113 Reacties

3 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ Hier zou mijn zoontje precies 2 jaar oud zijn!

3 maanden geleden

Ons zoontje zou dan 3j en 2 maanden zijn☺️ tenzij deze ook vroeger komt😅

3 maanden geleden

Mijn dochter is dan precies 3,5 jaar😊 zo grappig! Zie meerdere broers/zussen rond die leeftijd voorbijkomen 🤗

3 maanden geleden

Mijn zoontje is dan ongeveer 2 jaar en 1 maand . Ik heb 23 juli de eerste echo pas, dus nog even geduld 🙌

3 maanden geleden

Ons zoontje zal dan 2 jaar en 3 maanden zijn als alles goed mag gaan en komen :)

3 maanden geleden

Mijn dochter is tegen de tijd dat de baby ongeveer geboren word net 3 jaar.

3 maanden geleden

Reactie op BabsG

Ons zoontje zou dan 3j en 2 maanden zijn☺️ tenzij deze ook vroeger komt😅
Vraag me af wie er indd ook zwanger zijn van de 2e dat je alles vergelijkt met de 1e zwangerschap? Mbt kwaaltjes

3 maanden geleden

Dit wordt ons 2de kindje en onze zoon is dan 1 jaar en 4 maanden als de baby geboren wordt in februari

3 maanden geleden

Reactie op JFA

Hoi, uitgerekend op 12 februari. Dan zal onze dochter 1 jaar en 10 maanden ...
Hier hadden wij dat ook, ik ben 34 en in september 35. En het heeft ons 9 maanden de vorige keer geduurd voor dat we zwanger werden, en gezien dat boven de 35 meer risico's bij komen kijken waren we ook begonnen met proberen, en meteen zwanger nu geraakt de eerste maand 🥰

2 maanden geleden

Onze dochter zal dan 2,5 zijn!

2 maanden geleden

Als de tweede geboren wordt is mijn zoon 1 jaar en 2 maanden oud.

2 maanden geleden

Als mijn tweede geboren word (dan ga ik uit van de uitgerekende datum), word mn zoontje een week later 1 jaar 🙈 nog meer mama’s die 2 under 1 hebben/krijgen? 🩵🩷

2 maanden geleden

Reactie op Livelaughlovex

Als mijn tweede geboren word (dan ga ik uit van de uitgerekende datum), wor ...
Haha als mijn 2 geboren word dan word mijn zoontje een maand later 2 jaar🤭

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Haha als mijn 2 geboren word dan word mijn zoontje een maand later 2 jaar🤭 ...
Ook super leuk 😍

2 maanden geleden

Reactie op Livelaughlovex

Als mijn tweede geboren word (dan ga ik uit van de uitgerekende datum), wor ...
Net niet waarschijnlijk! De eerste is van 26 januari en de uitgerekende datum van nr 2 is tot nu toe 4 februari. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn, de eerste is echt een plakbandje en komt nog regelmatig in de nacht. Maar we hebben nog even ;)

2 maanden geleden

Ons zoontje is dan 3 jaar oud.

2 maanden geleden

Ik heb een zoontje van ruim 2,5 jaar geboren op 23 september 2021 en nu 5 weken zwanger van de 2e

2 maanden geleden

In verwachting van ons tweede kindje. Onze dochter is dan nog net geen 5. Helaas drie jaar moeten wachten op deze zwangerschap en nu eindelijk middels IUI gelukt 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sola94

Net niet waarschijnlijk! De eerste is van 26 januari en de uitgerekende dat ...
Wow wat snel achter elkaar! Mag ik vragen waarom je hier voor hebt gekozen, of was het niet helemaal de bedoeling?

2 maanden geleden

Onze dochter is nu 19 maanden dus zal 2 en vier maanden als ons tweede kindje geboren wordt 🥰