13 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik gebruik deze, deze is mij geadviseerd door mijn mesoloog ipv die van de kruidvat :)

茅茅n maand geleden

Ik gebruik die van Kruidvat ook :)

茅茅n maand geleden

Hier moet je gynaecoloog toch gewoon antwoord op hebben 馃え..? Welke vitamines je in moet nemen hangt af van je vitamine d gehalte en hoe gezond je eet. Als je gewoon goed eet hoef je helemaal niks te slikken. Vit d is gebruikelijk maar ook niet altijd noodzakelijk. Zou dit toch echt niet van forumleden aannemen maar van een professional.

茅茅n maand geleden

Mijn verloskundige adviseerde wel de gehele zwangerschap multivitamine in te nemen, alleen de foliumzuur hoeft nu niet meer

茅茅n maand geleden

Reactie op Kiimi

Hier moet je gynaecoloog toch gewoon antwoord op hebben 馃え..? Welke vitami ...
Ja dat dacht ik ook maar kreeg zo vaag antwoord met ja je kan het slikken kijk het maar aan terwel ik advies vroeg

茅茅n maand geleden

Ja die had ik ook eerst en dat is prima. Ik ben overgestapt naar die andere vanwege migraine :) het is niet erg dat de foliumzuur er bij zit. Dat is wat mijn verloskundige zei, ik had die vraag namelijk ook vorige week bij mijn termijnecho.

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Mijn verloskundige adviseerde wel de gehele zwangerschap multivitamine in t ...
Oke dus zoals de foto dit kan in heel de zwangerschap slikken?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ja die had ik ook eerst en dat is prima. Ik ben overgestapt naar die andere ...
Oke top bedankt voor je hulp馃グ

茅茅n maand geleden

Nogmaals. Ik zou echt niet zomaar wat gaan slikken. Je hebt kans dat je daardoor teveel van bepaalde dingen binnen krijg, terwijl je voldoende uit je voeding haalt. En er zijn onderzoeken die uitwijzen dat foliumzuur doorslikken tijdens de hele zwangerschap, kan leiden tot bepaalde ziektes bij je baby.

茅茅n maand geleden

Reactie op Kiimi

Nogmaals. Ik zou echt niet zomaar wat gaan slikken. Je hebt kans dat je daa ...
Oke ja ik heb pas weer 30 augustus een afspraak bij de gynaecoloog heb dan een ander kan het dan weer vragen aan der maar tegen die tijd slik ik dan momenteel niks weet niet of dat kwaad kan als ik het wel zou moeten hebben

茅茅n maand geleden

Oke ja ik heb pas weer 30 augustus een afspraak bij de gynaecoloog heb dan ...
Nee hoor. Als je gezond en gevarieerd eet heb je helemaal niets extra nodig. Als je echt tekorten zou krijgen zal dat op tijd duidelijk zijn en zullen ze je voorschrijven wat nodig is.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

Nee hoor. Als je gezond en gevarieerd eet heb je helemaal niets extra nodig ...
Oke heel erg bedankt馃グ