57 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook! Onze jongens zijn in februari: 4,5 jaar en bijna 2 jaar. Wel gepland maar ook veel sneller dan verwacht.

3 maanden geleden

Reactie op chantalth

Hier ook zwanger van de 3e ook door de spiraal heen. Gister er achter gekom ...
Heftig he! Waarom was er een verdenking bbz ? Door klachten of uit voorzorg ? Ik heb 2 zoontjes. Eén van 3,5 jr en één van 1,5 jr. Gelukkig hebben we ruimte genoeg in huis maar toch als je dacht helemaal compleet te zijn is het even schrikken hihi

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van de 3e ondanks mijn spiraal.

3 maanden geleden

Reactie op chantalth

Hier ook zwanger van de 3e ook door de spiraal heen. Gister er achter gekom ...
Tis bijna alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik had een koperspiraal die afgestoten is. Of hij zit nog in mijn buikholte. Zat jou spiraal er nog in?

3 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Tis bijna alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik had een koperspiraal die afg ...
Ik had ook een koperspiraal. De gynaecoloog heeft het vrijdag gelijk verwijderd. Hij heeft nooit in de baarmoeder gezeten 😅 ze zei dat je niet eerder zwanger bent geworden! Verloskundige die hem had geplaatst 2 jaar geleden. Wist niet wat ze moest zeggen.

3 maanden geleden

niet zwanger van de 3de maar wil je wel feliciteren!

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e 🥰

3 maanden geleden

Reactie op chantalth

Ik had ook een koperspiraal. De gynaecoloog heeft het vrijdag gelijk verwij ...
Ooh wat raar dan... Heeft het nog gevolgen voor de vrucht?

3 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Ooh wat raar dan... Heeft het nog gevolgen voor de vrucht?
Nee ze zei van niet omdat het niet bij de baarmoeder zat heel raar. Vooral omdat ik op ochtend bij de vk was, en die zei dat de spiraal goed zat. En die kon geen vruchtzakje of iets dergelijks zien. vandaar door verwezen de zelfde dag nog naar de gynaecoloog omdat ze dacht buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gynaecoloog zag een vruchtzakje en een kloppend hartje 5/6 weken. En bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op chantalth

Nee ze zei van niet omdat het niet bij de baarmoeder zat heel raar. Vooral ...
Ik ga morgen weer even kijken hoe het gaat daarbinnen, mijn spiraal kan nog in mijn buikholte zitten. Dus door de baarmoederwand heen gegaan. Verder is het afwachten.

3 maanden geleden

Reactie op Carol1708

Heftig he! Waarom was er een verdenking bbz ? Door klachten of uit voorzorg ...
Ja je verwacht het totaal niet! Vk zag op de echo dat de spiraal goed zat en kon geen vruchtzakje zien. En aangezien de klachten had ze er een verdenking van. Maar de gynaecoloog zag op de echo een vruchtzakje en een koppend hartje en een spiraal die nooit goed gezeten heeft. Hebben ze bij jou de spiraal kunnen verwijderen?

3 maanden geleden

Jaaaa hier ook van de derde! Heb een zoon van net 4 en een dochter van bijna 3

3 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Ik ga morgen weer even kijken hoe het gaat daarbinnen, mijn spiraal kan nog ...
Spannend! Succes morgen🍀

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Zoontje van 8 en dochtertje van 4. Kinderwens was er al een tijdje duurde helaas wat langer als gehoopt. Maar vandaag toch echt een positieve test. Super blij

3 maanden geleden

Wij verwachten ook de derde 😀 we hebben twee meiden, oudste wordt in juli 3 en jongste 1. Ben benieuwd wat de derde wordt! Kinderwens was er, maar eigenlijk nog even gedacht te wachten en toen was het al raak haha. Hoop dat alles goed gaat, merk dat ik het toch wel spannend vind.
Hier ook zwanger van een 3e oudste zoontje wordt in juli 3 en de jongste wordt in oktober 2 😀

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Ik heb een kindje van 10, en een baby van 8 maanden. Nu nummer 3 onderweg.

3 maanden geleden

Ik ook zwanger van de 3e, oudste is nu bijna 4 en jongste net 1 🥰

3 maanden geleden

Ook zwanger van de 3e 🥰 onze oudste is in mei 4 geworden en gaat naar school. De jongste is in april 1 geworden 💖

3 maanden geleden

Ja hier ook 3 kids. Nu zwanger van de 4e!