5 Reacties

2 jaar geleden

Oh dat is heeeeeel herkenbaar. Wij laten onze dochter maar even wag meer in de kinderwagen dutjes doen (even in slaap rijden). Dan slaapt ze maar 30 min hoor dus niet heilig, maar het helpt haar iig niet oververmoeid te raken. Verder doen we soms ff een half flesje tussendoor vlak voor we haar weg leggen in bed, hier slaapt ze net ff beter op in. Maaaaaarrrr hier is het net zo goed soms ff doorbijten nu. Onthoud…alles is een fase😉

2 jaar geleden

Pffff deze hel is hier sinds vannacht begonnen. Vannacht uren wakker, vanmiddag over de hele dag 3 kwartier (!) geslapen. Geen Middagslaap gedaan. Ben 5 uur bezig geweest om hem proberen te laten slapen, toen maar opgegeven. Net met ‘m gedoucht nou slaapt ie gelukkig wel!🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Zelfde hier, overdag is ze zo weg te leggen voor slaap maar savonds… ze doet er 2 uur over om te gaan slapen, ligt alleen maar te rollen naar haar buik en dan weer huilen omdat ze niet terug kan. Doodvermoeiend is het maar ik houd stug vol, en uiteindelijk valt ze op haar rug dan in slaap. Ik doe verder niet echt iets anders dan anders.. gewoon normale routine blijven hanteren en hopen dat ze snel snapt dat ze gewoon op haar buik kan slapen of zelf kan gaan terug rollen.

2 jaar geleden

Reactie op Snuitje88

Zelfde hier, overdag is ze zo weg te leggen voor slaap maar savonds… ze doe ...
Die van ons wil s avonds vooral later slapen (sinds een week) Ik doe nu gewoon extra 2 rondjes er bovenop. Soms slaapt ze dan rond 21.00 of anders rond 22.30... In het begin zat ik ook met m'n handen in het haar! Overdag slaapt ze nu trouwens veel langer aaneen en in de nacht ook. Alleen de avond is langer. En ze is dan heel druk en wild bezig met omrollen en hijgen enzo 🙈😬

2 jaar geleden

Haha hier ook continue omrollen en gillen/schateren. In bed ook echt continue willen rollen. Alles willen pakken, gek doen met z’n mondje. Hij wil alles ontdekken en doen, “mama ik heb toch helemaal geen tijd voor slapen?!”