1149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Tot welke week hielden jullie kramp-achtige klachten aan? En dan bedoel ik ...
De kramlen stopten rond de 10-11 weken. Sinds 16 weken heb ik echt groeipijn en gaat het plots hard hier. Gisteren de gele dag last gehad van een zeurend/ krampig/ trekkend gevoel en onderrugpijn. Deze ochtend opgestaand en mijn buik is echt meer aanwezig! We zijn er nog niet vanaf hoor 😅 buik zal nog veeeeel groeien.

2 maanden geleden

Zijn er nog meer dames die last hebben van vreselijke jeuk? Ik kreeg echt van de één op de andere dag vreselijke uitslag en jeuk met name 's nachts. Kan dan echt wakker worden van de jeuk en de volgende ochtend is het weg tot het weer ergens begint te jeuken en dan zit ik weer onder. Pff echt heel vervelend!

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik heb sinds een week nonstop hoofdpijn en nekpijn 😩
Heb ik ook, maar het is mij ook opgevallen dat ik nu ik veel rustiger aan doe, meer zit en lig, ook meer op mijn telefoon zit. Daardoor is mn nek constant een beetje naar beneden gebogen (op mn scherm kijken) en dat doet me ook echt zeer. Als ik een dagje wat minder op de tel kijk dan scheelt dat ook!

2 maanden geleden

Reactie op Marielx

Zijn er nog meer dames die last hebben van vreselijke jeuk? Ik kreeg echt v ...
Ja ik ook! Met name op de (binnenkant) bovenbenen! Word er gek van, ook echt uitslag van. Het komt en gaat gedurende 24u, meestal sta ik er mee op en is tegen de avond weer weg.

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Hoofdpijn en nekpijn hier ook wel. Borsten zijn flink groot dus misschien ligt het ook daaraan?

2 maanden geleden

Hoofdpijn Moe Overgeven Bandenpijn Soms heel veel last van een snijdend gevoel in tepels tepels Heel veel plassen. Ik ben nu 17 weken

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik ook!! Vaak tegen begin avond begint de hoofdpijn heel erg

2 maanden geleden

Helemaal niets, bijna 18 weken

2 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Herkenbaar…!!

2 maanden geleden

Ik ben ziek. Hoofdpijn, verkouden, keelpijn, ik hou met moeite eten binnen. Mijn temperatuur is wel prima. Moet ik hier iets mee of is dit gewoon een griepje die over gaat?

2 maanden geleden

Ik ben ziek. Hoofdpijn, verkouden, keelpijn, ik hou met moeite eten binnen. ...
Uitzieken 🙂

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ja ik ook! Met name op de (binnenkant) bovenbenen! Word er gek van, ook ech ...
Ja bij mij ook het ergste op mn bovenbenen. Pff echt om gek van te worden idd die jeuk 😭 ik heb helaas nog geen wondermiddel gevonden pff

2 maanden geleden

Ben nu bijna 15 wk en voel me eindelijk wat beter. Vaak nog wel last van duizeligheid en na een werkweek moet ik een dagje bijkomen. Maar verder weer toppie🥰 Draaien in bed wordt wel pijnlijk. Slaap met een kussen tussen de benen en moet rustig draaien. Heb anders steekpijn bij mijn baarmoeder. Qua seks merk ik dat ik meer droog ben en dat het soms wel gevoelig is. Herkennen jullie dit ook? We gaan nu maar met glijmiddelen aan de slag😂.

2 maanden geleden

Reactie op Ninia

Ik slaap slecht. Naast de toilet bezoeken en dorst, word ik om 3:00 snach ...
Dit heb ik nu ook opeens sinds ruim een week. Ben nu 17+3 en ben opeens heel veel wakker

2 maanden geleden

Ik ben nu 16 weken zwanger en heb al een paar weken ontzettend last van mijn enkels/voeten, het is een zeurderige pijn die blijft aanhouden.. meer mama's to be die hier last van hebben?

2 maanden geleden

Bijna 16 weken zwanger en de kwaaltjes worden steeds minder. Is erg fijn maaraakt me toch soms wel onzeker tussen de echo’s in 🥹 helemaal na eerdere miskramen. Meerdere die zich hierin herkennen?

2 maanden geleden

Mag eigenlijk niet klagen, want heb eigenlijk nergens last van, maar 1 ding springt er bij mij al een tijdje bovenuit en dat zijn mijn Borsten 🙈. Van cup D al naar E gegaan en ik heb het gevoel alsof ik een verkeerd zittende BH, zonder (beugel)ondersteuning aanheb, terwijl ik dan geen BH aanheb 😅. Tot 2 weken geleden ging het nog wel, maar het word nu ook met slapen vervelend. Achja, het hoort erbij 😅

2 maanden geleden

Ik ben ziek. Hoofdpijn, verkouden, keelpijn, ik hou met moeite eten binnen. ...
Dacht dat ik de enige was. 17 weken en ineens zo zwak beroerd en migraine pff

2 maanden geleden

Reactie op YH89

Mag eigenlijk niet klagen, want heb eigenlijk nergens last van, maar 1 ding ...
Ohhh heel herkenbaar Ik heb gelukkig ook bijna nergens last van, maar die borsten..... Ik ben van kleine B naar nu al cup E en ben 15 weken zwanger . Ben ook echt niet gewend zoveel gewicht op mn boezem mee te dragen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Sena🤍

Bijna 16 weken zwanger en de kwaaltjes worden steeds minder. Is erg fijn ma ...
Ja, hier bijna 15 weken en van wekenlang (bijna) elke dag spugen naar niets. Ik vind dat ook heel eng! Maar ik voel de baby heel soms wel, en heb ook bandenpijn, dus ik vertrouw er maar gewoon op.