7 Reacties

4 maanden geleden

Ff ter geruststelling, ik ben nu 5+2, en je ziet bij mij ook dipjes van 0,3, en ik ben nog steeds zwanger (blauwe stipje betekent dat de thermometer het ook eindelijk door heeft).

4 maanden geleden

Mooie oploop in 1 dag!

4 maanden geleden

Stoppen inderdaad! Ik heb dit ook gehad en was er meteen van overtuigd dat dat mijn trage oploop verklaarde en het een biochemische zwangerschap zou worden. Intussen ben ik 6+3 weken zwanger en heb ik een kloplend hartje gezien! Je temperatiur kan voor veel redenen even lager zijn geweest. Je test loopt mooi op dus zou daar vanuit gaan.

4 maanden geleden

Ff ter geruststelling, ik ben nu 5+2, en je ziet bij mij ook dipjes van 0,3 ...
Dankjewel voor het delen! 🧡 Maakt me iets rustiger 🍀

4 maanden geleden

Mooie oploop in 1 dag!
Dat vond ik dus ook! Was ik even ook niet vanuit gegaan na die temperatuurdip vanochtend, wist niet hoe snel ik een test moest doen🙈 maar 'schrok' dus een beetje van deze oploop en dacht:?? Zo'n snelle oploop zou toch gek zijn als 't wel mis gaat?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Stoppen inderdaad! Ik heb dit ook gehad en was er meteen van overtuigd dat ...
Bedankt voor je antwoord! Stelt me zeker een beetje gerust🍀 Ik ga nu echt wel stoppen met temperaturen, geen zin in onnodige stress/zorgen. Wat super fijn voor jou om al een kloppend hartje te hebben gezien! 🧡

4 maanden geleden

Ff ter geruststelling, ik ben nu 5+2, en je ziet bij mij ook dipjes van 0,3 ...
Jij gebruikt ook de daysy zie ik! Mijne geeft nog steeds niet aan dat ik zwanger ben, vandaag 5 weken