1149 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu 6+2 . Eerst had ik helemaal geen klachten maar vanaf 6 weken heel vermoeid en snel overprikkeld. Verder valt het nog mee.

4 maanden geleden

Reactie op anno123123

Borsten nog steeds wat gevoelig maar voornamelijk bij douche en traplopen. ...
Ik eet ook plantaardig en snap je struggle. Had eerst mega veel honger maar merk sinds gisteren dat ik snel vol zit en vrijwel nergens meer zin in heb. Een grote pan salade maken wil wel helpen voor me (in verschillende vormen, met pasta/orzo of quinoa, etc.). Dan staat er al wat klaar in de koelkast, het is een wat lichtere maaltijd en lekker koud (ik heb geen zin in warm eten). Ik heb ook altijd crackers in huis met vegan kaas en wat komkommer bv.

4 maanden geleden

Hier 6+5, vooral misselijk als ik niet eet...misselijk als ik wel eet...misselijk tijdens het eten...😏

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik eet ook plantaardig en snap je struggle. Had eerst mega veel honger maar ...
Ik heb ook altijd vegan kaas in huis ( eet vegan) crackers is een goede tip. Lekker met jam. Thanks voor de tip. Zoveel logische dingen waar ik totaal niet aan denk !

4 maanden geleden

Hier 6 weken, sinds vorige week enorm opgezette buik (ballon gevoel), wat resulteert in moeite met eten(voornamelijk ochtend/begin middag), snel en lang vol, 'brok in keel' maar niet misselijk. Sinds gisteren is de ballon spreekwoordelijk geklapt en gaat het iets beter met opgeblazen gevoel, maar heb ik vooral geen prikkel meer of ik nou wel of niet moet eten. Verder staat zuivel mij tegen (vooral vanillevla valt niet goed), pijnlijke borsten neemt af sinds 3 dagen en ben extreem vermoeid, wat resulteert in neerslachtigheid.

4 maanden geleden

Hier even paniek vandaag, vandaag voor mijn gevoel veel minder symptomen. Minder misselijk ook sinds 2 dagen. Voor mij gevoel ook minder moe, maar wel weinig gedaan afgelopen 2 dagen. Pff echt killing die wisselingen en onzekerheid na 3 miskramen. Woensdag eerste echo. Ben nu 7+2

4 maanden geleden

Reactie op anno123123

Ik heb ook altijd vegan kaas in huis ( eet vegan) crackers is een goede tip ...
Het is soms ook echt lastig hoor. Ik kom er soms ook gewoon echt niet uit 🥲 daarom is een paar "staples" in huis hebben altijd goed.

4 maanden geleden

Voor de dames die hier stressen je HOEFT niet misselijk te zijn om een goede zwangerschap te hebben!! Ik heb er echt geen last gehad bij me dochtertje ze is nu 4, bij de 2de nu bijna 7 weken ook niet echt last van dat zou ook zeker goed gaan niet de kwaaltjes op je roepen en ga gewoon lekker genieten dat het ook zonder kan!

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Hier even paniek vandaag, vandaag voor mijn gevoel veel minder symptomen. M ...
Ik heb precies hetzelfde. Zo vervelend al die onzekerheid..

4 maanden geleden

Zo opgeblazen nu! Echt een buikje van. Lijkt net of ik al een heel eind ben, terwijl dat nog helemaal geen zwangerschapsbuikje is.. 😬

4 maanden geleden

Zijn hier ook dames aanwezig die helemaal geen klachten ervaren? Ik ben 8 weekjes vandaag en heb nergens last van🥰

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Zijn hier ook dames aanwezig die helemaal geen klachten ervaren? Ik ben 8 w ...
Ik heb wisselend klachten, maar toevallig vandaag helemaal geen klachten! Ik voel me gewoon weer als vanouds, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar dan ook weer zorgen om maak 🙈 heb jij al je eerste echo gehad?

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Hier even paniek vandaag, vandaag voor mijn gevoel veel minder symptomen. M ...
Hier precies hetzelfde!! Vandaag gewoon geen symptomen, voel me kiplekker en heb ook voldoende energie. Ik heb inderdaad in de afgelopen 2 dagen ook veel uitgerust, dus misschien is dat het? Ik vind het iig eigenlijk stiekem wel heel vervelend om niks te voelen… daar ga ik juist over piekeren!

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Jeuken jullie tepels ook zo erg? 😫
Deze zwangerschap niet maar kan het me wel herinneren van mijn 1e. Vreselijk was dat, constant aan je tepels krabben 🤣

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Zijn hier ook dames aanwezig die helemaal geen klachten ervaren? Ik ben 8 w ...
Yess ! 7w4d en ik wil echt graag wat merken dus denk ik steeds dat ik wat brakkig ben maar eigenlijk is het vooral honger... En verder alleen buiten adem als ik snel loop, dus zo op n gemiddelde dag: helemaal geen kwaaltjes 🩷

4 maanden geleden

Ik moet ook echt 3000 keer achter elkaar naar het toilet. En ben nog maar 4+5 vandaag. Maar elke keer ben ik net geweest en heb ik alweer het idee dat ik moet plassen

4 maanden geleden

Hier vooral lage rugpijn, meer dames die daar last van hebben? Nu 4 +4

4 maanden geleden

Reactie op evelynvh16

5+3 ; klachten echt heel erg moe, flinke krampen gehad in onderbuik. Gevoe ...
Zijn jou klachten ook met de noorderzon vertrokken wbt krampen?

4 maanden geleden

De honger die ik even kwijt was voor twee dagen is echt mega hard teruggekomen . Kon mijn ogen vandaag niet open houden en alles ruikt zooooo sterk. En net even keihard gehuild om een instagram reel. Gelukkig staat manlief nu te koken en kan ik op de bank hangen

4 maanden geleden

Reactie op tessi28

Yess ! 7w4d en ik wil echt graag wat merken dus denk ik steeds dat ik wat b ...
Aaah gelukkig ben ik niet de enige🥰