45 Reacties

4 jaar geleden

Hi dames, gefeliciteerd iedereen! Wat leuk we zitten allemaal erg dicht op elkaar. Ik ben Eva 29 en kwamen er woensdag achter dat ik zwanger ben, heel bizar want we lopen sinds een tijd in de medische molen. Nu spontaan 16 maanden later dus zwanger, zooo blij mee!! Testen lopen mooi op! Zelf uitgerekende datum 2 januari

4 jaar geleden

Oja, ons eerste kindje!

4 jaar geleden

Ik ben nog een beetje anoniem. Maar ik ben 32 en al moeder van 4 kindjes. Dit is mijn 5e met mijn huidige partner en zijn eerste. Ik ben uitgerekend op 4-1-2021

4 jaar geleden

Hi! 🙋‍♀️ Ik ben Jasmine, 25 jaar oud. Mijn man en ik zijn de trotse ouders van een prachtige dochter van 2,5 jaar oud. Nu heel pril zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum op basis van de eerste dag laatste menstruatie zou 4 januari zijn. Allemaal heel veel geluk en gezondheid toegewenst. 🍀

4 jaar geleden

Ik ben Karlijn. Ik heb gisteren in de middag getest omdat ik niet ongesteld werd (Ik moest tussen woensdag en vrijdag ongesteld worden volgens mij Flo app). Ik had mij ovulatie getest om een beetje een zwangerschap te voorkomen, wel met het idee dat als het raak was, dat het ook niet erg is, maar we wilden op zich nog even wachten met een 2e kindje. Ovulatie test positief op 5 april dus 6 en 7 april zou ik vruchtbaar zijn. (Normaal zou ik pas een positieve test op de 7e of zo hebben- dus ik was vroeg) Dus we hebben pas op 9 april iets gedaan. Ik dacht eerst, ik ben nog niet ongesteld, maar de app rekent mijn volgende cyclus te vroeg door die vroege ovulatie. Ik kon niet zwanger zijn, want we hadden om de vruchtbare periode heen gewerkt. Gisteren toch even in de middag een test gedaan. Ik had toen ik de dipstick nog maar net in het bakje had zitten al 2 dikke strepen. We hebben een zoontje van bijna 2 dus die wordt grote broer. Uitgerekend op 1 januari nu.

4 jaar geleden

Hoi iedereen. Ik ben Martine en ben 39 jaar oud. Na vorige maand een vroege miskraam gehad te hebben, ben ik nu alweer opnieuw zwanger. Ik vermoed dat ik een hele vroege eisprong heb gehad deze maand, aangezien ik op 22 april al een positieve test in mijn handen had en gisteren pas mijn NOD had. Verder heb ik nog een dochter van 15 en een zoon van bijna 7. Voor mijn vriend wordt dit zijn 4e kind. We wonen overigens niet samen en zijn dat in de toekomst ook niet van plan. Uitgerekende datum 1 januari 🤞🏼

4 jaar geleden

Hoi allemaal , Ik ben Iris 26 jaar vorig jaar aug een miskraam gehad en nu een positieve test in handen! Mijn eerste positieve test was 25 april en mijn nod 29 april. Uitgerekende datum 3 Jan 2021 💓

4 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben Denise ben 33jaar. Mijn vriend en ik hebben 2 zoons, oudste is 8 en mijn jongste is 1jaar. Ik heb jammer genoeg 5-2-20 een miskraam gehad en hoop nu weer zwanger te zijn. Ik kan volgende week een zwangerschaps test doen dus is even duimen

4 jaar geleden

Hallo iedereen, Ik ben Denise ben 33jaar. Mijn vriend en ik hebben 2 zoons, ...
hi Denise, Hoe rook een miskraam in februari en nu wacht ik op mijn nod 😅. Ik duim voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Marysia

hi Denise, Hoe rook een miskraam in februari en nu wacht ik op mijn nod 😅. ...
Hai Marysia, Ik snap je zin niet helemaal🙈. Maar als ik goed puzzel heb jij hetzelfde als mij meegemaakt😢. Dan zullen wij voor elkaar duimen 🙏🏽

4 jaar geleden

Hoi iedereen. Mijn naam is tamia en ben 29 jaar. Weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Had wel een soort voor gevoel door pijnlijke borsten. Het wordt ons 1ste kindje. Merk wel dat ik nog voorzichtig ben om blij te zijn omdat ik nogal onzeker ben na veel verhalen over miskramen in de 1ste weken. 😔

4 jaar geleden

Met mijn zelf bereking ben ik ook uitgerekend de 1ste week van janauri.

4 jaar geleden

Ik ben Fem en 32 jaar, 2 zoontjes van 4 en 2 en in december een miskraam gehad, nu weer positief getest dus voorzichtig blij en ook wel wat angstig..

4 jaar geleden

Partner is 35 :)

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!🥳🍀 Ik ben 1 jaar en 9 maanden samen met mijn vriend, beiden 30 jaar jong. In februari 'besloten' om voor een kindje te gaan, mocht het ons gegeven zijn. Gisteren voor het eerst een test gedaan omdat mijn menstruatie uitbleef. En binnen een paar seconden kwam het streepje héél duidelijk in beeld! Wauw! Het voelt allemaal nog onwerkelijk, is het echt allemaal? Erg spannend allemaal. Vandaag contact opnemen met een verloskundigepraktijk, hopelijk zijn de regels versoepeld en krijgen we met weken een echo. Want heb toch wel echt behoefte om de bevestiging te krijgen dat het goed zit, dan zal het ook wat 'echter' gaan voelen. (Tuurlijk weet ik dat het ook na 8 weken mis kan gaan, maar we gaan van het positieve uit!) Hebben jullie het nieuws al gedeeld met naasten? Of wachten jullie tot de eerste echo, of tot 12 weken?

4 jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Ilona, 34 jaar en mama van 3 prachtige kinderen 9, 7 en 2 jaar. Nu positief getest, dus als alles goed mag gaan komt kindje 4 in januari. Zo welkom, en zo spannend. zou het weer goed gaan? Mag ik weer het geluk hebben dat het gewoon 9 maand blijft zitten? Ik ben zo moe, in en in moe. Ben haast niet vooruit te branden. Ga het liefst de hele dag liggen slapen. (Helaas lukt dat niet met 3 kinderen) Groetjes Ilona

4 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben Sharon, 25 jaar en woon samen met mijn vriend Martijn die 28 jaar oud is. We hadden geen grote kinderwens maar als het condoom stuk ging dan gingen we er gewoon voor. 2 maand geleden lag ik in het ziekenhuis voor mijn depressie en tja hoe zal ik het verwoorden, je neemt geen condoom mee. Ik raakte zwanger, maar liep uit op een miskraam. Nu denken we dat het condoom is wezen lekken en ben ik weer zwanger. Ik vind het erg spannend gezien de miskraam en durven niet te snel blij te zijn. Ik wacht de eerste echo op 15 mei af en hopen dat deze zwangerschap wel goed gaat

4 jaar geleden

Hai Marysia, Ik snap je zin niet helemaal🙈. Maar als ik goed puzzel heb j ...
„Hier ook” zou er moeten staan. Ik typte o ipv een i . Maar je hebt het goed begrepen:)

4 jaar geleden

Reactie op Marysia

„Hier ook” zou er moeten staan. Ik typte o ipv een i . Maar je hebt het goe ...
Okey beter 😬

4 jaar geleden

Hi allemaal en gefeliciteerd! Mijn naam is Margot (26 jaar) en ik ben 7 jaar samen met mijn vriend Nick (25 jaar). We wonen 5 jaar samen en trouwen 25 mei dit jaar. Ik heb al een aantal jaar een hele sterke kinderwens, maar Nick was hier toen nog niet klaar voor. We hebben sinds afgelopen maand besloten om te proberen onze kinderwens in vervulling te laten gaan. De dag van mijn eisprong mijn koperspiraal laten verwijderen (was toeval, de huisarts had toen een plekje voor me), en vervolgens is mijn menstruatie uitgebleven. We hadden nooit verwacht dat het meteen raak zou zijn, we waren echt aan het wachten op mijn volgende cyclus om er vol voor te gaan, maar die bleef dus uit. We zijn super blij en hopen dat het goed blijft gaan! Volgens eigen berekening de 1e week van januari uitgerekend.