1149 Reacties
4 maanden geleden
7+1 en waar ik ging van de hele dag door misselijk zijn, naar enkel enorm misselijk voor, tijdens en na het eten is het sinds gisteren echt weer de hele dag door. Voel me momenteel echt zo misselijk dat ik amper kan opstaan. Toen ik net ging kijken om wat te eten was er niets waar ik het gevoel bij had het ook echt naar binnen te krijgen. Die antimetil doet zijn werk ook echt niet...
Hoe gaan jullie hiermee om? Ben sinds gisterochtend niets meer waard.
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
7+1 en waar ik ging van de hele dag door misselijk zijn, naar enkel enorm m ...
Ik heb dit ook al 2 weken. Het is gewoon letterlijk doorgaan en hopen dat je je momenten beter gaat voelen. En eten waar je zin in hebt is een must. Wat me erg hielp was beschuit met alleen roomboter.
4 maanden geleden
Mijn tepel heeft ineens een hele witte punt en hof word groter
Diarree was weg maar te hard geroepen😂
4 maanden geleden
Waarvan ik eerst dacht bij 4-5 weken, ik heb nog weinig ergens last van… Vandaag 7 weken en de kwaaltjes beginnen al sinds afgelopen week flink meer te komen. 😅 Misselijk gevoel, geuren die ik niet kan uitstaan en waar ik misselijk van wordt, tot een hoesten van misselijkheid aan toe. Ik zit te wachten tot het moment van braken. 😂 Gisteren ook lekker zere darmen/buik en diarree. Het is allemaal wat! 🫣
4 maanden geleden
Ik ben 4+6 weken. Heb alleen last van m’n borsten en heb die banden pijn ook regelmatig. Gisteren heb ik heel veel gedaan door de dag heen. En merkte ‘s avonds dat die banden pijn constant was. Toen toch maar even gaan zitten. Geeft me dan toch ergens de stress dat het mis gaat. Nu gaat het beter!
4 maanden geleden
Reactie op Ghisjhe
Ik ben 5+5 nu en draaide vannacht om in bed en was me toch een partij duize ...
Pfoe ja ik ook! Was bij mij in week 4 het heftigst, nu 5+3 en nog wel regelmatig, maar wel echt minder. Ligt bij mij trouwens niet aan mn bloeddruk (heb een aantal keer gemeten) maar ik denk vooral door het HcG hormoon.
4 maanden geleden
Reactie op IreneEmma
Pfoe ja ik ook! Was bij mij in week 4 het heftigst, nu 5+3 en nog wel regel ...
Ahh balen joh.. Bij mij begint het net helaas. Verloskundige dacht bij mij de hitte in combinatie met hcg hormoon 😕. Volgende week wordt het frisser dus hopelijk gaat het dan beter!
Ik moet een uur rijden naar het werk maar dat durf ik zo niet
4 maanden geleden
Ik ben nu 8+3 en heb ontzettend last van mijn van onderrug hebben meer mensen hier last van ?
4 maanden geleden
Hebben jullie ook dromen dat je baby er al is, maar het helemaal fout gaat? 2e keer nu dat ik droom dat ik mijn kindje vergeet... vanacht heel gek gedroomd dat ik zat te kolven en de melk bewaarde, maar vergat aan mijn baby te geven. Had een huis vol melk en een dode baby 😟
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hebben jullie ook dromen dat je baby er al is, maar het helemaal fout gaat? ...
Herkenbaar!! Hoort erbij❤️
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ik had deze dromen voordat ik zwanger werd, heel vreemd. Tot zover niet meer.
4 maanden geleden
De straat op weg naar de opvang van mijn zoontje stinkt. Enorm. Maar waarnaar??? Ik wordt er echt misselijk van. Denk dat het het gemaaide gras is?
4 maanden geleden
Reactie op Estyvdloosdrecht
Ik ben nu 8+3 en heb ontzettend last van mijn van onderrug hebben meer mens ...
Ja gisteren nog! Was op een bedrijfsfeest, bleek dat ik te lang had gestaan, toen ik me op de wc opsloot om miskraam symptomen op te zoeken werd het minder😔
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zo naar. Waarom doet ons lichaam dat 😅😐
Ik heb geen idee. Moet jij dan ook zo huilen als je wakker wordt?
4 maanden geleden
Reactie op Estyvdloosdrecht
Ik ben nu 8+3 en heb ontzettend last van mijn van onderrug hebben meer mens ...
Ja dit heb ik vorige week heel erg gehad en als ik savonds terug kom van werk (in de zorg).
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ja ik heb ook zo'n droom gehad. Had ze vaker voor ik zwanger werd. Nachtmerries zijn echt naar...