1149 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zijn jullie ook buiten adem? Ik merkte het eergisteren, maar nu ook weer. B ...
Zo snel nog niet buiten adem, maar merk wel dat het allemaal net wat meer energie kost en wat minder soepel gaat. Dus kan wel minder ver wandelen en fiets ook maar iets langzamer.
5 maanden geleden
Reactie op Mvdp26
Heey dames,
Ik had afgelopen woensdag mijn eisprong, en moest ter onderste ...
Ik was heel beroerd van de Ovitrelle. Leek wel zwanger. Testte ook positief maar verhoogd HCH is een bijeffect van de Ovitrelle kwam ik later achter.
5 maanden geleden
Herkenbaar van die koffie. Normaal gesproken first thing een kop koffie na het wakker worden, en nu gaat het me ook tegenstaan. En hebben jullie ook helemaal geen zin meer in seks? Valt me ook wel echt op
5 maanden geleden
Ik heb de laatste paar dagen soms ineens dat mn darmen even tekeer gaan. Krijg ik beetje krampen van. Sinds vandaag merk ik echt dat ik rechtsonder m’n buik met lopen wel voel en als ik nies doet het daar ook echt zeer. Ben nu 4+3 ongeveer
5 maanden geleden
Ik heb de laatste paar dagen soms ineens dat mn darmen even tekeer gaan. Kr ...
Meer die dit ervaren ?
5 maanden geleden
Bij mij continu misselijk. Ook bij de geur van brood... lage buikpijn gehad maar dat zakt nu... maar vooral misselijk
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zijn jullie ook buiten adem? Ik merkte het eergisteren, maar nu ook weer. B ...
Ja ik had hier tot gisteren ook erg veel last van. Heeft bij mij 3 dagen geduurd. Nu vandaag geen last meer van. Ik had zelf als ik praatte dat ik buitenadem raakte
5 maanden geleden
Reactie op lisa1245
Nog iemand zo’n buikpijn? Ik ken zelf niet echt menstruatie pijn. Maar deze ...
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad! Kreeg deze ‘aanvallen’ ‘s nachts. Werd er echt naar van en maakte me er ook echt zorgen door. Deze zwangerschap overigens geen last van.
5 maanden geleden
Reactie op lisa1245
Goed afgelopen?
Mijn vorige zwangerschap helaas niet niet nee, maar deze klachten waren gestopt voordat het mis ging (MA met 8-9 weken), dus geloof niet dat het nu direct verband had. Heb toen ook met de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het kon komen doordat je darmen van slag zijn. Maar mocht je je zorgen maken kun je altijd even met je verloskundige bellen 😊
5 maanden geleden
Hier 4+1. Borsten zijn pijnlijk en tepels enorm gevoelig. Verder zeurende buikpijn al een paar dagen, voelt als menstruatiekrampen maar begint wel wat af te nemen in hevigheid. Verder wat vermoeide benen. Nog geen misselijkheid, juist enorm veel eetlust!