95 Reacties

3 jaar geleden

Hier gebeitste supermooi

3 jaar geleden

Wij hebben de kleinere versie opgehaald in amersfoort voor 113 euro en ik heb houten knopjes gekocht voor erop😍

3 jaar geleden

Hier ook de wit gebeitste!

3 jaar geleden

Iemand die een bladvergroter heeft voor op deze kast? Tip naar websites die dit verkopen? Alvast bedankt!

3 jaar geleden

Bij ons staat die ook in de babykamer 🥰 heel blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Dhwrbo

Bij ons staat die ook in de babykamer 🥰 heel blij mee!
Is dit de wit gebeitste?

3 jaar geleden

Hier staat 'ie ook 😍

3 jaar geleden

Reactie op SanneG1

Iemand die een bladvergroter heeft voor op deze kast? Tip naar websites die ...
Iemand plaatste hier een tijdje geleden dat deze erop moet passen. Heb hem zelf (nog) niet aangeschaft. https://polini-kindermeubels.nl/product/polini-aankleedblad-voor-ikea-hemnes/

3 jaar geleden

Wij hebben hem gepimpt 😀

3 jaar geleden

Reactie op Janna93

Wij hebben hem gepimpt 😀
Omg waaw, echt mega knap !! 😍

3 jaar geleden

Hier ook de commode. Wel de gebeitste, omdat inderdaad de gelakte uit het assortiment is

3 jaar geleden

Reactie op Janna93

Wij hebben hem gepimpt 😀
Leuk! Wij willen hem ook gaan verven. Was de wit gebeitste jullie uitgangspunt?

3 jaar geleden

Wij hebben hem via mp kunnen ophalen! Heel het land doorgezocht, maar helaas gaat hij eruit bij Ikea. P.s we zijn nog bezig met zijn kamertje 😊

3 jaar geleden

Reactie op Colsa

Leuk! Wij willen hem ook gaan verven. Was de wit gebeitste jullie uitgangsp ...
Nee wij hadden een grijs/bruinachtige houtkleur als basis. Er zitten twee laagjes flexa creations camouflage green op

3 jaar geleden

Reactie op Janna93

Nee wij hadden een grijs/bruinachtige houtkleur als basis. Er zitten twee ...
Dan heeft de basiskleur wel veel effect gehad op de uiteindelijke kleur van de kast. Ik heb de kleur camouflage green hier namelijk op een muur en dat is een veel donkerder, legergroen kleur. Al vind ik de kleur van je kast wel heel mooi geworden hoor, ik wil alleen aangeven dat het anders is.

3 jaar geleden

Reactie op sevem

Dan heeft de basiskleur wel veel effect gehad op de uiteindelijke kleur van ...
Ik weet niet zeker waar het aan licht maar dit was een oude kast die we ook in camouflage green hebben geschilderd. Jongen van de Karwei liet ook een foto zien van zijn muur met die kleur en daar was het ook veel donkerder.

3 jaar geleden

Kun je die hemnes kast alleen in elkaar zetten? Lades heb ik al gedaan maar vraag me af of ik derest ook alleen kan?

3 jaar geleden

Reactie op Janna93

Ik weet niet zeker waar het aan licht maar dit was een oude kast die we ook ...
Wel gek ja, maar ik vind het wel super mooi! Dit is mijn muur

3 jaar geleden

Reactie op baby1994

Kun je die hemnes kast alleen in elkaar zetten? Lades heb ik al gedaan maar ...
Lades lukt inderdaad prima en het is vast niet onmogelijk in je eentje, maar wij hadden echt wel meer handen nodig. Het kostte ook meer tijd dan verwacht

3 jaar geleden

Kijk ik pomp hem op met leuke knoppen😃