1149 Reacties

4 maanden geleden

Het is toch juist heel fijn om geen klachten te hebben? Volgens mij zijn de angstige bezorgde mama’s wel oververtegenwoordigd op dit forum krijg ik het idee soms 😄 Ik maak me er ook schuldig aan hoor. Mijn misselijkheid schommelt enorm per dag. De ene dag alleen maar aan het overgeven als ik alleen al de geur van de koelkast ruik, en de andere dag bijna nergens last van. Ik probeer van die dagen te genieten en te denken dat de foetus me heeel even rust gunt om op adem te komen van alle klachten 💛

4 maanden geleden

Net een uur (!) gehuild. Omdat mn vriend het behang dat ik had uitgekozen voor mijn zoontjes kamer te duur vond. 😭

4 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Het is toch juist heel fijn om geen klachten te hebben? Volgens mij zijn de ...
Vind het nu ook veel erger dan bijna 4 jaar geleden.toen was ik voor de 1e x zwanger en in een groep op deze app.

4 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Ja hier het zelfde ik ben nu bijna 9 weken. Aan de ene kant is het best wel ...
Het zegt echt helemaal niets. Mijn 1e zwangerschap haf ik ook al best snel kwaaltjes, werd een miskraam. Zelf na de miskraam gingen de kwaaltjes nog een week door... Mijn zus heeft 2 kindjes en geen idee wat ze zich zou moeten voorstellen bij kwaaltjes. Voelde zich beide zwangerschappen tot aan de geboorte helemaal top. Ik zou dus zeggen lekker genieten als je je niet slecht voelt. Zou zo wisselen want tot nu toe vind ik zwanger zijn niet zo leuk 🙈🙊

4 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Ja hier het zelfde ik ben nu bijna 9 weken. Aan de ene kant is het best wel ...
Heb ik ook! Ben over de 8 weken en heb maar weinig “klachten” in ieder geval geen misselijkheid of overgeven, en dan maak ik mij gelijk zorgen of het dan nog wel goed zit.. het liefste ga ik iedere week naar de VK voor bevestiging. Is zo onzeker eigenlijk hè 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Het zegt echt helemaal niets. Mijn 1e zwangerschap haf ik ook al best snel ...
Haha nee soms zitten er niet zulke rooskleurige verhalen aan vast he 🙈

4 maanden geleden

Vandaag veel pijn in mijn biik en onderrug, de zijkanten. Bandenpijn? Heeft me weer de hele nacht wakker gehouden.

4 maanden geleden

Nog steeds enorme opgeblazen buik steeds. Voel me net een ballonnetje. En ook nog steeds de lichte menstruatie krampen en nog altijd heel moe. Helaas begin ik ook verkoudheidsklachten en keelpijn te krijgen, alleen heb ik niet het idee dat dit met de zwangerschap zelf te maken heeft maar dat ik gewoon niet zo lekker aan het worden ben.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vandaag veel pijn in mijn biik en onderrug, de zijkanten. Bandenpijn? Heef ...
Ach jakkes das zo naar die buik pijn en rug klachten sterkte meid ❤️

4 maanden geleden

Ik heb vooral een heel opgeblazen buikje en dat voelt vol zeg maar en met vlagen moet ik heel veel plassen en ruik een stuk sterker voor de rest nog weinig dingetjes misschien vermoeid gevoel s middafs

4 maanden geleden

Ik ben nu 8+1 dag zwanger en voel me vooral kots en kotsmisselijk.. krijg nouwelijks eten door me keel, en als ik kans krijg (wat niet vaak is) kan ik heledag op bed liggen.

4 maanden geleden

Pijnlijke borsten en heel moe. Verder gelukkig nergens last van! Voor zover haha

4 maanden geleden

Hi lieve moeders in spe! De afgelopen twee dagen voelde ik me erg energieloos, depri en ook misselijk. Gister na een uur wandelen in een tranendal beland want het was allemaal veel te veel. Vandaag heb ik bijna de hele dag slapend doorgebracht en als ik wakker ben kan ik eigenlijk weinig doen/verdragen aan prikkels. Ben ook in gesprek met de psycholoog en in afwachting van de POP poli maar die wachttijd is 3 maanden. Hoe komen jullie de dag door als je eigenlijk bijna niks aankunt?

4 maanden geleden

Ik deed in in die periode de hele dag op de bank liggen en theetjes en dingetjes proberen wat zou kunnen helpen. Het enige wat ik je kan meegeven is probeer niet depri te worden, en denk aan waar je het voor doet. Ik werd op dat moment echt heel down en kon niet meer aan het positieve denken, dat is zo vreselijk. En dan lig je de hele dag op de bank alleen dan voel je je echt eenzaam. Even doorbijten je komt er wel doorheen !❤️ en steun zoeken van dichte werkte bij mij ook. Bellen als bezoek niet ging.

4 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Hi lieve moeders in spe! De afgelopen twee dagen voelde ik me erg energiel ...
Hier zelfde. Echt de dag wegslapen en onthouden dat het tijdelijk is.

4 maanden geleden

Reactie op nice88

Ach jakkes das zo naar die buik pijn en rug klachten sterkte meid ❤️
Dankje! De pijn is vandaag gelukkig minder hevig.

4 maanden geleden

Ben op dit moment 8 weken, vitaliteitsecho gehad vorige week en gelukkig goed nieuws gehad dat het hartje klopt, heb nu elke dag wel last van soortige menstruatie buikpijn, of een gevoel alsof ik nog niet gegeten heb, en opgezette borsten. Tot nu toe weinig extreme en hevige klachten gehad

4 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Hi lieve moeders in spe! De afgelopen twee dagen voelde ik me erg energiel ...
Dit klinkt zo herkenbaar en het is zo dapper dat je een gesprek hebt aangevraagd!! De hormonen doen heel hard zn werk heb ik het idee. Ik lig al weken op de bank omdat ik niks kan verdragen. Soms jezelf toch even uit bed/van de bank af slepen kan helpen, als het maar niet te lang duurt. Je wereld is/word zo klein als je je zo voelt 😔 sterkte! .

4 maanden geleden

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 🤍. Ik ben nu 5+5 en heb in vlagen kokhalsneigingen de hele dag door. Ik ben erg moe en futloos en lig dan ook de hele dag op de bank.. heb ook nog wat krampen hier en daar. Maar vooral geen eetlust en misselijk.. beetje bang voor wat er nog komen gaat. Voel me vooral erg schuldig voor het niets doen en lui zijn..

4 maanden geleden

Reactie op El.11

Ik deed in in die periode de hele dag op de bank liggen en theetjes en ding ...
Ik stuur je even een prive