10 Reacties

één maand geleden

Je hebt volgens mij ook tussen stukken die je nu tussen je huidige winterjas kan doen , zodat je hem gewoon kan doordragen maar weet zo niet welk merk etc !

één maand geleden

Ik heb er een bijn bonprix besteld. Zijn nog leuke prijsjes. Als je hem na de zwangerschap dichters, kun je hem daarna ook nog dragen.

één maand geleden

Ik heb tijdens mijn vorige winterzwangerschap een grote poncho gekocht. Ik had het toen gans mijn zwangerschap heel warm, dus een echte winterjas was niet nodig. Wat ik achteraf wel gemist had was een een jas waar ik ook de baby in de draagzak kon meenemen. Ik heb nu een jas op Lidl gekocht, een zwangerschapsparka. Die is zogezegd waterdicht, maar dat vertrouw ik niet zo als ik naar de stof kijk (nog niet uitgetest). Op dagen dat het echt hard regent, ga ik gewoon weer mijn poncho aandoen. Ik moest ook telkens een kwartiertje fietsen trouwens.

één maand geleden

Bedankt voor de tips😄

één maand geleden

Ik heb al mijn winterjassen die ik had de gehele zwangerschal door kunnen dragen, dus wie weet heb je geen andere nodig! Natuurlijk afhankelijk van de soort jas wel, ik heb van die dikke teddy jassen

één maand geleden

Reactie op LV00

Ik heb al mijn winterjassen die ik had de gehele zwangerschal door kunnen d ...
Zulke dikke teddy jassen lijken me niet weersbestendig, wel mooi en warm 😅 Ik kan nu enkel voor mezelf spreken, maar mijn regenjassen zijn eerder slim fit of een beetje lossen dan dat. Sommige regenjassen kon ik tot 7 maanden dragen, maar nadien begon ik veel vocht vast te houden en werd mijn buik dikker waardoor die niet fijn meer zaten.

24 dagen geleden

Op noppies.com heb ik een winterjas gevonden die ik ook op de fiets ga dragen!

24 dagen geleden

Ik kijk gewoon op Vinted voor een grotere jas dan ik normaal draag

24 dagen geleden

Ik kon gewoon mijn huidige winterjas aan tot 41 weken ☺️ para jumpers. Is heel warm 😍😍

23 dagen geleden

C&A heeft een heleboel online in de uitverkoop, heb daar net een zwangerschapsparka besteld die je ook kunt gebruiken om je kindje te dragen na de geboorte (met extra inzet met klein capuchonnetje).