8 Reacties

5 jaar geleden

Hoor hem ook veel smakken en hij slaapt erg onrustig

5 jaar geleden

Kraamzorg zei: Herkennen is geen probleem. Google het even, als je die plaatjes zien van die witte tongetjes en witte vlekken op de tepels, kun je echt niet missen.

5 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-januari-2021/spruw-1MgZYe ik had hier ook al een topic over geopend, misschien kan je wat met de tips die daar staan

5 jaar geleden

Kraamzorg zei: Herkennen is geen probleem. Google het even, als je die plaa ...
Ik heb geen witte vlekken en m'n meisje heeft ook geen witte tong. Het komt schijnbaar vaak voor dat het niet zichtbaar is, maar de jeuk/branderig gevoel voel je wel 馃檲 馃槵

5 jaar geleden

Je merkt het aan de plekken op de tong. Ik heb het bij de eerste gehad. Voor de kleine alles geprobeerd maar uiteindelijk werkte het middel borax van de homeopaat direct! Ik was blij verrast. Voor mijzelf elke dag bh wassen, na elke voeding borst schoonmaken en schone borstcompressen en tepels insmeren met kokosolie (antibacterieel) Succes

5 jaar geleden

Deze foto naar de huisarts gestuurd was overduidelijk spruw zeiden ze daarvoor ook middeltje gehad maar voor de rest merkte ik niks aan dr

5 jaar geleden

Ps dit was eerst minimaal 2/3e dag was het zo

5 jaar geleden

Witte tong, witte plekjes op gehemelte, wangen, binnekant lip. Hij liet vaak speen los, gillen en huilen met drinken. Ben paar dagen geleden gestart met een kuur nystatine.