147 Reacties

3 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben ook zwanger van een tweeling! Een eeneiige! Leuk om hier erover te praten!

3 jaar geleden

Reactie op JillS

Hebben jullie echo’s van jullie kleine wondertjes? Hoe ziet die er dan uit? ...
Dit was mijn echo met 9+2

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Vandaag het advies gekregen om de werkgever niet al te laat in te lichten ( ...
Nee ik wist niet dat dat moest een gesprek met de arbo arts? Ik zal het dinsdag ook eens bespreken met de gynaecoloog

3 jaar geleden

Hebben jullie al enig idee welke wandelwagen jullie gaan nemen?

3 jaar geleden

Dit was vorige week. Overmorgen hoop ik erachter te komen! Iedereen vraagt aan me of het een tweeling is omdat ik woensdag pas 9 weken ben. SPANNEND EN DUIMEN

3 jaar geleden

Wat leuk een apart topic voor tweelingen! Paar weken geleden kwamen wij er ook achter dat we in verwachting zijn van een tweeling. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu bijna 11 weken. Volgende week moeten we naar de VK en de dag erna naar het ziekenhuis voor een extra controle. Spannend allemaal hè! Maar wel dubbel zo leuk! 😊

3 jaar geleden

Reactie op 333293

Hebben jullie al enig idee welke wandelwagen jullie gaan nemen?
Wij zitten te kijken naar de iCandy kinderwagen, met twee zitjes boven elkaar zodat die minder breed is (en je dus makkelijker door gangpaden van winkels kunt). Mocht iemand ervaringen/ideeën hebben dan hoor ik het ook graag! :)

3 jaar geleden

Iedere keer als ik de titel van dit topic lees denk ik: godzijdank niet haha. Voor wie wel zwanger is van een tweeling natuurlijk enorm gefeliciteerd.

3 jaar geleden

Reactie op 333293

Hebben jullie al enig idee welke wandelwagen jullie gaan nemen?
Ik denk dat wij voor de bugaboo donkey twin wagen gaan, omdat het ons wel fijn lijkt beide kindjes naast elkaar te kunnen zien. De wagen is wel wat breder, we gaan nog even meten of dat door de onze voordeur past 😅

3 jaar geleden

Zijn jullie zwanger van een een of twee-eiige tweeling? Die van ons zijn eeneiig en ik heb daardoor vanaf 12 weken iedere twee weken een controle echo, ook wordt mijn baarmoederhals opgemeten ipv twee lisexcisies (die ik vorige jaar in een korte tijd na elkaar heb gehad). Vind het wel fijn om goed in de gaten gehouden te worden, maar het is wel gelijk heel medisch allemaal.

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Ik denk dat wij voor de bugaboo donkey twin wagen gaan, omdat het ons wel f ...
Daarmee loop je wel het risico dat je in bepaalde winkels klem komt te zitten 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Celiie

Daarmee loop je wel het risico dat je in bepaalde winkels klem komt te zitt ...
Heb je voorbeelden van winkels? Misschien Kruidvat ? Ik ken iemand met de. Bugaboo donkey (versie waar kindjes van twee verschillende leeftijden in kunnen) en weet dat zij geen problemen heeft met boodschappen.

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Zijn jullie zwanger van een een of twee-eiige tweeling? Die van ons zijn ee ...
Leuk een een-eiige! Wel spannend indd die controles, maar ook wel weer fijn ☺️ Bij ons kan het nog twee kanten op, de baby’s zitten apart in 4 vliesjes, dus even afwachten! Pas bij de geslachtsbepalende echo zou bekend kunnen worden of ze één- of twee-eiig zijn. Maar het kan ook nog een verrassing blijven tot de bevalling 😅

3 jaar geleden

Reactie op Appelsientje89

Wij zitten te kijken naar de iCandy kinderwagen, met twee zitjes boven elka ...
Deze heb ik gehad en het kindje dat onder ligt stuitert enorm . Hele slechte vering... Ik zou het niet doen :). Heb m binnen 1,5 maand weg gedaan en een Bugaboo gekocht . Wat een verademing

3 jaar geleden

Deze heb ik gehad en het kindje dat onder ligt stuitert enorm . Hele slecht ...
Dankjewel voor de tip, goed om te weten!

3 jaar geleden

Reactie op 333293

Hebben jullie al enig idee welke wandelwagen jullie gaan nemen?
Wij gaan waarschijnlijk voor de Easywalker Harvey tweelingwagen. Stuurt licht en het is voor ons praktischer als de reiswiegen boven elkaar zitten ipv naast elkaar. Je kunt er ook een hoogte adapter tussen plaatsen waardoor er meer ruimte is tussen de twee reiswiegen.

3 jaar geleden

Reactie op HRF

Leuk een een-eiige! Wel spannend indd die controles, maar ook wel weer fijn ...
Jaa het is wel fijn hoor! En heel leuk om vaak de baby’s te kunnen zien 🥰 wat spannend nog voor jullie! En als ze van hetzelfde geslacht zijn hoeven ze natuurlijk niet eeneiig te zijn, wel leuk een verrassing! Heb je de geslachtecho al ingepland? Ben zelf wel nieuwsgierig, denk dat wij het rond 14 weken zullen weten (over ong 3 weken) maar heb geen voorkeur.

3 jaar geleden

Deze heb ik gehad en het kindje dat onder ligt stuitert enorm . Hele slecht ...
Ik wil ook voor de bugaboo gaan, hoe is je ervaring qua breedte van de wagen in winkels? Kreeg op het forum de tip om hier wel rekening met te houden. Alvast bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Heb je voorbeelden van winkels? Misschien Kruidvat ? Ik ken iemand met de. ...
Oh sorry ja kruidvat enzo hier hebben ze de winkels sowieso erg krap opgezet dus misschien is dat niet overal zo

3 jaar geleden

Btw dames vind het zo spannend morgenavond hopen we uit te vinden of we ook een tweeling verwachten. Ergens zegt mijn gevoel van niet, maar ik hoop het wel heel erg! Is altijd een grote wens van mij geweest 😁 Hoe dan ook alles is van harte welkom! Maar ik ben wel nerveus