1149 Reacties

4 maanden geleden

5+5 hier... De krampjes en opgeblazen buik van vorige week zijn minder, maar ik lig ook wel elke dag om 21u in slaap. Eerst maakten de krampen me bang en onzeker, nu het ontbreken ervan 🤦🏻‍♀️

4 maanden geleden

Nou, sinds gister (ongeveer 5 weken) begin ik me toch ook niet zo fijn te voelen. Steken en grieperig in mijn hele lijf, moe en bij vlagen misselijk. Last van mijn darmen, ene keer juist diarree en andere keer obstipatie. 's Nachts ineens nachtmerries. Pffff

4 maanden geleden

Hebben jullie ook het gevoel dat je ziek wordt?

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

5+3. Gisterenavond hele scherpe steek in mijn eierstok gehad. Nu constant z ...
Dit! Ik heb gelijk heel Google uitgelezen over symptomen van een bbz 😱

4 maanden geleden

Ja!

4 maanden geleden

Ja!

4 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Ja op 3+2, maar dit was een hele vroege en een miniscuul streepje.
Oh bedankt! Was dit met zo een ultra vroege predictor of een gewone?

4 maanden geleden

Reactie op FebeVB

Oh bedankt! Was dit met zo een ultra vroege predictor of een gewone?
Ja met een extra vroege vam sensitest.

4 maanden geleden

Ik las dat het zeker een corpus luteum cyst kan zijn! Bij een bbz zou de pijn erger worden geloof ik maar dit kan het wel mimicken zeg maar. Ik heb het maar 1x gehad maar als het weer gebeurd contact ik mn vk even erover. Gewoon voor de zekerheid

4 maanden geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat dit vaak wordt gedacht maar dat menstruele krampen heel normaal zijn, zelfs na je eerste echo. ❤️

4 maanden geleden

Ik heb bijna continu krampen in m’n onderbuik. Vorige zwangerschappen ook gehad, maar maakt mij toch wel weer onzeker! Helaas 9-juli pas eerste echo!

4 maanden geleden

En ook veel last van mijn onderrug, benieuwd of anderen dit hebben?

4 maanden geleden

Reactie op lid12345

En ook veel last van mijn onderrug, benieuwd of anderen dit hebben?
Sinds vandaag! Vooral links. En jij?

4 maanden geleden

Over m’n hele onderrug! Las wel dat dit bij bandenpijn kan horen!

4 maanden geleden

Ik ervaar amper wat. Wel wat sneller buiten adem en een week lang wat misselijk geweest vooral in de avond. Maar nu helemaal niks. Vorige zwangerschap 16 weken nonstop misselijk geweest 😅

4 maanden geleden

Ik heb het hele tijd koud, ook snotterig dan die opgeblazen buik pff en dan deze week 5+6 heel veel krampen als of de ongesteldheid weer zou komen.. gelukkig lees ik dat veel van jullie ook krampen hebben. Dat stelde mij weer wat gerust.

4 maanden geleden

Ik ervaar wat meer moeheid (nu 4+5 weken) maar verder eigenlijk helemaal niks 🤞🏼

4 maanden geleden

Hebben meer mensen t gevoel van een opgeblazen ballon in je buik? Die je bijna voelt tot in je keel?

4 maanden geleden

Krampjes, misselijkheid (soort zeeziek) zo nu en dan en in rust was mijn pols 92 vanochtend. Morgen is mijn NOD.

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Hebben meer mensen t gevoel van een opgeblazen ballon in je buik? Die je bi ...
Ik heb dit ook! Het lijkt ook alsof ik daardoor minder goed kan eten/ sneller vol zit!