1149 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb constant een nare smaak in mijn mond…

4 maanden geleden

Wow dit heb ik dus ook! Kauwgom helpt maar even en ook steeds een droge mond.

4 maanden geleden

Kan door je tandvlees komen ze zijn bij mij ook heel gevoelig en geven virze smaak

4 maanden geleden

Mijn misselijkheid is helemaal weg en kan weer alles eten en drinken zonder problemen. Alleen nu al 2keer zonder aanleiding moeten overgeven. Vorige week bij het tandenpoetsen en deze ochtend kwam ik hemelaal naar langs de weg en heb ik gewoon staan overgeven tegen een boom. Ontbijt was al 2 uur geleden... voelde het echt niet aankomen. Verder heel moe, die blijft wel.

4 maanden geleden

Sinds vandaag echt de hele dag al misselijk en kokhalzen. Vanaf het begin al extreem vermoeid en wat kortademig maar dat was prima te doen maar die misselijkheid...... wat naar is dat toch. Respect voor de dames die nog meer misselijk zijn hoor!

4 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Zijn er ook dames die net als ik helemaal niet zoveel klachten ervaren? Ik ...
Ja ik amper klachten alleen wat vollere borsten iets meer plassen en een droge mond af en toe voel ik mijn baarmoeder iets heb ik het idee meer echt niet

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Sinds vandaag echt de hele dag al misselijk en kokhalzen. Vanaf het begin a ...
Hoeveel weken benje nu?

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Sinds vandaag echt de hele dag al misselijk en kokhalzen. Vanaf het begin a ...
Hi! Ik heb dit ook heel erg, bij mij houd het nu al zo een week aan dat ik niets binnehoud, mocht dit bij jou ook langer dan 3-4 dagen duren zou ik echt even je vk raadplegen!! Want ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis en was dus op het randje van uitdroging.. Zo kun je dat misschien voorkomen en gelijk medicijnen krijgen. Nog een hele klus om die te slikken als je constant aan het overgeven bent😵‍💫. Heel veel succes!! Schroom echt niet om iemand te bellen als het aanhoud.

4 maanden geleden

De hele dag door misselijk tot nog toe zonder overgeven dat wel🤞🏼nergens zin in en overal zin in 🥴 en ondanks het feit dat ik het nog niemand heb verteld (lastig zeggen hoe ver ik ben, ik verwacht zo rond de 7/8 weken), krijg ik nu al moeite met het verbergen.. voor m’n gevoel is het overduidelijk 😂 het is dan ook wel mn 4e kindje, jongste zoontje is van mei 2023 ☺️🩵

4 maanden geleden

Hoeveel weken benje nu?
7+3 weken.

4 maanden geleden

Ben mega emotioneel, kan echt om alles huilen zooo verschrikkelijk☹️☹️

4 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben 10+1 en ik heb ontzettend last van mijn onderug… meer aan me rechterkant me rechter bil ik heb ontzettend veel steken ik weet niet wat ik moet doen het lopen doet zo zeer de baby ligt ook aan de rechter kant…

4 maanden geleden

Zo’n enorme dorst ook met vlagen!!

4 maanden geleden

Reactie op drnnn

Hallo allemaal, ik ben 10+1 en ik heb ontzettend last van mijn onderug… me ...
Hier ook last van en zeker als ik veel heb gelopen. Ben pas 7+5. Je kunt met je rug plat op de grond gaan liggen en dan je benen in 90 graden, dit schijnt ontspannend te zijn & wat mij heel erg helpt is een warme kruik tegen mijn rug dit verlicht de pijn.

3 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Zo’n enorme dorst ook met vlagen!!
Ja heb ik ook idd met vlagen

3 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Hier ook last van en zeker als ik veel heb gelopen. Ben pas 7+5. Je kunt me ...
ohhh heel erg bedankt voor je advies ga ik zeker proberen!

3 maanden geleden

Reactie op drnnn

Hallo allemaal, ik ben 10+1 en ik heb ontzettend last van mijn onderug… me ...
Naar de bekkenfysio

3 maanden geleden

Hier heel vet haar en veel pukkels (ook in mn haar). Iemand hier tips tegen?

3 maanden geleden

Reactie op Baby22025

Hier heel vet haar en veel pukkels (ook in mn haar). Iemand hier tips tege ...
Ik ook.. moet bijna elke dag mn haren wassen. Helaas hoort het er bij. Ik hoop dat het met 2e trimester beter wordt

3 maanden geleden

Reactie op MartineJF

Hoeveel weken ben je nu en is het al wat weggetrokken? Ik ben nu 6+4 en heb ...
Vanwege de hoofdpijn misschien je bloeddruk even laten meten?