6 Reacties

3 maanden geleden

Het lijkt mij geen goed teken dat de test nu "niet zwanger" aangeeft. Als je 6 weken zwanger zou zijn, dan zou iedere test je een positief resultaat moeten oppeveren. Ik denk dat je er sterk rekening mee moet houden dat dit helaas niet goed zit. Meer dan afwachten kan je helaas niet doen. Symptomen zeggen ook niet zoveel. Ik zou morgen weer contact opnemen met de verloskundige. Als je 6 weken zwanger bent, dan is er al wat te zien op een echo. Ik denk dat alleen dat je meer duidelijkheid kan geven. Ik hoop voor je dat het goedkomt 🍀

3 maanden geleden

Heb je nog meer dipsticks? streepjes testen? misschien kan je die doen en kijken of ze erg zijn afgenomen vergeleken met je test op 4 juni? zou wel dan evt van zelfde merk en zelfde test doen, dat is fijner om te vergelijken omdat elke test weer anders reageert

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties . Ik heb nog 1 cb digital en 1 Kruidvat 2v5 liggen. Maar ik prent me maar in dat het verkeerd gaat aflopen. Morgenochtend maar even bellen met de vk en ergens ijdele hoop houden dat het toch goed komt 😅

3 maanden geleden

Ik vrees inderdaad dat het een miskraam was/ wordt. Die 1-2 was ook al niet te best als je inderdaad al eerder zwanger werd en je menstruatie een innesteling was. Wat naar om het zo teweten te komen. Sterkte!

2 maanden geleden

Voor degene die het nog leest hierbij een update: het werd inderdaad een vroege miskraam die zelf op gang kwam. Nu ben ik weer pril zwanger, hopelijk blijft het goed gaan!

2 maanden geleden

Reactie op Urbanjungle

Voor degene die het nog leest hierbij een update: het werd inderdaad een vr ...
Wat een rollercoaster! Spannend weer!