1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MartineJF
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 🤍. Ik ben nu 5+5 en heb in vl ...
Herkenbaar! Je wil alles doen wat je altijd gewend bent he, en dat maakt je lijf nu een beetje onmogelijk. En dat terwijl we nog niet eens op de helft zitten.. maar ik probeer voor ogen te houden dat dit alleen het eerste trimester is. Dan nog zitten we nog niet op de helft ervan maarja 🙈
4 maanden geleden
Reactie op MartineJF
Dat doe ik inderdaad ook! Maakt echt dat ik nog meer respect heb voor alle ...
Precies dat. Je ziet mensen die zwanger zijn en gewoon rondhobbelen. Dat je denkt; ben ik nou zo'n zeikerd 🤣 of mensen met een baby dat je denkt; pfoeee nog even dan ben ik ook zover en ben ik van die klachten af. Terwijl niemand zegt dat t 9 maanden duurt maar in je hoofd lijkt dat op zo'n moment wel 🙈😅
4 maanden geleden
Reactie op bitterbal91
Dit klinkt zo herkenbaar en het is zo dapper dat je een gesprek hebt aangev ...
Hi lieverd,
Ook voor jou veel sterkte.
Hoe ga jij hier psychisch mee om als je de hele dag “niks” kan doen? Hoe houd jij het positief en enigszins luchtig en ook, hoe gaat je partner hiermee om?
4 maanden geleden
Reactie op amomisborn89
Hi lieverd,
Ook voor jou veel sterkte.
Hoe ga jij hier psychisch mee om a ...
Had je een vriendschapsverzoek gestuurd :) kan ik het een en ander toelichten als je dat goed vind
4 maanden geleden
Ik ben 5+5 en had nu net bij het afvegen een beetje oud bloed. Heb er wel beetje spanning en stress van. Maar ik hoor wel van meer dat ze dat hebben en dat het niet meteen iets ergs hoeft te zijn. Even in de gaten houden of het hierbij blijft. 🤞🏼Nog meer hier ervaring mee?
4 maanden geleden
Reactie op El.11
Dat is hoogst waarschijnlijk innestelings bloed. Dat is vaak heel normaal � ...
Ja dat klopt, dat stelt me wel iets gerust. ☺️ Alleen ik heb ook wel wat kramp af en toe. Lijkt op menstruatie kramp maar niet zo heftig. Hopelijk is dat ook normaal. 😅
4 maanden geleden
Ja dat klopt, dat stelt me wel iets gerust. ☺️ Alleen ik heb ook wel wat kr ...
Nu had ik ook helder bloed. Ik hou m’n hart vast.
4 maanden geleden
Nu had ik ook helder bloed. Ik hou m’n hart vast.
Als je er niet gerust op bent gewoon even je vk belle! Ik heb dit rond die tijd ook gehad. Vaak is het innesteling inderdaad. Bij mij bleek het uiteindelijk wel een miskraam te zijn (voelde ook als zo. Kan het niet uitleggen, maar was m'n eerste gedachte) van een van de kindjes. Van oorsprong een tweeling geweest.
4 maanden geleden
Reactie op MissGvz
Als je er niet gerust op bent gewoon even je vk belle! Ik heb dit rond die ...
Mijn verloskundige heeft in de middag alleen een spoed lijn. Die durf ik niet zo goed te bellen haha. 🥲 Ohh dat is well heftig. Was het een miskraam voor 1 en de andere is wel gebleven?
4 maanden geleden
Ik ben 5+5 en had nu net bij het afvegen een beetje oud bloed. Heb er wel b ...
Ik had het ook. Ook lichte ongesteldheid kramp. 1,5 dag bruinige afscheiding. Zag t inderdaad bij afvegen en heel iets in het inlegkruisje die ik er had ingelegd om het in de gaten te houden toen. Maar verloskunde zei ook dat het innestelingsbloed was waarschijnlijk en anders van gesprongen vaatje komt. Ik had het ook met 5,5 week
4 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik had het ook. Ook lichte ongesteldheid kramp. 1,5 dag bruinige afscheidin ...
Ohh fijn dat je dit met me deelt! Het neemt nu ook al wat af. Is echt nog maar beetje. En die ongesteldheid kramp is nu ook flink stuk minder. Dus hopelijk was het inderdaad wat je hier zegt! Begon echt bruinig en toen werd het wat roder en wat meer. En nu is het bijna weg. ☺️