86 Reacties

3 jaar geleden

Ingebakerd in Meyco inbakerslaapzak. Met wikkeldeken van jollein met lakentje

3 jaar geleden

Dat lijkt me erg warm...... je kunt ze beter wat te koud aankleden dan te warm is me altijd gezegd....

3 jaar geleden

Romper korte mouw, pyjama en puckababy teddy

3 jaar geleden

Rompertje en winter slaapzak van puckababy. En een dekentje van af zijn middel. Warm genoeg :).

3 jaar geleden

Romper met lange of korte mouw, 1 delig pyjamapakje, winterslaapzak en nog een dekentje erover ☺ wij slapen in een frisse kamer

3 jaar geleden

Met romper en broekje in een slaapzak en laken tot aan zijn middel. In de nacht vaak nog een dun dekentje erbij, dan koelt het flink af in de slaapkamer ten opzichte van overdag.

3 jaar geleden

Romper met korte mouwen en slaapzak

3 jaar geleden

Romper zonder mouwen, pyjamapakje en een slaapzak van 3 tog. Is meestal rond de 20-21 graden in haar kamertje als ze naar bed gaat, in de nacht koelt het af tot rond de 18.

3 jaar geleden

Romper + slaapzakje gewatteerd

3 jaar geleden

We hebben gemerkt dat de onze graag ingebakerd ligt met wat ge wicht op haar. Momenteel heeft ze de puckababy met dekentje. Pucka is te licht voor haar maar ze begint nu te schuiven nwaardoor we het dekentje niet meer vertrouwen. Iemand ideetjes? Een dikke slaapzak waar de arme vrij zijn is geen optie. We zouden eig een zware puckababy moeten hebben

3 jaar geleden

Reactie op MomOfThree123

Dat lijkt me erg warm...... je kunt ze beter wat te koud aankleden dan te w ...
Klopt, kijk ook iedere nacht even hoe warm het is maar de kamer koelt flink af tot zo'n 17 graden 's nachts en met het dekentje enkel voelt hij erg koud. Is maar een dun dekentje van 1 TOG dus volgens mij valt het mee😉

3 jaar geleden

Rompertje met korte mouwen, een dun boxpakje, slaapzak en een dekentje tot zijn middel

3 jaar geleden

Romper lange mouw en slaapzak 2,5 tog. Kamertje is 19/20 graden.

3 jaar geleden

Als ik dit lees zou ik bijna onzeker worden. 😅 Onze zoon ligt in een romper met korte mouwen in zijn Puckababy (0.5 TOG) en dat is het. Onze kamer is zo'n 19-20 graden meestal.

3 jaar geleden

Reactie op lea369

Als ik dit lees zou ik bijna onzeker worden. 😅 Onze zoon ligt in een rompe ...
Nergens voor nodig! Als dat voor jullie kindje goed is, dan doe je niks verkeerd.😊

3 jaar geleden

Romper lange mouwen en slaapzak en ook een dekentje

3 jaar geleden

Romper, truitje, puckababy slaapzak teddy. Temp op de kamer varieert tussen de 14 en 20 graden. Hoewel ik wel even de verwarming aanzet tot 17 graden als het zo koud is

3 jaar geleden

Lange mouw romper, pyjamabroek , fedde en kees slaapzakje en lakentje😊

3 jaar geleden

Reactie op lea369

Als ik dit lees zou ik bijna onzeker worden. 😅 Onze zoon ligt in een rompe ...
Je zou een keer in de ochtend bij opstaan zijn temp kunnen checken en als deze gewoon gemiddeld is dan is dit prima voor hem! 😊

3 jaar geleden

Katoenen pyjama en slaapzak zonder mouwen. Op onze kamer is het wel warm...20-21graden zonder verwarming, de zon zit de volledige namiddag aan die kant