32 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben nu alleen een commode gekocht. Mijn beste vriendin is pas bevallen en daar nemen we veel kleren e.d. van over straks :) en ook haar wasbare luiers in maat 1 nemen we over. Qua verdere meubels doen we het een beetje verspreid. We zitten sowieso nog in een verbouwing nu, maar ook qua spreiding van de kosten is het fijn om niet alles tegelijk te kopen voor ons. Daarnaast willen we ook veel tweedehands kopen en dan weet je ook nooit wanneer je tegenkomt van je wil hebben! Maar ik denk dat iedereen zijn eigen tempo heeft. Zolang je rond de 35 weken klaar bent qua spullen om je kindje te krijgen denk ik dat alles goed is! En nesteldrang houd je niet tegen denk ik altijd maar ;)

3 jaar geleden

Iemand ervaring met van asten baby superstore?

3 jaar geleden

Reactie op Jbtje1991

Iemand ervaring met van asten baby superstore?
Hele fijne winkel!

3 jaar geleden

Reactie op Jbtje1991

Iemand ervaring met van asten baby superstore?
Ik ben er vandaag geweest. Je moet wel lang wachten op hulp vind ik, te weinig medewerkers (deze week 2x geweest) maar de hulp is het wachten uiteindelijk wel waard want ze zijn zeer deskundig

3 jaar geleden

Wij gaan morgen naar babypark en dump als we leuke dingen tegen komen die we nodig hebben nemen we dat echt wel mee haha

3 jaar geleden

Wij hebben de kamer, kinderwagen en autostoeltje + base al in bestelling staan. Nu bijna 13 weken zwanger

3 jaar geleden

Ik ben nu ook 12 weken. Ik wacht toch even tot tegen de 20 weken om grote dingen aan te schaffen.

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken, maar heb nog niets aangeschaft. Ga nu de geslachtsbepaling eerst rustig met de kinderkamer beginnen qua inrichten.

3 jaar geleden

Doe waar jij je goed bij voelt. Wij waren de eerste keer in juli zwanger en gingen in januari de kinderkamer kopen (omdat dat ons financieel toen beter uitkwam). Heb begin september miskraam gehad, maar het plan is steeds gebleven om de kinderkamer te kopen in januari. In december waren we dan terug zwanger, dus ik was net 10 weken zwanger als de ganse kinderkamer in elkaar stond. (Ik denk wel dat als ik niet terug zwanger was, ik gewoon de dozen op de kamer zou gezet hebben, maar nog niets in elkaar gezet). Ik ben wel iemand die graag georganiseerd is en alles wat ik kan, op tijd klaar heb liggen. Zo was ik hier op 32 weken klaar met alles (alle kleertjes gewassen, ziekenhuistas stond klaar etc) terwijl een collega van mijn man (die ongeveer dezelfde tijd vader ging worden) toen nog de kinderkamer moest afwerken. Ik zou er zot van worden 😅🙈

3 jaar geleden

Ik ben nu 14w3d en de geboortelijst ligt al, je moet doen waar je je goed bij voelt.. en vooral lekker je zin doen 😀

3 jaar geleden

Ik heb alles al klaar staan met 12 weken.. mijn dochtertje is vorig jaar overleden na de bevalling :(.. alles staat er nog

3 jaar geleden

Reactie op Rach12

Ik heb alles al klaar staan met 12 weken.. mijn dochtertje is vorig jaar ov ...
Mijn God, wat heftig! Wat zal alles in je zwangerschap dubbel voelen.