1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MissGvz
Zo opgeblazen nu! Echt een buikje van. Lijkt net of ik al een heel eind ben ...
Heb ik precies hetzelfde!
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Zijn er meer die het steeds zo koud hebben? Zelfs met deze temperaturen loo ...
Ja! Hier al vanaf het begin, laatste dagen met het weer wel iets beter. Maar zit nog regelmatig met een dekentje op de bank. Ben nu 7+4. Ik denk ook dat het met de erge vermoeidheid te maken heeft
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Zijn er meer die het steeds zo koud hebben? Zelfs met deze temperaturen loo ...
Ik nu 7+4 en heb het ook vooral in de avond ijskoud. Dan heb ik 3 dekentjes, pantoffels en badjas aan. Laatst zaten we hier met vrienden. Iedereen had het super warm raampje moest open en ik ging bijna van m’n stokje zo koud dat ik had het. Dus ook hup 3 dekentjes en gauw opwarmen haha
4 maanden geleden
Reactie op Tesvdb
Hebben jullie ook een paar druppeltjes lichtroze bloed gehad rond de 5 weke ...
Ik had rond 5 weken 1,5 dat lichtbruine afscheiding. Volgens verloskundige kan dat nog van de innesteling zijn geweest. Niet dat hij met 5 weken heeft plaatsgevonden maar wel dat het er toen pas uit kwam. Kan soms echt even duren. Ze heeft tijdens m’n 1ste echo gekeken of er nog bloed zat rondom m’n baarmoeder enzo. Maar niets kunnen vinden.
4 maanden geleden
Reactie op beau07
Nahh ben nu 8+4 en heb me toch pijn aan me billen 😂 herkent iemand dit?
Ja ik aan m’n heupen!
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Ik den duidelijk niet de enige die met 24 graden onder een dekentje ligt 😂 ...
Hier hetzelfde! Moet de hele tijd onder een dekentje liggen 😆
4 maanden geleden
Hey!! Heeft iemand anders ook af en toe last van steken bij de onderbuik, beetje aan de zijkanten, bij het uitrekken of draaien van je bovenlijf?
4 maanden geleden
Reactie op Insuba
Ja heb ik ook, zijn de banden van je baarmoeder die uittrekken en dus gevoe ...
Oh oki.. dus een normaal iets waar ik mij geen zorgen over hoef te maken? Gaat het weer over?
4 maanden geleden
Ben ik de enige die heel snel chagrijnig en geïrriteerd word/doe naar andere in mn omgeving? 😂🙈 Of zal dat aan t weer liggen hahaha
Ik ben morgen 5 weken