1149 Reacties

4 maanden geleden

Hoi allemaal Vandaag 7 weken, merk dat ik snel moe ben en weinig conditie. Ook begint mijn rugpijn nu erger te worden. Had hiervoor amper last van kwaaltjes. Niet veel misselijk alleen als ik niet veel heb gegeten. Moet echt vaak tussendoor eten anders voel ik me niet goed. Moet ook veel boeren, opgeblazen gevoel en zere borsten/tepels. Zo dat was mijn lijstje, haha Dinsdag onze 1e echo. Spannend 😊

4 maanden geleden

Reactie op lid12345

Ik herken de lage rugpijn inderdaad! Bij mij trekt het juist wat meer de an ...
Ik neem elke dag (best wat) magnesium daardoor heb ik nu echt minder/weinig spierpijn gekregen!

4 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Ik neem elke dag (best wat) magnesium daardoor heb ik nu echt minder/weinig ...
Bedankt voor de tip!

4 maanden geleden

6w en heb vandaag ineens weer een "normale" (pre-zwanger zijn) hoeveelheid eten op vandaag. Afgelopen weken had ik zoveel honger en net zat ik na 1 bord avondeten gewoon... vol?!?! Het komen en gaan van andere symptomen heb ik al wel gehad maar dit was tot dusver wel mijn constante..

4 maanden geleden

Ben ik de enige rare die knuffelend met een coldpack slaapt 😅 zooveell last van gloeiende handen en armen.

4 maanden geleden

Vandaag de termijn waar mijn vorige miskraam begon. Even spannend dus. Mijn kwaaltjes zijn wat veranderd. De extreme honger is iets minder, maar wel intenser. Ik kan echt uit het niets helemaal slecht komen van de honger. Maar zodra ik iets ga ieten (als ik al iets vind dat me aanstaat en ik binnen krijg) word ik helemaal misselijk en twijfel ik of het komt van de honger of net door het eten 😅🤔. Heb dus niet echt last van een constante misselijkheid. Gelukkig moet ik niet overgeven. Maar eten is niet zo leuk meer. Geuren! Ik ben op autovakantie vertrokken (lekker handig 😅) en we moeten dus hier in Frankrijk de enorme supermarkten trotseren. Ze hebben hier amper wat vegetatisch en ben al zo moeilijk met eten vinden. All die rijen afgaan en al die geuren. Pffff de geur van thee rook ik 2 rijen verder al 🤢 en merk echt dat ik een afkeer heb van donuts, chocoladekoeken, ... terwijl dat vroeger mijn go to was geweest. Vandaag buikpijn, maar kan door de stress komen van mijn vorige miskraam of van het vele wandelen. Oh en mijn borsten doen heel erg veel pijn. Ik ben met een mannelijke vriend op reis wat het wat raar zou maken, maar heb soms echt zin mijn borsten vast te houden als we een trap of heuvel op klimmen 🤭🤣

4 maanden geleden

Ik heb enorm last van mijn benen wanneer ik wakker wordt. Helaas chronisch lymfoedeem en het voelt erger als voor de zwangerschap. Nu 5 + 1 dus er is nog goede hoop dat het minder gaat worden. Maar het warme weer wat in het verschiet ligt is voor mij dus echt rot helaas 🙈

4 maanden geleden

Ik heb nu ook al meer last van rusteloze benen. Vorige zwangerschap ook, maar niet zo vroeg al dacht ik. Hopelijk niet iets wat aanhoudt tot week 40😅

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik heb nu ook al meer last van rusteloze benen. Vorige zwangerschap ook, ma ...
Ik ook! Slik je magnesium?

4 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Ik ook! Slik je magnesium?
Ja alleen nog niet genoeg. Zit inmiddels in mn systeem om 1x per dag te doen, maar zag op de verpakking dat het 2x per dag moet voor de volledige dosering. Dus die moet ik nog in mn systeem krijgen haha

4 maanden geleden

Jeuken jullie tepels ook zo erg? 😫

4 maanden geleden

Ik heb sinds deze week (6+2) zulke intense dromen/nachtmerries.. Ben normaal altijd wel een dromer al, maar nu lijkt het alsof ik écht midden in de film sta. Vannacht was ik bezeten (had een stukje ‘the ring’ op tv gezien), werd hijgend en met verkrampte handen wakker😅 moest mezelf even herpakken voordat ik weer kon slapen.. Meer mensen die heftiger dromen?

4 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Erg he hahaha, bij de meest rare programma's ook? 😂
Gisteren was het pokemon hahahaaha

4 maanden geleden

Ik ben 6W+4D zwanger wat ik ervaar is hele pijnlijke borsten voorderest dat ik sneller moe ben haha 🙈 Had bij me dochtertje ook niet zoveel kwaaltjes. Moet zeggen dat ik in t begin wel heel misselijk kon zijn als ik honger had maar nu heb ik dat niet meer.

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

En elke nacht super vroeg wakker net als nu Herkenbaar voor iemand?
Yes had ik ook de eerste week heel erg! nu niet meer zit in week 7 bijna

4 maanden geleden

Reactie op Sjaankleefaan

Ik heb echt een paar enorme puisten op mijn gezicht (heb ik normaal nooit) ...
Klinkt als een meisje ben benieuwd ☺️

4 maanden geleden

Borsten nog steeds wat gevoelig maar voornamelijk bij douche en traplopen. Heb sinds gisteren last van duizeligheid als ik snel opsta. Heb ik nog nooit gehad dus dit is een nieuw kwaaltje. Verder moet ik best vaak plassen op en dag en voel ik bij snelle bewegingen m’n banden een beetje trekken heb ik het idee. Maar heb nog niets te klagen zolang het hierbij blijft 👌🏽wel even een vraagje. Ik ben ook wat meer moe en dus niet zoveel puf op gezond te koken en zit ook snel vol en in niet veel dingen zin. Wat raden jullie aan dat ik zou kunnen eten of drinken om toch nog voldoende voor de kleine binnen te krijgen. Geen vlees / melk / kaas producten want dat eet ik niet

4 maanden geleden

Reactie op Hanna19

Ik ben 5+3 en ik ben erg vermoeid en snel overprikkeld merk ik. Slapen lukt ...
heb ik precies t zelfde! zo moe hele dag maar slapen gaat zo lastig echt heel vervelend!

4 maanden geleden

Reactie op anno123123

Borsten nog steeds wat gevoelig maar voornamelijk bij douche en traplopen. ...
Ik herken je klachten met eten. Ik probeer wat vaker een pureersoep te maken. Je hebt van die kant en klare bakjes van de Albert Heijn die je alleen even moet aanbakken/koken en dan pureren. Zit veel groente in en valt mij niet zo zwaar op de maag. Wellicht is dit ook een fijne optie voor jou

4 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Ik herken je klachten met eten. Ik probeer wat vaker een pureersoep te make ...
Oooo super! Wat een top idee. Is idd snel gemaakt en lekker ook. O helemaal niet aan gedacht! Thanks voor de tip 💗