1149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Ja, voor 1. De ander is gelukkig gezond en groeit goed 馃グ!
Gelukkig maar! 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Dat snap ik wel, anders morgenochtend even bellen?
Het lijkt nu af te nemen. Ook de kramp. Dus ik hou het even in de gaten. Als het morgen vroeg nog is bel ik idd eventjes! Thanks. 鈽猴笍

4 maanden geleden

Iemand anders ook last van vaginale ongemakken of ben ik de enige馃

4 maanden geleden

Wat bedoel je dan precies?馃槄

4 maanden geleden

Ladingen aan afscheiding

4 maanden geleden

Reactie op Adeny

Ladingen aan afscheiding
Had ik de vorige keer ook! Dit keer helemaal niet, juist minder dan normaal.

4 maanden geleden

Ohh fijn dat je dit met me deelt! Het neemt nu ook al wat af. Is echt nog m ...
Ja en daarna had ik nog een goede echo met kloppend hartje 馃 dus hopen dat t bij jou ook zo mag lopen 馃挄

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Hebben jullie ook van die oprispingen steeds? Ik word er niet echt aantrekk ...
Yess hier ook馃槗

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik heb vandaag (6+0) flink felle steken. Begon vanmorgen links, nu paar kee ...
Herkenbaar, voel het vandaag voor het eerst links maar is nu al wel minder en niet pijnlijk

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Hebben jullie ook van die oprispingen steeds? Ik word er niet echt aantrekk ...
Ja verschrikkelijk

4 maanden geleden

Vannacht werd ik wakker van de krampen. Toen ben ik gaan plassen, best veel bloedverlies. Vanochtend bij het plassen weer veel en ook slijm. VK gebeld, ze gaf aan dat het nog steeds 2 kanten op kan gaan. Omdat m鈥檔 krampen vanochtend niet meer zo erg waren als vannacht. Ik moet het vandaag en komende nacht in de gaten houden en dan morgen weer even bellen. Ik ga zelf maar vast gewoon uit van het ergste, dan valt het altijd mee zeggen ze toch..? Vind het wel echt heel erg. 馃槩

4 maanden geleden

Vannacht werd ik wakker van de krampen. Toen ben ik gaan plassen, best veel ...
Ach nee, wat rot! Kan je niet vragen of je mag langskomen voor een echo? Dat bood een verloskundige mij aan toen ik helder en veel bloedverlies had. Dan heb je meer duidelijkheid misschien. Lijkt me heel vervelend om zo te moeten afwachten.. sterkte 馃挍

4 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Ach nee, wat rot! Kan je niet vragen of je mag langskomen voor een echo? D ...
Nee ze zei uit zichzelf dat ik nog net te vroeg was voor een vroege echo. Dat ze nog niks zouden kunnen zien. Het afwachten is ook echt heel vervelend. Denk dat er voor nu niks anders op zit. Dankjewel! 馃槝

4 maanden geleden

Het is helaas vanochtend mis gegaan. Ik ben het vruchtje verloren. Ben er echt even emotioneel kapot van. Het was nog niet zo lang 5+6. Maar je raakt er toch gehecht aan en het idee van de toekomst. Als mijn lichaam en wij zelf er weer klaar voor zijn, proberen we het weer opnieuw. Heel veel geluk voor iedereen hier die zwanger is! 馃槝馃崁

4 maanden geleden

ik heb als kwaaltjes pijnlijke borsten heel moe val vaak in slaap en soms heel duizelig. geen misselijkheid en die komt denk ik ook niet meer had bij me dochtertje ookniet. Dus extra blij! VK zei als het komt komt t tussen 6/7 weken anders verwacht ik t niet meer dus dat was heel rust gevend voormij door mijn emetfobie.

4 maanden geleden

ik heb als kwaaltjes pijnlijke borsten heel moe val vaak in slaap en soms h ...
vandaag trouwens 6W+1D

4 maanden geleden

6+2: elke ochtend wakker worden met lichte krampen, snel buiten adem, erg moe en enorme honger. En het is een andere honger dan anders. Mijn lijft loopt sneller leeg ofzo, waardoor ik al mijn energie kwijt ben en echt iets moet eten.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6+5. Sinds afgelopen weekend de misselijkheid begonnen. Wat gevoelige borsten. Sinds paar dagen hele vieze smaak in mijn mond. Herkenbaar?

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6+5. Sinds afgelopen weekend de misselijkheid begonnen. Wat ...
Succes ik ben zaterdag 9 weken heb het al sinds 6+2.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Succes ik ben zaterdag 9 weken heb het al sinds 6+2.
Blehhh goed vooruitzicht