1149 Reacties

4 maanden geleden

7 weken zwanger pijnlijke tepels na heb ik last van dromen die echt lijken. Gisteren zag ik dus een droom dat er inbrekers waren en zag 2 kleine kindjes wat ik dus super eng vond en echt met zweet wakker werd! 😩

3 maanden geleden

Ik heb ook hele intense dromen, soms badend in het zweet inderdaad. Nu ook steeds pijnlijker borsten aan het krijgen, die lijken ook ineens te groeien.

3 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ik heb ook hele intense dromen, soms badend in het zweet inderdaad. Nu ook ...
Oh jij ook die heftige dromen? Vind t niet meer leuk ze lijken zo echt

3 maanden geleden

Ochtend van bed hondsberoerd en even overgeven daarna klaar (meestal) (eerste zwangerschap had ik het hele dag door dus nu prima te doen) Heel moe en nergens zin in slaap nu vaak maar gewoon als zoontje op bed ligt. Rare dromen

3 maanden geleden

Reactie op jopieee

Ochtend van bed hondsberoerd en even overgeven daarna klaar (meestal) (eer ...
Vanaf welke week begin je misselijkheid

3 maanden geleden

Ik ben nu 9 weken, en begin steeds meer en langer misselijk te worden 😮‍💨

3 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ik ben nu 9 weken, en begin steeds meer en langer misselijk te worden 😮‍💨 ...
Wanneer begon het?

3 maanden geleden

Wanneer begon het?
Week 7 ongeveer. Toen vorige week echt helemaal geen symptomen meer en heb ik een extra echo gehad, alles was goed. Nu sinds een paar dagen weer echt heel veel misselijk en overgeven 😮‍💨

3 maanden geleden

Zijn er ook dames die net als ik helemaal niet zoveel klachten ervaren? Ik ben nu 9 weken en voel mij 90% van de tijd gewoon normaal, op wat meer trek en gevoelige borsten na!

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Zijn er ook dames die net als ik helemaal niet zoveel klachten ervaren? Ik ...
Heerlijk! Zelf wel klachten, maar vaak genoeg gehoord dat vrouwen geen klachten hadden!

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Ja ik! Ook 9 weken zwanger en voel me eigenlijk zoals voor de zwangerschap! Voel me meestal echt te goed😍! Proficiat, vooral lekker van genieten zonder klachten🥰

3 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Week 7 ongeveer. Toen vorige week echt helemaal geen symptomen meer en heb ...
Aahh kannje geen medicatie vragen anders?

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Heerlijk toch! Ik ben zelf 7+2 VK zei dat als het komt meestal rond 6/7 weken komt daarna klein kans is dat het komt. Ik zou zeggen geniet er lekker van had bij me dochtertje ook nergens last van en heb er echt van genoten toen

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Enige waar ik last van heb is pijnlijke borsten en tandvlees ook niet geuren of iets 😊

3 maanden geleden

Vanaf welke week begin je misselijkheid
Hier vanaf week 7 was de vorige keer ook zo. En met week 12/13 was het toen over dus hoop nu ook haha

3 maanden geleden

Reactie op jopieee

Hier vanaf week 7 was de vorige keer ook zo. En met week 12/13 was het toen ...
Aahh nou nog even volhouden dus! Haha ik zit nu op 7+2 gelukkig nog nergens last van! Zit er echt elke dag voor te bidden had bij me dochtertje ookniet dus hopelijk gezegen 🙈

3 maanden geleden

Aahh nou nog even volhouden dus! Haha ik zit nu op 7+2 gelukkig nog nergens ...
Sommigen krijgen het ook niet hoor! Hoor het om mij heen ook nooit echt. Ligt gewoon aan je hormoonhuishouding dus idd mis heb je geluk! En anders al 7 weken geluk haha

3 maanden geleden

Ik slaap opeens heel slecht! Waar ik in het begin echt het klokje rond kon slapen en dutjes kon doen, duurt het nu een uur of twee voordat ik echt slaap. En die dromen! Levensecht
S’nachts vaak plassen, als ik niet optijd eet overdag dan wat weeïg gevoel en verder alleen sneller moe. Oh en wat last van pukkeltjes in mijn gezicht 😅

3 maanden geleden

Meer mensen die zoveel last hebben van overmatig lucht in de darmen? 😅