4 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij net andersom. Sinds het warm is, wil hij geregeld drinken 'snachts...🙄

2 jaar geleden

bij ons is t gaoss.. of hij slaapt vroeg (20:30) en wordt in de nacht wakker (00:30) en is wakker tot (03:00) endan wordtie smorgens (06:30) weer wakker .. middag dutjes soms helemaal niet en soms super kort t is echt een gaos ik ben kapot ik kan niet eventjes rusten.. hij huil omdat hij wilt drinken geef ik hem melk drinkt hij maaar de helft. hopen dat dit snel voorbij gaat...

2 jaar geleden

bij ons is t gaoss.. of hij slaapt vroeg (20:30) en wordt in de nacht wakke ...
Dat klinkt echt als een ramp 😫🤯. Hoeveel weken is je kindje? Lukt het nog om íets van een ritme aan te bieden? Ik doe bijvoorbeeld kijken wanneer ik weer een bedpoging kan doen afhankelijk van of ze snel weer moet drinken (en dan naar bed), of dat ze al lang wakker is (en dan naar bed)... Hopelijk dat het snel over is bij jullie! Wij hebben ook een paar hele zware avonden en nachten gehad met niet willen slapen... In de nacht lijkt het nu weer over te zijn 🤞. De avond is nu gewoon wat langer. Terug in bed willen dwingen gaat absoluut niet werken, dus we bewegen maar zo goed als lukt mee en dan maar later slapen 🥱😵😩

2 jaar geleden

Dat klinkt echt als een ramp 😫🤯. Hoeveel weken is je kindje? Lukt het nog ...
In de nacht trouwens wel proberen zsm weer te laten doorslapen. Heb eerder ook wel 3 uur op gezeten in de nacht en dat is echt geen doen. Snel wat drinken geven en hopen dat ze weer doorslapen 🤞, niet van de slaapkamer afhalen, lichten uit laten... Wat een gedoe hè 😖🥴