46 Reacties

3 jaar geleden

Enorm stampij maken en huilen als een peuter omdat hij geen vis voor mij had gehaald bij de visboer. Voor mijn zwangerschap moest ik echt geen vis 🤢

3 jaar geleden

Echt een eeeenoooorme jankbui (3x op dezelfde avond) gehad omdat ik mn navelpiercing eruit heb gehaald omdat hij echt heel erg pijn deed en ik mezelf nu lelijk vond omdat ik èn een dikke buik kreeg èn dan ook nog mn piercing niet meer ik kreeg.

3 jaar geleden

Huilen om baby aankondigingen. Alles met een beetje gevoel janken geblazen 😂 en 1 keer vroeg me vader of ik vrij was of moest werken, nou je raad het al ik moest werken en ik vond dat zo zielig voor me pap🥺 dus ja ook huilen...

3 jaar geleden

Mijn vriend blaf ik de laatste tijd vaak af om letterlijk niks 🙈🤷🏽‍♀️ - Hij heeft ‘mijn’ chips opgegeten; - Hij ademde ‘s nachts hoorbaar; - Ik moest naar de wc en raad eens wie erop zat....; - Zijn stem irriteert me nu als ik moe ben 😂 - Dat hij zegt dat ik me niet zo aan moet stellen 😒 Dude, ik zal een baby in jou douwen straks.

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn man thuis kwam van werk🤷‍♀️ hij stapte alleen maar de deur in. Gelukkig 4e zwangerschap. Hij is als wat gewend😅🙈

3 jaar geleden

Ik klink nu echt als een harteloos persoon waarschijnlijk 🤭 maar ik heb totaal geen last van mijn hormonen. Ben echt een zonnestraaltje 😅 en heb de grootste plezier om alles. Huil alleen als er echt iets verdrietigs is en dan ook niet altijd 🙈

3 jaar geleden

Mijn vriend zegt inmiddels alleen maar BOEM als ik weer eens tekeer ga tegen hem. Het gaat dan echt om hele kleine simpele dingen, zoals het verkeerde meenemen van de winkel. Hij stinkt ook heel vaak en hij zit veel te veel op zijn luie reet (hij douched elke dag en werkt gewoon fulltime en doet allemaal klusjes) Gelukkig weet ie waar het door komt en hij weet ook dat ik er spijt van heb 😂

3 jaar geleden

Geen last van😂😂 iets prikkelbaarder mischien verder niks

3 jaar geleden

Ik was boodschappen wezen doen maar was eigenlijk al heel moe. Dus plofte beetje mopperend op de bank. Helemaal vergeten dat ik een Vaderdag cadeautje voor hem had gekocht (maar die moest nog ingepakt worden). Pakt hij dat dus uit m'n tas en zegt oh schat wat heb je nou mee genomen?! Heb echt zo hard gehuild!! Alles was verpest en ik moest weer terug naar de winkel om wat nieuws te komen. Hij kwam me heel lief troosten en zij dat die het zo lief vond dat ik echt wat voor Vaderdag had gekocht (is zijn 1e Vaderdag nu dit jaar).

3 jaar geleden

Van de week was er iemand op de radio 'wat doe je voor werk?'. 'Ik controleer alle AED's'. Omg, toen moest ik huilen omdat ik alleen maar dacht 'wat heeft die man een prachtig beroep, hij is degene die veel levens redt, als hij er niet was, zouden veel AED's het op cruciale momenten niet doen en waarschijnlijk staat hij daar zelf helemaal niet bij stil, wat een goede man'.

3 jaar geleden

Ik moest huilen omdat mijn man(slank, gespierd postuur, 174) zei dat ie was afgevallen. En bij de gedachte dat ik dan misschien aan het eind van de zwangerschap 10 kilo aangekomen ben en een kilo meer zou wegen dan mijn man....traaaaaanen

3 jaar geleden

Reactie op nogeenkeermama

Ik moest huilen omdat mijn man(slank, gespierd postuur, 174) zei dat ie was ...
Dat heb ik ook als ik niet zwanger ben hoor. Mijn vriend kan eten wat ie wil en er gebeurd vrij weinig tot niks. En dan bedoel ik eten als in 4x per week patat (met 2 of 3 snacks erbij), elke dag wel een snickers of 2. Zakken snoep, chips, koekjes (pak oreo in 1 keer), croissantjes in het weekend, alles gaat erin. En nog gebeurd er niks op de weegschaal. 🖕 you! 😂 Hoe die dat doet geen idee maar ik ben mega jaloers. Helemaal nu ik sowieso ga groeien. 😭 Tot nu toe merk ik alleen dat ik wat sneller om dingen kan huilen. Voor de rest nog niet echt ergens last van.

3 jaar geleden

Reactie op Sann89

Dat heb ik ook als ik niet zwanger ben hoor. Mijn vriend kan eten wat ie w ...
Ik heb dat zelf ook. Ben blij dat ik nu wat aankom door de zwangerschap, alleen is dat na de bevalling direct weg. En een extra kilo erbij kost mij jaren😅. Dat is het nadeel ervan.

3 jaar geleden

Mijn man voor van alles en nog wat uitgescholden omdat ik honger had en hij eten had besteld ipv afgehaald zoals ik zei 😂

3 jaar geleden

Was afgelopen dinsdag op het werk en had pauze, ik had net mijn flesje water gevuld en stood die om op de tafel en over de grond. Dus ja toen moest ik huilen 😂 Hahahah

3 jaar geleden

Manlief boos wakker gemaakt omdat hij lag te slapen terwijl hij het avondeten zou klaarmaken. Kom thuis uit het werk en uiteraard geen eten op tafel.. grr.. misselijk zijn en niet meteen kunnen eten is geen goede combi. Feit dat manlief al sinds 04:00 die ochtend op was en daarom ff middagtukje deed (zonder wekker) was natuurlijk geen goede reden om niet op tijd het eten af te hebben.. haha oeps 🙈

3 jaar geleden

Oh pfff word gek van mezelf.. niks os goed, ben moe, chagrijnig en alles is teveel. Hoop zo dat dit gauw over is! Niet in de laatste plaats voor mijn man 😂

3 jaar geleden

Haha vandaag mislukte mijn taart en man lief wilde me helpen maar ik wilde het zelf doen dus vervolgens de boter creme tegen de muur aan was beetje boos 😂😂🙈🙈gelukkig kunnen we er nu om lachen

3 jaar geleden

Reactie op Kim-2

Ik heb dat zelf ook. Ben blij dat ik nu wat aankom door de zwangerschap, al ...
Ik vind jou niet zo leuk haha 😂 pure jaloezie, zou willen dat ik dat had. Hoef maar jaar een frietje te kijken en voel hem al op mn heupen plakken 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Sann89

Ik vind jou niet zo leuk haha 😂 pure jaloezie, zou willen dat ik dat had. ...
Nee dat wil je niet😉 4 jaar geleden woog ik 62, doordat ik met mijn dochter van 5 mnd op straat kwam te staan na 12 jaar relatie viel ik ook door een zware depressie 11 kilo af. Tot net voor de zwangerschap nu, woog ik nog 57😭 komt er gewoon niet aan.