20 Reacties

19 dagen geleden

Gebreide (oversized) truien? Denk zelf dag dit het minst moeilijke deel is van zwangerschapskleding vinden?

19 dagen geleden

Ik lees mee! Ik denk dat ik gewoon ga kijken naar een normale trui in een grotere maat, maar ben wel bang dat die uiteindelijk niet genoeg mee rekt. Tegelijkertijd zijn er maar weinig (leuke) zwangerschapstruien is mijn ervaring/mening . Truien heb ik altijd ingewikkeld gevonden in mn vorige zwangerschap, dus ben benieuwd naar andere tips

19 dagen geleden

Ik heb zelf laatst een dunnere trui besteld bij de lidl shop. Maar ik ben sowieso niet iemand die hele warme kleding draagt. Verder vind ik de kleding van mamalicious heel leuk, maar dat is wel weer iets duurder natuurlijk

19 dagen geleden

Only Maternity heeft een aantal leuke!

19 dagen geleden

Ik weet niet welke maat je gebruikelijk hebt, maar ik heb nu een trui jurk van de Prenatal en oversized truien van o.a. Ulla popken en m&s mode

19 dagen geleden

Ik denk dat ik mss deze winter wel ga voor een strak truitje/shirtje en dan met bijv een wollen vestje erop. Normaal draag ik graag truien maar ben bang dat je daar enorm in lijkt 😅

19 dagen geleden

Kijk eens op Vinted!

18 dagen geleden

Deze lijkt mij wel leuk om de buik de showen, maar geen idee of dat ook echt zo is 😂

18 dagen geleden

Ik heb deze van Only gekocht bij Zalando. https://www.zalando.nl/only-maternity-olmibi-trui-dark-green-onr29i00s-m11.html

18 dagen geleden

Reactie op mickey23

Deze lijkt mij wel leuk om de buik de showen, maar geen idee of dat ook ech ...
Ja denk het wel! Enige wat ik dan denk bij deze korte dingen is: hoe combineer je dit met een zwangerschapsbroek? Dan zie je die elastieke band… Of draag je er dan een lang shirt oid onder?

18 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ja denk het wel! Enige wat ik dan denk bij deze korte dingen is: hoe combin ...
Dit soort truien zijn ideaal op broeken die geen band hebben, maar gewoon tot heel hoog komen. Zoals van die stoffen flared broeken:) Al ben ik zelf alsnog bang dat die korte truien dan best koud zijn haha

18 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ja denk het wel! Enige wat ik dan denk bij deze korte dingen is: hoe combin ...
Of zo'n hoge rok/ een jurk zou denk ik leuk zijn.

18 dagen geleden

Reactie op Fier

Dit soort truien zijn ideaal op broeken die geen band hebben, maar gewoon t ...
Ja precies dit inderdaad met zo’n hoge broek. Zat alleen ook naar t v-halsje te kijken, brrr 😂 maar mss voor avondje uit ofzo

18 dagen geleden

Reactie op Fier

Dit soort truien zijn ideaal op broeken die geen band hebben, maar gewoon t ...
Oja goeie. Direct besteld hahaha, treat yourself! 💫

18 dagen geleden

Ik vind dit ook lastig. En heb daarom twee van die open vesten aangeschaft, die kan ik op een zwangerschapstop dragen 😄

18 dagen geleden

https://www.wehkamp.nl/mamalicious-zwangerschapstrui-mlrobin-wit-17154374/?MaatCode=040&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16695143672&utm_term=171543740400&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD39YjtmEkTJs9ES00X2_Lm_Uohd6&gclid=Cj0KCQjwmOm3BhC8ARIsAOSbapWMWUW9-R-DKGegYRqYZj7gu8baf-IXAvQMl-d8QKckYg8Dxp0y8d0aAiqlEALw_wcB Deze vandaag binnen gekregen. echt top, super zacht en lekker veel ruimte. Echt een aanrader!

18 dagen geleden

Ik heb truien van shein en dan 2 maten groter

17 dagen geleden

Ik heb twee truien besteld van mamalicious of het wat is weet ik nog niet want ze zijn nog niet binnen helaas

15 dagen geleden

Ik vind truien zoeken ook echt vreselijk.. Maar ook belachelijk gewoon hoe duur ze zijn, €50 voor een simpele trui 😕. Ik vind dat zonde, weet niet of ik hier de enige in ben 🙈. Voor een trui waar je 2 winters mee kan doen gaat het nog, maar alleen de zwangerschap vind ik dan rot haha. Ik heb nu een band bij ilmaha besteld, als dit wat is kan ik mijn gewone truien aan en wat ze dan ‘te kort’ zouden zijn daar zit de band overheen. Of het iets is weet ik niet, hij is nog niet binnen!