86 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heeft een romper korte mouwen met katoenen pyjama en sokjes aan en ligt onder een laken en een tog 1 deken dubbelgevouwen in een co sleeper bij ons in de kamer , in de nacht is het 18 graden. Ik voel altijd in haar nekje maar die is warm genoeg en ze slaapt heerlijk door 😍

3 jaar geleden

Romper met lange mouwen in een dunne slaapzak van de Hema onder een dekentje ingestopt.

3 jaar geleden

Kleine van mij slaapt met een korte mouw romper, pyjamapakje, inbakerdoek (1 tog) en een katoenendeken voor het strak liggen.

3 jaar geleden

lange mouw romper, pyjama bovenstukje, dun slaapzakken zonder mouwen, lakentje en dekentje tot onder de armen. ze slaapt goed en is mega wakker en gezellig sochtends dus ik denk dat het voor haar goed is.

3 jaar geleden

Romper met lange mouw, broekje en sokken. Dan dun slaapzakje (1,5), dekentje en lakentje. Mevrouw wurmt zich altijd omhoog en ligt dan tot haar middel onder de dekens. Maar temperatuur is altijd goed. Beetje koude handjes is niet erg.

3 jaar geleden

Reactie op lea369

Als ik dit lees zou ik bijna onzeker worden. 😅 Onze zoon ligt in een rompe ...
Hier ook. Rompertje met korte mouwen in een slaapzak ook van puckababy. Bij ons is het 20 a 21 graden.

3 jaar geleden

Reactie op MomOfThree123

Dat lijkt me erg warm...... je kunt ze beter wat te koud aankleden dan te w ...
Onze woning is nog niet goed geïsoleerd en haal haar snachts met voeding soms uit haar kamertje waar het 14 graden is doordat de thermostaat niet goed werkt. Ze slaapt er heerlijk op.

3 jaar geleden

Romper lange mouwen, pyjama, slaapzakje mouwloos en deken erover. Dekentje schopt ze toch van zich af of ze wurmt zich omhoog en gooit haar beentjes op de deken.

3 jaar geleden

Nu een romper met lange mouwen en een zomerslaapzak. De temp in de kamer is rond de 16 graden. We controleren regelmatig zijn temperatuur ‘s morgens omdat ik onzeker ben of dit wel warm genoeg is 😅 maar hij zit altijd rond de 37 graden, heel soms eens 36,8 dus perfect 🙂 Dit was bij ons oudste zoontje ook zo. Ze zijn beide warmbloedig, maar hebben (net zoals de papa) altijd koude handen en voeten 😅

3 jaar geleden

Romper lange mouwen.. Pyjama, slaapzak zonder mouwen en dekentje.. This 18 graden in de kamer

VRIEND

3 jaar geleden

Een romper met korte mouw, het shirt dat hij overdag aan had en een slaapzak zonder mouwen. Dekentje ligt er voor de sier want hij eindigt altijd rechtsboven in bed met z'n hoofd tegen het hoofdeind 😂

3 jaar geleden

Romper korte mouw, slaapzakje met 0,5 TOG, lakentje en dekentje met 1,5 TOG

3 jaar geleden

Romper kort of lange mouw, winter slaapzak en dekentje tot onder z’n armen

3 jaar geleden

Luier romper, pyjama en dan slaapzak met dekentje. Laat ik haar zonder slaapzak in bed liggen heeft ze het snachts te koud omdat ze alles aftrapt.

3 jaar geleden

Korte mouw romper Pyjama, of soms alleen pyjama shirtje Swaddle me slaapzak En een dekentje strak ingestopt. Wij hebben wel het raam open met slapen.

3 jaar geleden

Behoorlijk random eigenlijk, is er zo ingeslopen maar temperatuur is goed 😅: korte mouwen en lange mouwen combi (outfit van overdag), geen broek, wel sokken, zomer slaapzakje, laken en dekentje er strak overheen.

3 jaar geleden

Romper met lange mouwen en dun broekje (pyjama broek of normale) in een slaapzak zonder mouwen. Slaapzak met mouwen kreeg ik hem niet in, wat onhandige dingen zijn dat!

3 jaar geleden

Reactie op SurDK

Hier ook. Rompertje met korte mouwen in een slaapzak ook van puckababy. Bij ...
Hier ook hoor, romper lange mouw en broekje en inmiddels in de puckababy zomer zonder mouwen (handjes eruit )

3 jaar geleden

Romper lange mouwen, sokjes (vaak koude voeten), dunne slaapzak zonder mouwen en een dubbelgevouwen lakentje. Het is wel tussen 20 en 22 graden op haar kamer. Ik krijg het niet kouder..

3 jaar geleden

Romper lange mouw, sokjes, broekje en dun shirt met lange mouwen, in een slaapzak met mouwtjes en daarna een dekentje.