113 Reacties

3 maanden geleden

Ons eerste kindje is dan 2 jaar en ook 8 maanden als de baby zou komen

3 maanden geleden

Mijn 1e kindje zal dan 1 jaar en 7,5maand zijn

3 maanden geleden

mijn dochtertje zal 3 jaar en 2 maanden zijn wanneer haar broertje/zusje er is🥰 Ze heeft alles al heel goed door en denk dat dat wel heel leuk gaat zijn. Al zou ik bij de 3e niet zo lang er tussen willen l m’n ouden dan nu denk ik..

3 maanden geleden

Reactie op emms2821

mijn dochtertje zal 3 jaar en 2 maanden zijn wanneer haar broertje/zusje er ...
willen houden*

3 maanden geleden

Mijn dochter is al 5 jaar, van januari 2019. Ik ben gescheiden van haar vader en opnieuw getrouw afgelopen april.

3 maanden geleden

Mijn zoontje zal dan net 5 jaar zijn als zijn broertje/zusje geboren wordt 🥰

3 maanden geleden

Ik, net achter gekomen! Onze dochter zal 2 jaar en 9 maanden zijn. Hopelijk net oud genoeg dat ze ook een flesje kan geven (dat is zooooo schattig 😍)..

3 maanden geleden

Reactie op Annemc

Ons eerste kindje is dan 2 jaar en ook 8 maanden als de baby zou komen
Wat leuk! Van welke dag is je eerste?

3 maanden geleden

Ik heb vanochtend een test gedaan en die was positief 🥳🥳 ons zoontje zal dan 1 jaar en 7 maanden zijn.

3 maanden geleden

Leuk! Ons eerste kindje is 2 jaar en 10 maanden als het allemaal goed loopt:)

3 maanden geleden

De mijne word in maart 4! Dus 3 jaar en 11 maanden. Spannende tijd dus tegen die tijd met de basisschool en een nieuwe baby! Maar we hebben er super veel zin in. Zijn sinds oktober bezig en 1 biochemische zwangeschap en een miskraam 7 wk gehad, hopen dat het allemaal goed gaat nu maar ik probeer positief te blijven 🙏🏼💙💕

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is dan net 7 als de baby geboren word

3 maanden geleden

Wij verwachten ook de 2de, dochter zou 1 jaar en 10 maanden zijn tegen het einde van de zwangerschap

3 maanden geleden

Precies twee jaar.

3 maanden geleden

Mijne wordt dan bijna 3!

3 maanden geleden

Als alles goed gaat zal mijn oudste dan 3j4m zijn

3 maanden geleden

Dit is dr 2e zwangerschap, mn zoontje is nu 10 maanden , spannenddd

3 maanden geleden

Als deze zwangerschap goed gaat (na 2 miskramen) dan zou ze 3 jaar en 2 maanden zijn

3 maanden geleden

Hier ook de tweede, als alles goed blijft gaan en de uitgerekende datum klopt, is de eerste dan net 1 jaar.

3 maanden geleden

2 jaar 1 maand