46 Reacties

3 jaar geleden

Ik huil alleen heel snel, mijn leidinggevende heeft een moeilijke tijd achter de rug en zij vertelde er heel makkelijk over en ik stond daar te janken... Dit gebeurd regelmatig hihi

3 jaar geleden

Op mn werk weten ze het nog niet maar men zei laatst jemig jij bent op oorlogspad zeg. Dat idee had ik zelf niet eens maar dacht wel ja, ik ben erg fel geloof ik haha. Bijna elf weken dus kan niet wachten het te vertellen (uitleggen)

3 jaar geleden

Heb mijn hormonen redelijk onder controle maar gister stonden mijn sluizen echt open. Eerst omdat ik erachter kwam dat ik m'n vriend deze week bijna niet zou zien door dat ik alleen maar avonden moest werken en hij overdag, maar daarna.... We gingen een potje Monopoly spelen en ik ging lekker heel lekker. Maar hij kreeg zo'n pruillip dus ik kreeg medelijden met hem, maakte dus wat domme keuzes om het spel wat spannender te maken. Met als gevolg dat ik ging verliezen.. kei hard verliezen! Op het moment dat ik m'n laatste straten verkocht om hem te kunnen betalen begon meneer met zijn geld te wapperen alsof het een waaier was. Had die niet moeten doen😂. Heb heel dat bordspel door de kamer heen geflikkerd waarop hij dacht dat het grappig was en me wilde filmen en ik dus keihard begin te huilen haha oeps....

3 jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Heb mijn hormonen redelijk onder controle maar gister stonden mijn sluizen ...
Hahahah ooh jeetje ik wilde vandaag monopoly spelen dat sla ik wel ff over😭

3 jaar geleden

Reactie op denisenk

Hahahah ooh jeetje ik wilde vandaag monopoly spelen dat sla ik wel ff over� ...
Hahaha!! 😂 Nou zou t alleen doen als je een goeie dag heb hahaha! Of gewoon vol voor de winst gaan en niet gevoelig zijn voor pruillipjes

3 jaar geleden

Reactie op Mirandajeroen

Heb mijn hormonen redelijk onder controle maar gister stonden mijn sluizen ...
Blij om te weten dan niet alleen mijn man onredelijk word behandeld op het moment haha. Dit klinkt precies als ik. Ik werd gisteren zo boos omdat hij al een week had beloofd gaten in de buiten potten te boren zodat het water eruit kan en mijn planten misschien nog te redden zijn, en het nog niet had gedaan. Stond met hem ruzie te maken en pakte een decoratie dingetje om kapot te gooien op de grond (zo ben ik dus NOOIT) en hij beschermde zijn hoofd omdat ie dacht dat ik het naar hem zou gooien. (Zou ik nooit doen, wij zijn nog nooit agressief geweest tegen elkaar) En daarom moest ik een paar uur later in bed toen ik er opnieuw aan dacht en het al lang was opgelost zo vreselijk hard om huilen. Niet een beetje echt het hele spectrum van snotteren, onverstaanbaar praten, rood hoofd alles. Gewoon het idee dat hij zich niet veilig voelde en echt even dacht dat het voor hem bedoeld was.😭😭😭 hij heeft een glaasje water voor mij gehaald en me geknuffeld en gerust gesteld tot ik rustig was. (Ik verdien hem echt niet🥺) wat heeft hij af en toe wat met mij te stellen zeg, ik schaam me dood.

3 jaar geleden

Ik werd woest omdat hij op de linker autobaan stond en diegenen op de rechterbaan keihard optrok en hij sneller wou zijn 😤😤😤🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Wat heerlijk deze verhalen. Ik wilde gaan ontbijten, wat allemaal nogal gedoe is als je continu misselijk bent en eigenlijk alles je tegenstaat qua eten. Had ik bedacht dat ik wel pindakaas wilde eten op m’n broodje Was de pindakaas op!!! Huilen als een baby. 😭 3 minuten later lachten mijn vriend en ik mij heel hard uit. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Staerke Gustav

Mijn vriend zegt inmiddels alleen maar BOEM als ik weer eens tekeer ga tege ...
Hahaha wat heerlijk geschreven dit. 👏🏼 Herkenbaar!

3 jaar geleden

Ik vreet me voornamelijk helemaal op. 😅

3 jaar geleden

Nou ik ben nog best wel lief! Ik huil alleen heeel snel! Mn man had ben en jerry's gehaaald omdat ik altijd misselijk ben en wel zoet kan eten🤭 toen moest ik ook huilen! Pas naar de wok geweest waar ik eindelijk 2 borden avondeten had gegeten sinds 3 maanden geen avondeten.. toen moest ik ook huilen.. want het was zoooo lekker! En ik blijf braaf koken voor mn man hoor terwijl ik misselijk ben en niet ervan eet 🤭 hoop dat ik snel mn eetlust terug krijg..

3 jaar geleden

Als ik die verhalen leest 🤣🤣🤣 Ik dacht dat ik erg was

3 jaar geleden

Ik gaf iedereen in huis de schuld dat het licht op de badkamer aan stond! “Lekker dan, als je naar de wc gaat wel even het licht uitdoen, hoor!” Terwijl ik vijf minuten ervoor zelf in de badkamer was geweest en vergeten was het licht uit te doen... 😳😅

3 jaar geleden

Afgelopen dinsdag een bruiloft gehad van me beste vriendin der ouders. (Pleeg kind) noemen ze mij altijd. En dan de lieve woorden die gezegd zijn door de mensen en dan de woorden die de ouders zeggen dat ze hopen in de toekomst op een klein kind en dan mij en me vriend aanwijzen. Tranen met tuiten 🤣

3 jaar geleden

Ik huilde omdat ik aan de kanten "kon" voor een ambulance met sirene.. Alsof het iets heel bijzonders was dat er een berm was waar ik even in kon staan 😄

3 jaar geleden

Ik begin het boek van Kluun "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" wel iets beter te begrijpen na al deze verhalen 😄
Mijn vent vind alles van mij maar aanstellerij, 0 begrip en dit is m’n derde zwangerschap. Alle kost me nu meer tijd moeite en energie maar begrip ho maar, krijg alleen maar kritiek 😢 en ja dan komen de waterlanders wel

3 jaar geleden

Ik kan huilen om niets of om alles. Geen peil op te trekken. Echt rare dingen die hormonen 🙈😅 Ene dag nergens last van, andere dag is het drama.

3 jaar geleden

Ach toen ik ging bloed prikken voor de NIPT werd ik bij de deur opgevangen door een vrouw die vroeg of ik voor bloed prikken kwam. (Voor de duidelijkheid, boven dezelfde deur hangt met koeienletters van een halve meter per stuk: BLOED AFNAME) ik keek die vrouw aan terwijl ik haar mijn papieren gaf en zei heel sarcastisch nee, ik wilde graag een broodje frikadel met mayonaise en uitjes kan dat? Ze moest er wel om lachen seker toen ze de papieren zag en mijn buik. Maar oeps sorry mevrouw bedoelde het echt niet rottig 😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ach toen ik ging bloed prikken voor de NIPT werd ik bij de deur opgevangen ...
😂😂 te grappig dit