7 Reacties

2 jaar geleden

Ik voel je tranen stromen in je berichtje. M'n hart breekt met je mee. Zonder je kindje zijn is echt vreselijk😔 Je bent geen slechte moeder. Je hebt hooguit niet meteen een keuze gemaakt die je nu we zou maken met wat je nu weet. Al doende leer je steeds en word je een nog betere mama als je nu bent. je vecht voor je zoontje. Je kolft dag in dag uit voor 'm. Blijf voor hem vechten zoals je nu ook doet. Dikke knuffel meis😘

2 jaar geleden

Jeetje meid, wat een verhaal! Ik hoop en duim voor je dat je je kleine man snel weer terug krijgt! Blijf voor m vechten! Geef niet op! Het komt goed! Je bent niet alleen! Zoek iemand waar je mee kan praten. ❤️ voor jou en je mannetje!

2 jaar geleden

Wat een heftig verhaal! Mijn hart huilt met je mee. 😔 Maar onthoud echt een ding, je bent echt geen slechte moeder! Je laat duidelijk zien dat je vecht voor je kleintje, en alles voor hem wilt doen! Blijf dit doen en alles komt goed❤ Helaas als iemand terecht of onterecht een melding maakt, hangt dat heel zwaar boven je hoofd. Heb er zelf ervaring helaas mee. Niet bij mij in het gezin maar bij mijn moeder en ik en mijn zus als baby. Houd je hoofd omhoog, zeg elke dag tegen jezelf ik ben een goede moeder ik ga vechten❤. Als je behoefte hebt om een babbeltje maken mag je mij altijd een privé bericht sturen via Facebook Michelle Melis straatmans. Een hele dikke knuffel meissie😘

2 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Wat een heftig verhaal! Mijn hart huilt met je mee. 😔 Maar onthoud echt ...
Kan u niet vinden op fb.

2 jaar geleden

Reactie op Happygirl2002

Kan u niet vinden op fb.
.

2 jaar geleden

Een is mijn privé ander is werk kijk maar even welke je vind😘

2 jaar geleden

Dikke knuffel je bent zeker een goede moeder die vecht voor haar kind ❤️