds gister (ongeveer 5 weken) begin ik me toch ook niet zo fijn te voelen. Steken en grieperig in mijn hele lijf, moe en bij vlagen misselijk. Last van mijn darmen, ene keer juist diarree en andere keer obstipatie. 's Nachts ineens nachtmerries. Pffff
Dit! Ik heb gelijk heel Google uitgelezen over symptomen van een bbz 😱
Ik las dat het zeker een corpus luteum cyst kan zijn! Bij een bbz zou de pijn erger worden geloof ik maar dit kan het wel mimicken zeg maar. Ik heb het maar 1x gehad maar als het weer gebeurd contact ik mn vk even erover. Gewoon voor de zekerheid
Ik ervaar amper wat. Wel wat sneller buiten adem en een week lang wat misselijk geweest vooral in de avond. Maar nu helemaal niks. Vorige zwangerschap 16 weken nonstop misselijk geweest 😅
Ik heb het hele tijd koud, ook snotterig dan die opgeblazen buik pff en dan deze week 5+6 heel veel krampen als of de ongesteldheid weer zou komen.. gelukkig lees ik dat veel van jullie ook krampen hebben. Dat stelde mij weer wat gerust.