1149 Reacties
3 maanden geleden
Ik vind het momenteel wat meevallen! Voornamelijk moe met soms wat vlagen misselijkheid. Vervelender voor mijn partner, ben ik vrij snel gepikeerd en overdreven in emotionele reacties馃槄 Ik kan weer wat meer dagen grotere beetjes eten (nog lang niet zoals voor zwangerschap, maar gelukkig allang meer dan 1 stuk fruit, 1 cracker en 3 hapjes avondeten). Het plassen, vooral 's nachts (met gemak 5 tot 15 keer), is wel erg aanwezig馃槄
3 maanden geleden
Nu 10w+1 dag klachten nemen af, wel vaker plassen, misselijkheid komt en gaat en door de dag heen milde buikpijn vooral als ik slaap voel ik het ssl
3 maanden geleden
Reactie op Alili95
Ik vind het momenteel wat meevallen! Voornamelijk moe met soms wat vlagen m ...
Hier inderdaad hetzelfde. Misselijkheid met vlagen. Vanaf de lunch tot het avondeten een instorting qua misselijkheid en vermoeidheid. Hormonaal echt een kreng tegen m'n vriend. En pijnlijke borsten en een blaasontsteking ha ha
3 maanden geleden
Reactie op DNL鉂わ笍
Ik ben ook 4+3 heb ook krampen die lijken op menstruatie krampen. Houd dan ...
Heb ik 4 weken lang gehad, ook vanaf week 4 tot nu (8+1), vooral een kruik tegen je rug/buik hielp bij mij. Puffen en wachten tot het over gaat. Kan geen kwaad werd mij verteld en dat klopt, want wij hebben een mooie echo gehad 馃ぐ馃徏
3 maanden geleden
Ik ben nu 7,5 week en tot nu toe valt het reuze mee. Alleen sneller moe, sneller duizelig tijdens sporten, pijnlijke borsten en ik kan moeilijker naar de wc. Gelukkig (nog) niet misselijk oid
3 maanden geleden
Ik heb vrijwel geen klachten. Enige is dat ik wat last heb van bandenpijn dus wat meer rust moet nemen tussen klusjes door en dat ik af en toe last heb van menstruatie achtige pijn, oftewel groeipijn van de baarmoeder. Verder alleen weinig zin in warm eten en de hele dag door zin in frisse dingen, moet niet denken aan chips en snoep. Alleen fruit, tosti, rauwe paprika of wortel en spaghetti met gehakt kruiden en kaas zonder verder iets er door gaat er de laatste tijd in 馃ぃ
3 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik heb vrijwel geen klachten. Enige is dat ik wat last heb van bandenpijn d ...
Hoe ver ben je :)
3 maanden geleden
Hoe ver ben je :)
Ik ben vandaag precies 10 weken. Tot nu toe mag ik niet klagen en gaat alles me vrijgoed af. (Op 2x klein beetje bruinverlies na) was ook niets en wss gewoon gesprongen bloedvaatje. Vandaag namelijk echo gehad en alles ging goed met smurfje
3 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik ben vandaag precies 10 weken. Tot nu toe mag ik niet klagen en gaat alle ...
Aaahw zoo fijn hoor! Bij mij is het nog steeds 'twijfel' geval mijn echo is laats geschat op 7+1 dus hoor nu 8+2 te zijn alleen heb ik al op 8 juni positief getest dus dan hoor io nu 9 weken zwanger te zijn ergens klopt t niet dus heb donderdag echo vind echt spannend :)
3 maanden geleden
Reactie op anno123123
Ik ben vandaag precies 10 weken. Tot nu toe mag ik niet klagen en gaat alle ...
Maar dan krijg je ook niet meer last van misselijkheid hoor geniet ervan!
3 maanden geleden
De meest erge klachten van de afgelopen weken worden minder of juist meer beheersbaar. Morgen een tweede vitaliteits echo. Bij 6 w al een kloppend hart en morgen bij 8w hopelijk ook nog. Maar wel angstig
3 maanden geleden
Aaahw zoo fijn hoor! Bij mij is het nog steeds 'twijfel' geval mijn echo is ...
Aaah zo spannend! Ik zal duimen voor je. Vaak kunnen ze het bij de 2e echo ook veel beter meten. De eerste is nog zo klein. Hoor vaak dat ze er dan wat meer naast zitten hoor
3 maanden geleden
Vandaag 11 weken zo moe en slap en heel de dag door misselijk en duizelig die warmte kan ik ook niet goed hebben nu :(
3 maanden geleden
Reactie op anno123123
Aaah zo spannend! Ik zal duimen voor je. Vaak kunnen ze het bij de 2e echo ...
Jaa klopt hoor! Ik heb 2 keer een kloppend hartje gehad gelukkig en was goed gegroeid ook! Alleen vind t wel heel spannend.
3 maanden geleden
Reactie op Hallo145
Ik heb vreselijk last van obstipatie 馃槵
Omg jijook? Ik dus ook pff en veel slijm in me keel wat niet fris is
3 maanden geleden
Omg jijook? Ik dus ook pff en veel slijm in me keel wat niet fris is
Ja echt al 4 weken een drama bij mij, lijk al wel 20 weken zwanger! Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik ga stofzuigen ofzo zegt hij nu elke keer; jij moet eerst eens gaan poepen!! Als hij uit zijn werk komt vraagt hij als eerst; heb je vandaag gepoept?馃檲馃ぃ
3 maanden geleden
Reactie op Hallo145
Ja echt al 4 weken een drama bij mij, lijk al wel 20 weken zwanger! Als ik ...
Hahahah aaah wel heel lief 馃槀 ik dan word blij als ik om de 5 dagen ff poep ahahahah