3 Reacties

2 jaar geleden

Denk dat je er alleen achter komt door het te proberen zonder te kolven. Als je productie dan weg valt en je merkt dat dat niet is wat je wil dan toch het kolven weer oppakken. Als je gevoel is van dat het oke voelt dat je bv minder wordt dan kan je afbouwen. Ik werk 4 dagen en ben het kolven soms ook zo zat. Maar zodra ik te weinig voeding heb merk ik aan mezelf dat ik er niet klaar voor ben om te stoppen. Dan krijg ik weer even een reminder en gaat het weer wat makkelijker. Mijn tip is dus naar je gevoel luisteren. Succes en je hebt al een mooie tijd vol gemaakt.

2 jaar geleden

Hallo mama, ja, ik snap je probleem. Kolven is nou ook niet bepaald mij hobby (understatement) maar live voeden vind ik ook zo heerlijk! Zelf werk ik op het moment niet, maar ik vraag me dan wel eens af hoe dat straks zal gaan met de bv en het introduceren van vast voedsel 🤷. Mijn moeder zei dat ze op het laatst toen mijn broertje 1 jaar was alleen nog s ochtends en s avonds bv gaf, dus op zich zou zoiets moeten lukken...

2 jaar geleden

Hallo mama, ja, ik snap je probleem. Kolven is nou ook niet bepaald mij ho ...
Dat is mijn streven om dat op die manier zo lang mogelijk vol te houden tot dat de kleine niet meer aan de borst wil. Maar lukt het niet heb ik er ook vrede mee en maken we de vriezer leeg.