9 Reacties

2 jaar geleden

Hoii, wij zijn nog niet wezen zwemmen maar willen dit wel binnekort doen. Ik geef nu wel af en toe kleine slokjes water want ik merk echt dat ze het ook wel kan gebruiken. Ze is nu 5 maandjes oud.

2 jaar geleden

Reactie op chayennaxx

Hoii, wij zijn nog niet wezen zwemmen maar willen dit wel binnekort doen. I ...
Thanx bedankt! Buiten zwemmen bedoel je of binnen?

2 jaar geleden

Ik lees overal dat water geven aan een baby onder de zes maanden niet mag, omdat de nieren het niet kunnen verwerken. Ze schijnen in watercoma te kunnen raken, dus ik durf het niet te doen.

2 jaar geleden

Reactie op Janedoe12

Thanx bedankt! Buiten zwemmen bedoel je of binnen?
Buiten

VRIEND

2 jaar geleden

Ons zoontje is 5 maanden en geven we ook een klein beetje water op een warme dag bij. Wij hebben met deze hitte een zwembad opgezet met lauw water en hij vond het heerlijk

2 jaar geleden

Ik dacht ook dat water geven niet mocht?

2 jaar geleden

Wij hebben een zwembad in de tuin staan waar ik met m'n zoontje (ondertussen bijna 6 mnd) regelmatig in ga. Gisteren was het water 29 graden en vond hij het heerlijk! 27 is dan weer te koud 🙈 volgende week gaan we naar een camping met buitenzwembad en gaan we ook zwemmen als het weer het toe laat. Water geef ik nog niet, omdat ik bv geef. Als hij dorst heeft krijgt ie melk.. :)

2 jaar geleden

Zwemmen lijkt mij ook heel leuk erg maar ook wel een hele onderneming met de kleine. Nou kwam ik hier op het forum ook dit zwembadje tegen met. opblaasbare bodem. M'n dochter heeft er zojuist ingelegen en het was een groot succes omdat ze er helemaal vrij op haar rug in kon liggen. In het bad bij ons hou ik telkens haar hoofd nog vast omdat het bad hard is, maar in dit badje kon ze heerlijk los liggen (niet teveel water erin natuurlijk), net zoals in de box. Echt een succes!

2 jaar geleden

Zwemmen lijkt mij ook heel leuk erg maar ook wel een hele onderneming met d ...
Een nat washandje er bij in werd door m'n dochter ook leeggeslurpt voor een extra slokje water 🤣...