45 Reacties

4 jaar geleden

Goedendag, Ik ben Angelique 27j jong. Ik had afgelopen weekend ongesteld moeten zijn, ben nu al een aantal dagen over tijd. Mijn vriend en ik zijn bewust begonnen aan het zwangerschap. Ik ben in December net na de feestdagen gestopt met de pil. Ik heb al een aantal testen gedaan, omdat je op een gegeven moment zo gestresst wordt van "ben ik het nou wel, of niet" maar nu heb ik het los gelaten, en tot mijn verbazing ben ik gewoon over tijd. Gisteren een test gedaan, de test was negatief. Vanmorgen een test gedaan, deze test deed het helemaal niet. Er kwam geen streepje voor negatief of positief. ( vermoed dat de test kapot was ) Vrijdag ga ik me opnieuw testen met de clearblue. Groetjes Angelique

VRIEND

4 jaar geleden

Goedendag, Ik ben Angelique 27j jong. Ik had afgelopen weekend ongesteld m ...
Je kan nog niet uitgerekend zijn in januari😌

4 jaar geleden

Goedemiddag, mijn naam is mariska en ik heb een paar uur geleden 'de' test gedaan. Hier kwamen 2 streepjes uit. Dus positief 😍😍🥳🥳 Mijn partner weet t nog niet want hij is aan t werk maar ik wilde al wat info op gaan doen, vandaar dat ik deze app gedownload heb. Dit is mijn eerste keer overigens dus super spannend en nieuw allemaal🙈❤️

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mariska1984

Goedemiddag, mijn naam is mariska en ik heb een paar uur geleden 'de' test ...
Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
Ik verwacht een van de eerste dagen van januari 🙈 dus het is nog heeeel pril. Morgen bel ik de verloskundigenpraktijk

4 jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
En dank je wel 😁

4 jaar geleden

Reactie op Mariska1984

Goedemiddag, mijn naam is mariska en ik heb een paar uur geleden 'de' test ...
Hi Mariska, wat geweldig gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Lies2009

Hi Mariska, wat geweldig gefeliciteerd!
Dank je wel Lies 😁

4 jaar geleden

Hoi hoi 🙋‍♀️ ik ben Deidre, 25 jaar oud en mama van 3 😍 twee jongens( morgen 3 en bijna 2) en een meid(bijna 1) wij zijn 6 maanden geleden verhuisd naar Amsterdam vanuit Utrecht. Ik werk in de zorg (met dementerende). Verder, uhm geen idee 😅 vraag maar als je iets wilt weten 😊

4 jaar geleden

hoi hoi, ik ben kendra en ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben, vandaag een 2de test gedaan en ook die positief!

4 jaar geleden

Hoi ik ben Chantal, 31 jaar. Heb in maart een miskraam gehad met 10 weken, maar had vanmorgen alweer een positieve test. Heb nog wat onzekerheid of het dus wel allemaal goed is. En van die positieve test kan ik dus nog niet echt genieten. Heb nog even nieuwe testen besteld. Dus hopelijk als mn periode uit blijft dan zit het toch wel goed. En dan hopen op een goeie zwangerschap! Maar volgens mijn eigen telling zou ik dan heel erg eind december/begin januari uitgerekend zijn. Vorige keer was het ook een week later dan dat we zelf berekend hadden, dus daarom toch naar lid geworden van de januari groep.

4 jaar geleden

Halloooo ben een stuiterende mama van 31: net de officiële positieve test gedaan 🤩 Precies een half jaar geleden had ik ook een positieve test in handen, helaas werd dat een missed abortion die ik eind december met een kleine 12 weken ben verloren. Nu heb ik al vanaf de eisprong een goed gevoel erover: dit is een plakker 🥰 Hopen dat mijn gevoel klopt, ik zal rond 3 januari uitgerekend zijn. Volgende maand wordt mijn dochter 1,5, die zal 2 jaar en bijna 2 maanden zijn wanneer ze grote zus wordt! Mijn man en ik zijn al bijna 11 jaar samen en dit weekend 6,5 jaar getrouwd. Ik ga zaterdag voor de laatste keer testen om zeker te weten dat de hcg oploopt, en als dat allemaal goed is ga ik lekker genieten. Hoop dat ik dezs positieve instelling behoud, want ik ben best een piekeraar 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Halloooo ben een stuiterende mama van 31: net de officiële positieve test g ...
Wat super leuk!😍 gefeliciteerd! Gewoon van het goede uit gaan!😉 veel makkelijker gezegd dan gedaan weet ik 🙈

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Mirte en ik heb eerder deze week al meerdere vroege zwangerschapstesten positief getest, vanochtend dik positief getest! Dus nu is het wel echt. Verwachte uitgerekende datum is 1 januari. 2e week van mei de eerste echo ivm eerdere miskraam in 2012. Voor ons het tweede kindje, mijn dochter is alweer bijna 7! Allemaal heel spannend en hopelijk mag alles voor iedereen goed blijven gaan! 🍀

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Gisteren positief getest na een miskraam eind februari. Vanmorgen weer ondanks gisteren bloed verlies. Voorzichtig blij dus! Ik ben Debby, 31 en dit zal ons eerste kindje worden. Naar eigen berekening ook 1 januari...

4 jaar geleden

Hihi, goeie leeftijd, 31, tot nu toe al 3 😉 Hoe oud zijn jullie, Mirte en Kendra?

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Hihi, goeie leeftijd, 31, tot nu toe al 3 😉 Hoe oud zijn jullie, Mirte en ...
26! Destijds jong (19) ongepland mama geworden. Daarna mijn hbo opleiding afgemaakt en dus nu wel een leeftijdsverschil.. heeft ook zeker zo zijn voordelen! Inmiddels 2 jaar getrouwd..

4 jaar geleden

Hallo iedereen, ik ben Naomi en dit is mijn 3de zwangerschap. Hiervoor 2 miskramen gehad. Hopelijk dat 3x scheepsrecht is zoals iedereen zegt ;).

4 jaar geleden

hallo iedereen! Wat is dit een leuk concept zeg! Ik ben Robin en ik ben 20 jaar. Dit is mijn 2e zwangerschap en de vorige was een miskraam. Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb een partner Stanley, en hij is 32 jaar. We zijn super blij met onze 2e geplande zwangerschap. De uitgerekende datum is 1 januari! Xx

4 jaar geleden

Hi iedereen, Ik ben Lisa 19 jaar en mijn vriend is 20jaar. Ik had vanochtend een positieve test in handen. Eigenlijk eergisteren al maar toen geloofde ik het nog niet. Mijn uitgerekende datum is 2 januari. Het wordt ons eerste kindje.