1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Livelaughlovex
Ben ik de enige die heel snel chagrijnig en geïrriteerd word/doe naar ander ...
Neee zeker niet hahaha. Ik ben zo snel boos de laatste tijd, vancohtend stond mijn vriend op mn teen nou echt je had me moeten zien hahahaha….
4 maanden geleden
Reactie op Kirsten.:)
Neee zeker niet hahaha. Ik ben zo snel boos de laatste tijd, vancohtend sto ...
Dit is zo herkenbaar. Ik werd gisteren tijdens het wandelen heel kwaad op mn vriend omdat zn veter los zat 🫣😬 Dit gaat nog wat worden.. vandaag 4+2
4 maanden geleden
Eten gaat nog steeds moeilijk hier. Net terug van vakantie, maar zelf thuis staat alles me tegen. Met moeite een halve boterham op en meteen weer misselijk.
Eergisteren ben ik in de hotelkamer net niet flauwgevallen. Mijn oren begonnen bij het inchecken te suizen en in de lift werd ik helemaal duizelig en naar. Liggend op bed met een koude doek op mijn hoofd in plaats van de verlichte eiffeltoren te gaan kijken 😪😭
4 maanden geleden
Alleen met vlagen heel erg moe en soms wat moeite met het eten doorslikken net of het allemaal wat teveel is.
Verder mag ik niet mopperen!
Maar de meeste klachten begonnen in mijn vorige zwangerschap tussen de 6 en 8 weken.
Ben nu ongeveer 5 weken.
4 maanden geleden
Reactie op Soontobemama
Dit is zo herkenbaar. Ik werd gisteren tijdens het wandelen heel kwaad op m ...
Hahahahaha 😂😂😂 lig dubbel
4 maanden geleden
Reactie op Soontobemama
Dit is zo herkenbaar. Ik werd gisteren tijdens het wandelen heel kwaad op m ...
Ik heb dit ook. Werd boos omdat hij mijn blikje fanta al open had gemaakt.. En in dat moment is dat heel realistisch in mijn hoofd maar nu achteraf slaat het nergens op. 😂
4 maanden geleden
Nu 5+1 en de krampen beginnen nu met vlagen ook overdag (eerder alleen snachts). Het doet niet echt ontzettend pijn maar brengt wel echt ongemak. Het zeurt en voelt écht niet prettig. Het heeft echter niets te maken met mijn stoelgang, want dat zit wel goed. Bloedverlies heb ik ook niet. Het zal er wel bij horen maar.. meer meiden die het gedurende de -bijna- hele dag hebben?
4 maanden geleden
Reactie op Lousb12
7 weken en totaal futloos. Kan de hele dag op de bank zitten en niks doen, ...
Same here.. Heb het inderdaad precies zo uitgelegd aan m’n vriend: alsof we gisteren een leuk feestje hebben gehad waarbij de alcohol iets te rijkelijk vloeide en je daar nu spijt van hebt... Alleen helpt een gebakken ei en een glas cola dit keer totaal niet🙈
4 maanden geleden
Reactie op Fier
Zijn er meer vrouwen die onwijs 'last' hebben van veel afscheiding? Het was ...
Dit heb ik niet, ik vind het wel natter elke keer