11 Reacties

25 dagen geleden

Ik vind Gina Nova Mae mooier bij jullie jongens dan Jacey Lilly May. Inderdaad omdat Jacey te veel zou lijken op Jaivy. Hele andere optie zou nog Charlie kunnen zijn. Past bij jullie zoontjes (qua uitspraak). Is mijn favo naam voor onze meid, maar hij kan niet doordat iemand in onze omgeving al zo heet en vernoemd is 🫢

23 dagen geleden

Ik zou inderdaad voor Gina Nova Mae gaan. Mooie naam, past bij de jongens en is/klinkt niet hetzelfde.

23 dagen geleden

Als jullie je kind roopt zeg je dan ook alle 3 de namen of kort je het dan af?

23 dagen geleden

Gina Nova Mae!

23 dagen geleden

Reactie op Grietj

Als jullie je kind roopt zeg je dan ook alle 3 de namen of kort je het dan ...
Nee dan alleen de 1e naam dat is de Roep naam

23 dagen geleden

Reactie op Jennifer17

Nee dan alleen de 1e naam dat is de Roep naam
Ja ik dacht amai als je boos bent en je moet al die namen noemen 😄

23 dagen geleden

Reactie op Grietj

Ja ik dacht amai als je boos bent en je moet al die namen noemen 😄
Haha ja dat zou wat zijn hea 😂 nee die 2e en 3e naam moet je zien als “doopnamen” dus die staan wel op hun id kaart maar die 1e naam is gewoon hun roep naam

23 dagen geleden

Ik zou gaan voor Gina als roepnaam. Persoonlijk vind ik Jacey geen mooie naam (voor een meid en later een volwassen vrouw). Ik denk automatisch aan Jay-Z. Gina kan ook mooi bij de namen Lilly en May. Dat zouden jullie ook nog kunnen overwegen. Oh en ik zou gaan voor May in plaats van Mae, aangezien de laatste namen van jullie zoons ook eindigen op "ay".

17 dagen geleden

Nouja ik zeg gina 😁 wel grappig mijn zoontje heet jaevy😃

16 dagen geleden

Jacey lijkt inderdaad veel op de naam van je zoontje. Dan zou ik voor Gina gaan.

16 dagen geleden

abby lilly may Mandy lilly may Lizzy lilly may Ik vind jacey geen meisjes naam en zou dit niet doen. Je moet je ook voorstellen dat ze dan straks gaat solliciteren enzo en zich zo moet voorstellen.