1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op amomisborn89
Ik zit steeds zo vol na het eten,
Vroeger kon ik wel een paard op en vertee ...
Ik heb dit ook inderdaad, geen idee of het normaal is 😂
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het ...
Ik heb het met name aan het eind van de middag en avond. Inderdaad ook tussen de 15 minuten enorme krampen en echt moeten wegpuffen. Ben nu 4+3 en heb maar toch even het ziekenhuis gebeld waar ik onder behandeling ben ivm fertiliteitstraject. Die belde me terug en gewoon warme kruik en eventueel pcm. Nu nog 1.5 week wachten tot ik mag bellen voor een afspraak maken voor de 1e echo!!! Hopen is de kramp snel weg!
4 maanden geleden
Reactie op amomisborn89
Ik zit steeds zo vol na het eten,
Vroeger kon ik wel een paard op en vertee ...
Ik heb dit ook, nu 7+5 🥰
4 maanden geleden
Reactie op Ansjepansjekevertje1
Ik heb het met name aan het eind van de middag en avond. Inderdaad ook tus ...
Ik heb even gekeken in mijn notities, ik heb alle krampen bijgehouden. Het begon bij mij ook in week 4+3 en het is gestopt toen ik 6+5 weken was.
Ik hoop dat het bij jou sneller over gaat!
4 maanden geleden
Sinds gisteren last van mijn rug en buik. Niet onderin m'n buik maar wat meer naar boven.. iemand die het bekend voorkomt?
Verder ontzettend moe, lage weerstand waardoor ik een grote aft op mijn tong heb en daardoor bijna niet kan eten
4 maanden geleden
Reactie op DNL❤️
Ik ben ook 4+3 heb ook krampen die lijken op menstruatie krampen. Houd dan ...
Ohh vreselijk he...
4 maanden geleden
Ik heb echt een paar enorme puisten op mijn gezicht (heb ik normaal nooit) en mijn haar is binnen 1 dag alweer vet… Hoop niet dat dit de hele zwangerschap doorgaat 🙊
4 maanden geleden
En wat ik naast de krampen ook steeds meer heb is stemmingswisselingen. Vaak een lach op m'n gezicht maar als ik iets zieligs zie op tv dan moet ik even snikken terwijl ik dat eerst nooit had hahaah
4 maanden geleden
5+3 ; klachten echt heel erg moe, flinke krampen gehad in onderbuik. Gevoelige borsten vooral en soms komen er nu van die misselijkheid vlagen en veel dorst.
4 maanden geleden
Reactie op evelynvh16
5+3 ; klachten echt heel erg moe, flinke krampen gehad in onderbuik. Gevoe ...
Hoelang heb je die gehad?
4 maanden geleden
Reactie op Ansjepansjekevertje1
En wat ik naast de krampen ook steeds meer heb is stemmingswisselingen. Va ...
Erg he hahaha, bij de meest rare programma's ook? 😂
4 maanden geleden
Vandaag 6 weken: gevoelige/pijnlijke tepels, snel moe, stemmingswisselingen en (helaas) sinds 3 dagen misselijk.
4 maanden geleden
Ik heb sinds vandaag een stekende pijn links onder in mijn buik. Ben 7+3 weet iemand wat dit kan zijn ?