17 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar. Schijnt de warmte te zijn. Ik bied meer flesjes aan van minder cc en dat helpt

2 jaar geleden

Hoeveel flessen krijgt hij? Want inprincipe als ze zoveel krijgen hebben ze genoeg aan 3 flessen!

2 jaar geleden

Reactie op MamsVanDrie

Hoeveel flessen krijgt hij? Want inprincipe als ze zoveel krijgen hebben ze ...
Denk dat dat aan de baby ligt.. onze dochter is met 9 pond geboren en groeit heel hard. Ze is ruim 10 kilo, in proportie en gezond, maar komt echt niet de dag door met 3 flessen :)

2 jaar geleden

Reactie op Jan En Suzanne

Denk dat dat aan de baby ligt.. onze dochter is met 9 pond geboren en groei ...
Hij krijgt 4 flessen van 210. Normaal gingen deze tot de laatste druppel leeg. Hij is nu goes 7.5 kilo.

2 jaar geleden

Reactie op Jan En Suzanne

Denk dat dat aan de baby ligt.. onze dochter is met 9 pond geboren en groei ...
Oh waauw dat is flink hihi. Jaa dan heeft ze idd waarschijnlijk meer nodig. Ik ben vorige week op het cb geweest en ons ventje krijgt nu echt groente en fruit en we zijn sinds vorige week begonnen met brood. Hij dronk ook tot 2 weken geleden 5 flessen van 210🙈 . Hij is 9 kilo nu. Wij gaan ook echt proberen om er ieder geval nog 1 fles af te halen.. Het cb vertelde dus dat ze eventueel genoeg kunnen hebben aan 3 flessen van 210 .

2 jaar geleden

Reactie op MamsVanDrie

Oh waauw dat is flink hihi. Jaa dan heeft ze idd waarschijnlijk meer nodig. ...
Ja, ik denk ook dat dat kan als ze wat meer gewend is aan fruit en groente en alle andere dingen die ze straks mag.. maar ze wil eigenlijk nauwelijks. Alleen de fles is lekker :/ dus nog even doorzetten hier

2 jaar geleden

Reactie op JoyceBlokhuis

Hij krijgt 4 flessen van 210. Normaal gingen deze tot de laatste druppel le ...
Krijgt hij al groente en fruit? Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor. .als hij trek krijgt zal hij het was laten merken . Het kan idd door de warmte komen maar als hij nu ook groente en fruit krijgt kan het ook zijn dat hij niet zo heel veel behoefte meer heeft aan deze hoeveelheid

2 jaar geleden

Mss. Vult forte melk nu teveel?

2 jaar geleden

Reactie op Jan En Suzanne

Ja, ik denk ook dat dat kan als ze wat meer gewend is aan fruit en groente ...
Nou, lekker blijven geven hoor. Vanuit het cb zijn het toch altijd richtlijnen. Ik volg ook altijd lkkr mijn moeder gevoel en kijk naar me kindje. Ik moet zeggen dat ik het altijd wel een dingetje vind..die adviezen van het cb! Elk kindje is anders en heeft weer andere behoefte

2 jaar geleden

Reactie op MamsVanDrie

Nou, lekker blijven geven hoor. Vanuit het cb zijn het toch altijd richtlij ...
Ik ga alleen voor de inentingen.. vind het zó stom daar! Maar ook elk CB is anders hoor. Sommige zijn wel aardig

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde hoor. Ze kreeg 4x 210 maar liet zoveel staan deze week, bood ook maar extra flesje aan fruit en groente hap gaat nog niet super. Ze slaapt wel de nacht door dus denk dat ze gewoon genoeg heeft en dat het echt door de warmte komt.

2 jaar geleden

Bij 3 flessen van 210+7 geven jullie voor het vocht al wel water er bij? Anders krijgen ze toch veel te weinig vocht binnen?

2 jaar geleden

Reactie op 7780wendy

Ik heb precies hetzelfde hoor. Ze kreeg 4x 210 maar liet zoveel staan deze ...
Hier gaat fruit en groente wel prima, maar de flessen zijn echt drama op dit moment. Hoop dat het straks minder warm wordt, dan maatr even afwachten.

2 jaar geleden

Reactie op Janedoe12

Bij 3 flessen van 210+7 geven jullie voor het vocht al wel water er bij? An ...
Ik geef nu lepeltjes water bij. Maar ook leng ik soms het fruit aan met extra water. Krijgt hij wel zijn vocht binnen.

2 jaar geleden

Mss. Vult forte melk nu teveel?
Het zou kunnen, maar eenmaal Forte kan je niet zomaar terug op gewone voeding. Hebben dit ook bij onze oudste gehad. Dan kom je ineens weer op meer flessen + nachtelijke onrust. En aangezien hij nu wel een mooi ritme heeft wil ik dit niet onderbreken.

2 jaar geleden

Reactie op JoyceBlokhuis

Het zou kunnen, maar eenmaal Forte kan je niet zomaar terug op gewone voedi ...
Ik zou ook niet helemaal naar standaard gaan. Maar mss kun je wel mengen waardoor 't net iets minder zwaar valt.