5 Reacties

4 maanden geleden

Nou dat is hier net zo, ik ben helemaal kapot maar je wil je kindje niets te kort doen. Geen tip maar je bent niet alleen.

4 maanden geleden

Heb 1 zoontje van bijna 2,5 en snap volledig wat je bedoeld 😅 mijn zoontje doet nog een middagdutje en probeer mezelf te verplichten om dan ook een rust moment te nemen voor de rest niet echt een gouden tip 😅

4 maanden geleden

Exact hetzelfde schuitje! Hier ook 2 zoons van 1 en 2 jaar en zwanger. Bezig met bruiloft plannen voor 2025 en enorm uitgeput. Als je wilt praten, sta ik altijd voor open! Dacht dat ik de enige was (met zo snel, zo veel op elkaar)

4 maanden geleden

Ik ben ook net zwanger met een heel druk zoontje van 1.5. Ik ga als zijn dutje doen ook in bed liggen. Gelukkig ga hij nog paar dagen naar de opvang, dab park ik wat rust. Werken is ook heel moe maar nog beter dan met een dreumels.

4 maanden geleden

Hier ook 🙋‍♀️ twee dochtertjes van 11 maanden en bijna 3. De oudste doet geen middagdutje meer, maar als het kan pak ik die van de jongste wel mee. Helaas elke zwangerschap zo gehad, maar verwacht dus ook dat het bij het 2e trimester beter wordt. Ik probeer mn rust te pakken waar kan, op tijd naar bed s avonds (al is het boven in bed nog even lezen of serie kijken), maar ook actief momenten plannen waar ik thuis ben en rust kan pakken en m'n man de kinderen even 100% doet.