13 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet ook echt niet hoe ik het moet doorstaan…

2 maanden geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Ik weet ook echt niet hoe ik het moet doorstaan…
Erg hè… ik word er zo onzeker van ik ben helemaal geen zeur

2 maanden geleden

Ik zou lekker met de bedrijfsarts gaan kletsen! Dan kan je tijdelijk minder uren werken. Ik liep al in een reintegratie traject bij de bedrijfsarts en vandaag weer gesprek gehad. Verteld dat ik nu zwanger ben en na 5 u werk op een dag toch echt 1 tot 2 uur moet slapen omdat ik zo vermoeid ben. Nu mag ik terug jaar 4 uur per dag tot ik me wat beter voel

2 maanden geleden

Ik werk in de zorg en ik trek hele dagen niet. Om 13:00 heb ik echt behoefte aan slaap. Ik heb mij deels (50%) ziek gemeld waardoor ik nu 3 a 4 dagen in de week alleen maar korte vroege diensten werk. Iedere 2 weken evalueren we de situatie even. Hierbij hou ik ook rekening met energie die ik ook over wil houden om bijvoorbeeld te kunnen sporten. Mijn leidinggevende is heel begripvol.

2 maanden geleden

Dat is super fijn!! Ik ga het morgen aankijken en anders ook kletsen met m’n leidinggevende.. hoop dat ze bij mij ook begripvol gaan zijn. Heb ook echt last van mn onderbuik een soort spierpijn..

2 maanden geleden

Hier het zelfde ik trek dit niet ik werk in 2 ploegen maar ik ben zo moe en misselijk iedereen vraagt of ik me wel goed voel zelfs mijn leidinggevende zegt tegen me vandaag "je straalt het niet uit vandaag" ik dacht ja je zal het maar moeten weten ... ik ben echt op ..7 weken zwanger nu 🫠

één maand geleden

Reactie op Debdung

Ik werk in de zorg en ik trek hele dagen niet. Om 13:00 heb ik echt behoeft ...
Hoe heb je dit kunnen regelen? Is dit ook een optie in België? Ik zie enorm af en halve dagen gaan werken lijkt mij echt een perfecte oplossing. Ik had nu verlof maar voel mij rampzalig en kijk er zo tegenop terug te moeten werken ondanks ik mijn job enorm graag doe. Ik moet bijna 1uur rijden om er te geraken en dat alleen al maakt het rampzalig voor mij. Ik heb op 9 weken de dag voor mijn verlof begon door de brainfog en vermoeidheid opweg naar huis ook een accident gehad dus nu durf ik al weken niet meer rijden.. ben nu 12 weken en had gehoopt dat het toch al beter zou gaan en ik na het verlof weer geruster zou kunnen starten..

één maand geleden

Ik heb gelukkig zomervakantie (juf) anders zeker deels ziek moeten melden. Ik werkte echt naar de vakantie toe en deed na werk niks meer.

één maand geleden

Denk aan jezelf. Ik heb dat tijdens eerdere zwangerschappen te laat gedaan en dat ging ten koste van mezelf. Als het niet gaat, schakel de bedrijfsarts in. Voel jezelf daarbij niet schuldig naar je werkgever of collega’s. In NL is er een ‘vangnetregeling’ en krijgt jouw werkgever een uitkering van het UWV voor het aantal uur dat je niet werkt. Wellicht helpt je dat in je gedachtes.

één maand geleden

Ik ben nu 11+5 en ik heb de bedrijfsarts ook al ingeschakeld en vandaag gesprek met personeelszaken en manager . Ik werk in de zorg voor 31 uur contract uren , advies bedrijfsarts is contract uren werken niet meer en indien dir niet gaat dan op spreekuur komen bij de bedrijfsarts. Wij werken in volledig uniform en het is ook nog enorm warm waardoor de flauwte me tegemoet komt, en bij drukte moet ik na mijn dienst vaak braken.

één maand geleden

En hoe doe je het nu 1 maand later ?

één maand geleden

Ik ben halve dagen gaan werken.. heb nu 3 weken vakantie en hoop t dat wel weer op de bouwen. Ben nog steeds erg moe maar de misselijkheid is weg!

één maand geleden

Ik heb de afgelopen 2 weken niet gewerkt en ben nu langzaamaan weer aan het opbouwen. Werk nu 2-3u per dag. Luister naar je lijf. Het gaat niet meer alleen om jou, maar ook om je kleine. Mijn hielp die gedachte om m'n grenzen duidelijk te stellen.