1149 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op XanoniemX
Hallo dames, Ik heb bijna geen last van symptomen. Van de week af en toe m ...
Ja hoor, hier ook helemaal nieks. Ik was vandaag wel moe en moest een dutje doen tijdens mijn lunchpauze, maar ik heb ook een dreumes plus het is nu super druk op werk. Dus ik kan het nog niet echt aan de zwangerschap wijten, denk ik. Ik ben nu pas 4+1, bij mijn dochter begon de vermoeidheid rond week 4, pijnlijke borsten week 5 en misselijkheid week 6. Eens kijken hoe het deze keer gaat, mocht alles goed blijven gaan :)
5 maanden geleden
Reactie op Mysecret
Sooow die winderigheid echt niet normaal. Maar heb jij een vroege test geda ...
Dit heb ik precies hetzelfde. Ik ben echt nog te vroeg om te testen (2+6) maar afgelopen week is ineens de geur van mijn windjes verschrikkelijk geworden & onwijs veel 馃槄馃槀 verder heb ik nog wel meer verschijnselen maar ben te bang om van het goede uit te gaan om teleurstelling te voorkomen. Dit is voor ons ook pas ronde 2 馃崁馃馃徎
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Heel erg moe. Echt tot het punt van letterlijk in slaap vallen op de bus. N ...
Ik had alles wat jij ook beschrijft vlak voor NOD. En was gewoon zwanger! Ik duim voor je.
5 maanden geleden
Vandaag 4+4
Hele gevoelige en opgezette borsten, opgeblazen buik en heel veel windjes laten haha
5 maanden geleden
Hooooonger 馃槄 echt niet normaal. Gisteravond een rommelende maag en nu doet die weer of die aan het verhongeren is. Moet wel zeggen dat ik het wat lastig heb er volledig aan toe te geven. Ik ben zo moe en heb veel honger. Lijkt me een recept voor veel kilo's erbij 馃槵 gelukkig nog niet misselijk.
Vind het wel wat raar. Iemand die al een kindje geeft en me gerust kan stellen (of niet 馃槄)? Ik ben pas 13 dpo en alweer veel last van kwaaltjes. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook tot aan de miskraam. Toen teste ik per ongeluk voor nod door alle kwaaltjes. Mijn hcg hormoon is toen nooit heel erg hoog geweest (een grote week voor de miskraam begon hcg van ik dacht 1470 en het vermoeden is dat het vruchtje zo hier ongeveer gestopt is met groeien). Is dit een voorbode voor een zware zwangerschap 馃槵 als mijn lichaam al zo hard reageert op een lage hoeveelheid hcg?
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hooooonger 馃槄 echt niet normaal. Gisteravond een rommelende maag en nu doet ...
Ik heb ook al vanaf 11 dpo misselijkheid 馃あ bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik dit niet zo vroeg, maar toen testte is ook later positief dus misschien heeft het te maken met wanneer de innesteling is
5 maanden geleden
Weet iemand of je symptonen ook kunnen schommelen? Zaterdag was ik heel gevoelig voor geuren en had ik steeds last van lichte maagzuur. Zondag teste ik positief. Maandsg zelfde test van CB en was negatief. Action test gaf wel positief aan maar zit nu zo in dubio. Ik merk dat ik ook verder niet veel klachten ervaar. Wel een beetje duizelig en gevoelige borsten, maar niet extreem. Kan dit afnemen/schommelen?
5 maanden geleden
Reactie op xosuve
Weet iemand of je symptonen ook kunnen schommelen? Zaterdag was ik heel gev ...
Symptomen kunnen zeker schommelen! Ik heb afgelopen week last gehad van misselijkheid, maar sinds 2 a 3 dagen veel minder. Daarentegen heb ik nu opeens hele gevoelige borsten, wat ik de afgelopen dagen juist weer niet had.
Het kan ook zomaar zo zijn dat je ineens vanaf een bepaalde periode veel meer klachten gaat ervaren. Bij mijn 1e zwangerschap was ik van de een op de andere dag mega misselijk en aan het overgeven.